no vies, novy dom je trosku ina tema... ani tebe by sa nepacilo keby mal stat dom na ihrisku kde hravas fucik... hlavne ked je kopec zelenej travicky dakde kusok inde... no a ja osobne nemam proti hrkotajucej elektricke pod domom nic... hoci by som bol rad keby nehrkotala ako tunel
Nelogicke je mozno to,ze zvysok Petrzalky sa asi nebude chciet trepat cez Ovsiste...
?
A uz teraz je na tych dvoch linkach kopec ludi,kam by sa pomestili v jednej? ? ?
Ale aby si si zase nemyslel,ja proti Ovsistu nic nemam,len mi to co som tu pisal pripada mozno trochu logicke... ?
Súčasné vedenie železničných tratí neumožňuje žiadne zmysluplné zapojenie železnice do obsluhy mesta. To mohlo byť tak pred 35 rokmi - sieť vlečiek po celom meste, aktívna Filiálka a Nivy, trať cez Starý most...
Pekne,tiche a hlavne-MALE!A pacilo by sa peknemu tichemu Ovsistu,keby mu tam pod oknami hrkotala tramvaj?Asi nie(ved sa vam tam nepaci ani vystavba noveho domu,a kde sa ten hrabe na vystavbu eliny!)... ? ? ?
Prosím Ťa, časť Tvojich myšlienok je rozumná (budovať prestupové body) ale miešaš do toh akési podivné bludy:
Električkový systém v BA je radiálny, žiadne čosi "bod-bod".
Zavedeniu logickej štruktúry nič nebráni ani pri súčasnom systéme. Súčasná zmes liniek je výsledkom roznorodých lobbystických tlakov na vytváranie liniek odvšadiaľ všade.
Autobus a električka sa kapacitne aj rýchlostne zásadným sposobom líšia.
V Prahe bývam pri električke a vždy som si vyberal ubytovanie podľa toho, aby to bolo pri električke a nie pri metre, ktoré ma može odviezť len na veľmi obmedzený počet cieľov - bez ohľadu na to, či s prestupom alebo bez.
Stanice by museli mať buď eskalátory alebo výťahy - prístup len pevnými schodišťami súčasná európska legislatíva u novo budovaných staníc nedovoľuje.
A vlastne,co sa asi tak stane s L96?Ved si to zoberte,ako dopadla 120 po troch skrateniach-OFF!
A co sa udialo na 118/96?Ratajte so mnou... ?
118(Holicska-Zlate Piesky)(1.)->118(Holicska-Vozovna Jurajov Dvor),precislovana na 96(2.)->96(Holicska-ZST Nove Mesto+to divne degenerovanie Holicskej)(3.)->???Co ted? ?
Nezda sa vam osud 118/96 az nebezpecne podobny s osudom 120/186?Otazka na zamyslenie-aka je pravdepodobnost uplneho skopirovania diania na 120/186,ked v DPB je vsetko mozne...? ?
Odpoved mozno uz coskoro na vasich zastavkach s podobnymi vyrazmi na tvarach cestujucej verejnosti-> ? ? ? ? ? ?
Hehe lenze na povrchu si pri style jazdy BA vodicov-trotlov nedokazem predstavit segregaciu, ktoru by nedokazali obist a jzdit po nej - len keby bola meter hlboka ?
Počúvaj, a koľko ľudí bude jazdiť z Devínske n. Vsi alebo Dubrávky až do Rače alebo z Dolných Honov do Petržalky? Je to vobec frekvencia, ktorá by ospravedlnila výstavbu niečoho tak drahého, ako metro, v situácii, keď nie je ani na pár nových autobusov?
New York je, šuhajko, TROŠIČKU iné mesto ako Bratislava a aj tak sa tam denne milióny ľudí presúvajú poskakujúcimi IGK, lebo by do metra v živote nevliezli.
Buď is istý, že Vladimír, hoci aj nie je z BA, pozná Bratislavu natoľko dobre (a okrem toho rozumie doprave ako málokto z nás), že jeho teória by utčite nestroskotala:-P.
to myslis ako poslat 95 na mamteyovu a potom na kosicku? co je na tom nelogicke? 88 je sice pekna linka a vyhovuje mi, ale tak uznaj ze trochu kratka ?
na druhej strane dokumentu pisu ze vozidla budu napajane z hornej trakcie... cize by si takto odporovali.. myslim ze Reming imlpikuje slovo shit. Aj ked idea mlynskych ako prestupu a trasa B je podla mna dobra... hoci s Ackom uz tak nesuhlasim
Ma teraz napadlo,ze celkom pekny rodokmen 68 z matkinej aj otcovej strany:
119(Vysehradska-OD Slimak)->rozdelena na 198(to akoze stryko) a 98(Holicska-OD Slimak=pozor,matka!)a trocha aj 94(nevlastnya teta?)->zlucena so 186
120(Kutlikova-Lignoprojekt)->skratena na 120(TECHNOPOL-Hrobonova)->skratena a precislovana na 186(TECHNOPOL-Bajkalska=pozor,otec!),mozno aj rozdelena na 186 a 67(nie som isty)->zlucena s 98
186+98->vznika paskvil 68->68 v dnesnej podobe(to jest cez Zimn..pardon,cez ST Arenu)!->????(radsej sa bat uz teraz! ? ).
Skuste vy daco take...! ? ? ☺
enge