Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Janči #36961:
Amožeš mi uviesť nejaké mesto sveta, ktoré bysi stavalo metro 15 rokov vopred:-P?
Reply on: aNTI #36959:
Ty chceš mať v tramvajovom tuneli 25 kV???
Reply on: El Sergio #37112:
no vies, novy dom je trosku ina tema... ani tebe by sa nepacilo keby mal stat dom na ihrisku kde hravas fucik... hlavne ked je kopec zelenej travicky dakde kusok inde... no a ja osobne nemam proti hrkotajucej elektricke pod domom nic... hoci by som bol rad keby nehrkotala ako tunel
Reply on: aNTI #37105:
Nelogicke je mozno to,ze zvysok Petrzalky sa asi nebude chciet trepat cez Ovsiste...
?
A uz teraz je na tych dvoch linkach kopec ludi,kam by sa pomestili v jednej? ? ?
Ale aby si si zase nemyslel,ja proti Ovsistu nic nemam,len mi to co som tu pisal pripada mozno trochu logicke... ?
Reply on: yale #36953:
Súčasné vedenie železničných tratí neumožňuje žiadne zmysluplné zapojenie železnice do obsluhy mesta. To mohlo byť tak pred 35 rokmi - sieť vlečiek po celom meste, aktívna Filiálka a Nivy, trať cez Starý most...
nam staci trolejbus :))
Reply on: aNTI #37103:
Pekne,tiche a hlavne-MALE!A pacilo by sa peknemu tichemu Ovsistu,keby mu tam pod oknami hrkotala tramvaj?Asi nie(ved sa vam tam nepaci ani vystavba noveho domu,a kde sa ten hrabe na vystavbu eliny!)... ? ? ?
Reply on: yale #36947:
Prosím Ťa, časť Tvojich myšlienok je rozumná (budovať prestupové body) ale miešaš do toh akési podivné bludy:
Električkový systém v BA je radiálny, žiadne čosi "bod-bod".
Zavedeniu logickej štruktúry nič nebráni ani pri súčasnom systéme. Súčasná zmes liniek je výsledkom roznorodých lobbystických tlakov na vytváranie liniek odvšadiaľ všade.
Autobus a električka sa kapacitne aj rýchlostne zásadným sposobom líšia.
V Prahe bývam pri električke a vždy som si vyberal ubytovanie podľa toho, aby to bolo pri električke a nie pri metre, ktoré ma može odviezť len na veľmi obmedzený počet cieľov - bez ohľadu na to, či s prestupom alebo bez.
Stanice by museli mať buď eskalátory alebo výťahy - prístup len pevnými schodišťami súčasná európska legislatíva u novo budovaných staníc nedovoľuje.
Reply on: El Sergio #37101:
A vlastne,co sa asi tak stane s L96?Ved si to zoberte,ako dopadla 120 po troch skrateniach-OFF!
A co sa udialo na 118/96?Ratajte so mnou... ?
118(Holicska-Zlate Piesky)(1.)->118(Holicska-Vozovna Jurajov Dvor),precislovana na 96(2.)->96(Holicska-ZST Nove Mesto+to divne degenerovanie Holicskej)(3.)->???Co ted? ?
Nezda sa vam osud 118/96 az nebezpecne podobny s osudom 120/186?Otazka na zamyslenie-aka je pravdepodobnost uplneho skopirovania diania na 120/186,ked v DPB je vsetko mozne...? ?
Odpoved mozno uz coskoro na vasich zastavkach s podobnymi vyrazmi na tvarach cestujucej verejnosti-> ? ? ? ? ? ?
Reply on: Vševedko #37098:
Hehe lenze na povrchu si pri style jazdy BA vodicov-trotlov nedokazem predstavit segregaciu, ktoru by nedokazali obist a jzdit po nej - len keby bola meter hlboka ?
Reply on: Beus #36937:
Ja tam rozumiem úplne dokonale. Nie je to samplované mnobilom. Chyba bude asi niekde u Teba:-P.
aNTI: ano, presne tak, lebo by bolo zbytocne aby chodili dve linky rovnako
Reply on: Lukáš #36927:
Počúvaj, a koľko ľudí bude jazdiť z Devínske n. Vsi alebo Dubrávky až do Rače alebo z Dolných Honov do Petržalky? Je to vobec frekvencia, ktorá by ospravedlnila výstavbu niečoho tak drahého, ako metro, v situácii, keď nie je ani na pár nových autobusov?
New York je, šuhajko, TROŠIČKU iné mesto ako Bratislava a aj tak sa tam denne milióny ľudí presúvajú poskakujúcimi IGK, lebo by do metra v živote nevliezli.
Buď is istý, že Vladimír, hoci aj nie je z BA, pozná Bratislavu natoľko dobre (a okrem toho rozumie doprave ako málokto z nás), že jeho teória by utčite nestroskotala:-P.
Reply on: enge #37082:
to myslis ako poslat 95 na mamteyovu a potom na kosicku? co je na tom nelogicke? 88 je sice pekna linka a vyhovuje mi, ale tak uznaj ze trochu kratka ?
aNTI: velmo pekne
Reply on: El Sergio #37073:
ale preco.. ovsiste je pekne.. nebud na nas zly ☺
Reply on: yale #37060:
na druhej strane dokumentu pisu ze vozidla budu napajane z hornej trakcie... cize by si takto odporovali.. myslim ze Reming imlpikuje slovo shit. Aj ked idea mlynskych ako prestupu a trasa B je podla mna dobra... hoci s Ackom uz tak nesuhlasim
Reply on: El Sergio #37094:
Ma teraz napadlo,ze celkom pekny rodokmen 68 z matkinej aj otcovej strany:
119(Vysehradska-OD Slimak)->rozdelena na 198(to akoze stryko) a 98(Holicska-OD Slimak=pozor,matka!)a trocha aj 94(nevlastnya teta?)->zlucena so 186
120(Kutlikova-Lignoprojekt)->skratena na 120(TECHNOPOL-Hrobonova)->skratena a precislovana na 186(TECHNOPOL-Bajkalska=pozor,otec!),mozno aj rozdelena na 186 a 67(nie som isty)->zlucena s 98
186+98->vznika paskvil 68->68 v dnesnej podobe(to jest cez Zimn..pardon,cez ST Arenu)!->????(radsej sa bat uz teraz! ? ).
Skuste vy daco take...! ? ? ☺
Reply on: yale #36903:
Samozrejme, že s niektorými vecami aj súhlasím - napríklad s tým, že ukončiť petžlenskú pseudorýchlodráhu na Štefánikovom námestí je kravina.
Emo: ale sakramensky hojne ludi

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.