na druhej strane dokumentu pisu ze vozidla budu napajane z hornej trakcie... cize by si takto odporovali.. myslim ze Reming imlpikuje slovo shit. Aj ked idea mlynskych ako prestupu a trasa B je podla mna dobra... hoci s Ackom uz tak nesuhlasim
Ma teraz napadlo,ze celkom pekny rodokmen 68 z matkinej aj otcovej strany:
119(Vysehradska-OD Slimak)->rozdelena na 198(to akoze stryko) a 98(Holicska-OD Slimak=pozor,matka!)a trocha aj 94(nevlastnya teta?)->zlucena so 186
120(Kutlikova-Lignoprojekt)->skratena na 120(TECHNOPOL-Hrobonova)->skratena a precislovana na 186(TECHNOPOL-Bajkalska=pozor,otec!),mozno aj rozdelena na 186 a 67(nie som isty)->zlucena s 98
186+98->vznika paskvil 68->68 v dnesnej podobe(to jest cez Zimn..pardon,cez ST Arenu)!->????(radsej sa bat uz teraz! ? ).
Skuste vy daco take...! ? ? ☺
Joj, to je zase zmeska, to by som ani do rána nestihol celé odoponovať, takže len v skratke: Na jednej strane chceš nechávať na odborníkov, na druhej sám určuješ, čo je správne a ako to má byť? Odborníkom je jasné, že mesto veľkosti a topológie Bratislavy metro nepotrebuje. V Stuttgarte veľmi dobre fungujú s rýchlodrážnymi električkami a nie je to žiadne pré-metro (aký populárny výraz v poslednom čase a pritom úplná blbosť), nikdy nebude pod zemou inde ako v centre.
Bratisalvská električková sieť nie je systémom bob-bod ale systémom radiál, veľmi dobre vystihujúcich hlavné záťažové prúdy. Je potrebné ju dostať do podzemia len v CMO zhruba od Trnavského mýta po Most SNP, resp. nábrežie. Čokoľvek iné by bolo plytvaním a vyhadzovaním peňazí.
Načo by sa mala trať v Petržalke zapúšťať tesne pod povrch? Ono by to po povrchu s segregovanom koridore išlo pomalšie z nejakých aerodynmaických, alchymistických, ezoterických či homeopatických dovodov alebo čo?
Most Tunel! ? ? ? ?
Ale trasa dobra,len money malo...A za River parkom to bude frcat TYM tunelom,co si myslim????To si Dvory uziju... ?
Re #37088 enge: Skvely postreh!Ani sa nenazdame a o chvilu nam tu budu pobehovat aj take zabudnute hviezdy ako 186,185 a podobne... ?
Cize druha vetva (okrem hlavneho koridoru Petrzalkou) by mohla byt:
tunel - novy most cez Dunaj (Most Tunel) - most ponad D1 - Rusovska - ZST Petrzalka - Panonska - Budatinska - Lietavska - Betliarska ? Krasne by sme obsluzili vacsinu Petrzalky, zapojili River Park, ZST Petrzalka, Tesco, Terno ...
Ja som tiež za električku, ale musím ti oponovať: veď výstavba električkovej trate môže prebiehať rovnako ako popisuješ výstavbu metra. S tým rozdielom, že sa možno nevyhĺbia tie 2-3 veľké jamy, čo spomínaš. ?
Emo