Re#36971 si:Ak si vezmeš, že električka, ale taka aká má byť tu, teda, že sa za Starým mostom sa napojí do prepchatých ulíc môže byt podla aktualnej vyhlášky o cestnej premávke max 30m dlhá a súprava metra môže byť o dosť dlhšia-teda napríklad 5 voznova súprava ako je v Prahe je omnoho kapacitnejšia ako dáka 30m dlha elina.Aby si si to vedel predstavit 30m to je približne dĺžka 2xT3 čo nieje bohviečo oproti 5 voznovej súprave metra, na ktorú, vzhladom na to že ide pod zemou sa toto dĺžkove obmedzenie nevztahuje.
Ak si napriek tomu taký optimista, že by sa mala zmenit vyhláška, tak si neviem predstavit že by jazdili 50-60m dlhé súpravy po meste ? ? ? A ak si taký optimista, že ked sa urobi rýchlodráha z Petržalky, že v dakom časovom horizonte pojde elina v meste pod zem, tak to si potom dost naivný, Narozdiel od metra, ktoré ak by sa začalo stavať nikto z papalášov by nemohol mať rečičiky, lebo to metro by pod zemou muselo určite ísť, takto sa spraví elina z Petržalky, prejde cez most a skysne v mimoriadne prepchatých uliciach a to nehovorím aké problémi sposobia tie dlhe súpravy (ak dake bude, ak neskonštatujú že niesu vhodne do takych prepchatých ulíc a neskončíme vítazoslávne u dvojičiek T6A5) ? ? ?
Ak sa raz urobi ta elina už nikdy sa nenajde vola na 2.fázu aby na Šafku išla pod zem a bude tak isto problémová v zápchach. NAOPAK ak by sa začalo budovať metro muselo by isť nutne pod zemou a určite by sa skor rozširovalo už len z dôvodu fuknčnost (nikto by nemal zaujem o 2 stanice a 2km metra) určite by vačší tlak, ked sa to uz začalo budovat nech sa pokračuje. Ale čo ta elina, ostalo by to asi tak ako dnesné trate, nikdy nebude vola ich dat v centre pod zem ale metro, tam by nebolo inej cesty. A navyše ja nehovorím že mimo centra by nemohlo byt metro segregovane na povrchu ako napr. v Prahe Rajská zahrada-Černý most ? ? ? ? ? ? ?
Ak si napriek tomu taký optimista, že by sa mala zmenit vyhláška, tak si neviem predstavit že by jazdili 50-60m dlhé súpravy po meste ? ? ? A ak si taký optimista, že ked sa urobi rýchlodráha z Petržalky, že v dakom časovom horizonte pojde elina v meste pod zem, tak to si potom dost naivný, Narozdiel od metra, ktoré ak by sa začalo stavať nikto z papalášov by nemohol mať rečičiky, lebo to metro by pod zemou muselo určite ísť, takto sa spraví elina z Petržalky, prejde cez most a skysne v mimoriadne prepchatých uliciach a to nehovorím aké problémi sposobia tie dlhe súpravy (ak dake bude, ak neskonštatujú že niesu vhodne do takych prepchatých ulíc a neskončíme vítazoslávne u dvojičiek T6A5) ? ? ?
Ak sa raz urobi ta elina už nikdy sa nenajde vola na 2.fázu aby na Šafku išla pod zem a bude tak isto problémová v zápchach. NAOPAK ak by sa začalo budovať metro muselo by isť nutne pod zemou a určite by sa skor rozširovalo už len z dôvodu fuknčnost (nikto by nemal zaujem o 2 stanice a 2km metra) určite by vačší tlak, ked sa to uz začalo budovat nech sa pokračuje. Ale čo ta elina, ostalo by to asi tak ako dnesné trate, nikdy nebude vola ich dat v centre pod zem ale metro, tam by nebolo inej cesty. A navyše ja nehovorím že mimo centra by nemohlo byt metro segregovane na povrchu ako napr. v Prahe Rajská zahrada-Černý most ? ? ? ? ? ? ?
galiyosha
Zapojenie zeleznice povazujem za samozrejmost, integrovana doprava uz mala v Bratislave davno fungovat. Len neviem, ci by prave v smere z Petrzalky bol po zeleznici dostatocny dopyt na prevadzkovanie S-bahnu v nejakom rozumnom atraktivnom intervale. Navyse neexistuje ziadna trat cez centrum a podzemna trat cez Nivy na Filialku a HlSt mi pripada este vacsie sci-fi, ako funkcny nosny system s podzemnym okruhom v dohladnom case...