Alebo ked sa za to kupia polpantografy Secheron povodne urcene na vozy TV8, nenamontuju sa tam lebo sa to niekomu nepaci a dodnes hrdzaveju za halami vozovne Krasnany. Fajn.
Ja nebudem oplakavat ani 280 ani B732. Tie vozy su moralne zastarale, tak ako boli aj 9Tr. Substrat nepozostava z blaznivych fandov MHD, on chce nove a moderne vozidla. A za moderne povazuje aj Shithnis.
Tu ide aj o prakticke skusenosti. Vid SM11/T11 alebo Karosa rada 800. Unifikovanie autobusu a trolejbusu sa zatial u nas uspesne nepodarilo. Netvrdim ze je to nemozne, ale nemylsim si ze by to bolo nutne. To mas to iste ako Citiybus a 24Tr. Uvidime. Ak do Bratislavy prijde 24Tr, tak mozeme rovno kupovat aj Citybusy. Aspon to tu bude jednotne vyzerat. Avsak pri nasej ne"udrzbe" nedavam veliku nadej ze stav vozidiel bude po par rokoch dobry.
To iste co vravis ty som aj ja hovoril. Ale uz ma to preslo. Sam som nadaval ked mi niekto povedal ze uz nebude platit a zacal cestovat na cierno. Poznam viacej pripadov, mozes mi verit. A vies co? Teraz si uz iba vravim ze mali pravdu. Lebo uroven je stale miziva, ale ceny neustale stupaju. Tak sa im na to vy*****. Nech si to platia sami, ked si stanovili take ceny. A ked ma prichytia tak prosim, zaplatim pokutu. Mozu mi vies co. Uz 6000 za rocnu elektricenku bolo vela, ale este som to zaplatit. 7200 im nedam v ziadnom pripade. Mna nezaujimaju ceny nafty, elektriny, etc. Mna zaujima stav vozidiel, interval, cistota a pod. Dnes som zasa 18 minut cakal na pripoj, to mi stacilo.
Suma 7200 nezodpoveda sluzbam ktore mi DPB ponuka. A do DNV chodim pravidelne. A v noci tiez, nase nocniky me lezu na nervy. Som ochotny zaplatit 5000 za rocnu celosietovu, ani o halier viac!
Pri sucasnych sluzbach som ochotny zaplatit maximalne 5000 Sk za celosietovu elektricenku aj s BID. A to som fanda verejnej dopravy, bohuzial nie tej bratislavskej. Ak by rocna stala 5000, tak zaplatim. Ale toto nie!!!
Takemu obchodu sa vyhybam a ani nejdem dnu. Ale v oblasti sluzieb - poskytovania verejnej dopravy akosi niet konkurencie. Mam si hadam z coho vybrat? Nie.
Napríklad 24Tr? Je pravdepodobnosť, že tiež bude mať rovnaké problémy?
Re #31727 Andy: Jo jo. Jedna predajna, dve ženské. Podľa zákoníka práce pol hodina na obed. Ale tam rozvrh práce funguje tak, že obedňajšia prestávka zásadne na raz a nie polhodinu ale hodinu. Asi najprv kŕmi jedna druhú a potom druhá prvú. ?
Keby sa najprv najedla jedna a potom o pol hodinu druhá, tak žiadna prestávka na obed nemusí byť.
Re #31729 #31728 S499.1023: Presne tak. Plný súhlas.
Re #31733 pista: Ale keď to modré nesvieti, nebliká, tak musíš pozrieť či nejaký vlak nejde. Ak bilká modré, tak nemusíš, ale ja aj tak vždy pozriem. Preistotu, ŽSR nejako neverím.
Na Slovensku: pokial blika modre svetlo, 50m pred a cez priecestie 50km/h, pokial tam modre svetlo nie je, 30m a cez priecestie 30km/h. Je to spravne? ? Len neviem, co stym, ked v Rakusku modre svetlo nemaju, akurat tak na policajnom aute, ktore mam moze zacat nahanat ...
pišta:Len tak orientačne,vieš koľko je povolená rýchlosť cez železničné priecestie??A vieš čo znamená stav,keď na železničnom priecestí nebliká ani červená ani biela?Ja len že aby Ťa tam nesepálil vlak...Račko aj Trnavské mali byť už dávno na VÚIS paneloch alebo na monolitnej betónovej doske a nie takto ich ohavne plátať.
pri kvalite ciest v BA asi naozaj nie je problem rozhrkat hocico. Nerozumiem napriklad, preco mesto neda konecne do poriadku elektrickove prejazdy na Trnavskom a na Racku. Na niektorych miestach je to uz naozaj o "hubu". Ked si to porovnam so zeleznicnym priecestim medzi Volfstahlom a Hainburgom, cez ktore sa da autom prejst 100km/h, tak horko zaplacem ?
"Ale nechajme to už tak, zajtra si idem skúsiť znovu kúpiť električenku." - no to som chcel od teba pocut ? Len nechod cez obed, aby zas neboli na prestavke ?
sa Karosy nerozhrkajú?Slabý rám nie je na závadu keď je to polosamonosná konštrukcia.To by potom také Setry boli vraky najväčšie,lebo nemajú rámy vôbec (SeTra=SelbstTragend).To je proste len a len o tom,že v Bratislave sa rozhrká akýkoľvek autobus,aj keby bol z dlabaného ingotu...
Sanos:Ja som ten,ktorý obdivuje Sanosy.Ale ja ich obdivujem z pohľadu vodiča,nie vlka?. Električenky:Ja by som to rozdelil na dve samostatné a spolu nesúvisiace veci-cestovné sa samozrejme platiť má.Ktosi tu argumentoval taxíkom,že ho nepoužíva,lebo je preňho drahý.Tak nech nepoužíva ani MHD.MHD nie je drahá kvôli DPB ale kvôli mestu.Mne sa napríklad nepáči ako štát využíva dane a napriek tomu ich platím.A druhá časť je tá,že ak mi DPB neumožní kúpiť si lístok,tak samozrejme nepôjdem pešo ale načierno.To je tá časť za ktorú plne môže DPB,lebo nie je schopný zaviesť doplnkový predaj CL u vodiča,lebo nie je schopný mať dostatok predajných miest otvorených v rozumnom čase,nie je schopný mať automaty,ktoré by akceptovali aspoň bankovky,keď už nie platobné karty atď. Vrakovitosť Karos:A nie je vám čudné,že v niektorých mestách
Ale nechajme to už tak, zajtra si idem skúsiť znovu kúpiť električenku. Nešlo mi o to hádať sa tu, že či je správne cestovať na čierno, ale len o to, že ma DPB naštvalo, pretože
- tam, kde údajne vydávajú IČK, tam IČK nevydávajú
- tam, kde už určite IČK vydávajú, mali prestávku a neviem akú dlhu, tak som tam hodinu čakať nechcel
Reklamy ST mi nejako hrozne na nervy nelezú narozdiel od nevyužitých BUSE transparentov. A ako som povedal, ST mi moje požiadavky na služby spĺňa narozdiel od DPB. Bol by som ochotný DPB platiť aj toľko koľko Telecomu, ak by boli služby na úrovni.
No ale ja som niekedy dosť na nervy aj zo samotného cestovania v MHD, takže ďalšie nervy netreba. Nechcem z toho adrenalínového športu už ako mladý dostať infarkt alebo pokutu. Pár dní sa dá ísť na čierno, ale potom mi to lezie na nervy. Ono by sa to v podstate dalo aj každý deň, len keď použijem niekedy aj 10 spojov za deň, tak ma to nebaví.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pista