"Ale nechajme to už tak, zajtra si idem skúsiť znovu kúpiť električenku." - no to som chcel od teba pocut ? Len nechod cez obed, aby zas neboli na prestavke ?
sa Karosy nerozhrkajú?Slabý rám nie je na závadu keď je to polosamonosná konštrukcia.To by potom také Setry boli vraky najväčšie,lebo nemajú rámy vôbec (SeTra=SelbstTragend).To je proste len a len o tom,že v Bratislave sa rozhrká akýkoľvek autobus,aj keby bol z dlabaného ingotu...
Sanos:Ja som ten,ktorý obdivuje Sanosy.Ale ja ich obdivujem z pohľadu vodiča,nie vlka?. Električenky:Ja by som to rozdelil na dve samostatné a spolu nesúvisiace veci-cestovné sa samozrejme platiť má.Ktosi tu argumentoval taxíkom,že ho nepoužíva,lebo je preňho drahý.Tak nech nepoužíva ani MHD.MHD nie je drahá kvôli DPB ale kvôli mestu.Mne sa napríklad nepáči ako štát využíva dane a napriek tomu ich platím.A druhá časť je tá,že ak mi DPB neumožní kúpiť si lístok,tak samozrejme nepôjdem pešo ale načierno.To je tá časť za ktorú plne môže DPB,lebo nie je schopný zaviesť doplnkový predaj CL u vodiča,lebo nie je schopný mať dostatok predajných miest otvorených v rozumnom čase,nie je schopný mať automaty,ktoré by akceptovali aspoň bankovky,keď už nie platobné karty atď. Vrakovitosť Karos:A nie je vám čudné,že v niektorých mestách
Ale nechajme to už tak, zajtra si idem skúsiť znovu kúpiť električenku. Nešlo mi o to hádať sa tu, že či je správne cestovať na čierno, ale len o to, že ma DPB naštvalo, pretože
- tam, kde údajne vydávajú IČK, tam IČK nevydávajú
- tam, kde už určite IČK vydávajú, mali prestávku a neviem akú dlhu, tak som tam hodinu čakať nechcel
Reklamy ST mi nejako hrozne na nervy nelezú narozdiel od nevyužitých BUSE transparentov. A ako som povedal, ST mi moje požiadavky na služby spĺňa narozdiel od DPB. Bol by som ochotný DPB platiť aj toľko koľko Telecomu, ak by boli služby na úrovni.
No ale ja som niekedy dosť na nervy aj zo samotného cestovania v MHD, takže ďalšie nervy netreba. Nechcem z toho adrenalínového športu už ako mladý dostať infarkt alebo pokutu. Pár dní sa dá ísť na čierno, ale potom mi to lezie na nervy. Ono by sa to v podstate dalo aj každý deň, len keď použijem niekedy aj 10 spojov za deň, tak ma to nebaví.
Ja som ako decko Sanos neznášal kvôli vysokohorským schodom. A navyše 15Tr som doteraz nikdy nevidel na ulici pokazenú so zlomenou nápravou narozdiel od Sanosu.
A čo sa týka vyradenia Sanosov, nejaký z posledných Sanosov zlomil nápravu v podjazde pod Kramármi. No a potom posledných tuším 5 ks Sanosov bolo vyradených kvôli tomu, aby mohli byť kúpené 15TrM 6617-6621. Ak by totiž Sanosy šli na generálku do DSZO, 15TrM by sa nekúpili. Jeden zamestnanec DPB by sa totiž zgenerálkovanými Sanosmi nemohol chváliť tak ako novými 15TrM.
je to proste forma adrenalinoveho sportu to chodenie na cierno. najma ak si vymahatelny (rozumej mas prijem a adresu). ja osobne as pri tom krasne potim ?
A mne niečo hovor, keď jazdím vždy na električenku. Tých pár dní, čo ju nemám (zrejme by som si ju kúpil už včera, keby DPB malo možnosť mi ju predať) hádam kanál o toľko nepríde. A tie peniaze do toho kanála hádžem dávno a nezostáva mi nič iné ako ich tam hádzať dalej, pokiaľ nechcem pri cestovaním MHD prísť o nervy.
To NIE je KRADNUTIE, keď tých mojich 3800 Sk ročne ide napríklad do transparentov BUSE, ktoré žiaden človek v DPB nie je schopný poriadne naprogramovať, tak iba tie peniaze hádžem do kanála, vieš?
Sanosy vobec neboli super. Pre vlkä to bol urcite najhorsi trolejbus, pretoze vyska chodov predcila snad aj Ik280 Pritom od Skodovky trolejbusy boli tradicne "nizko" podlazne, cize ani do starucickej 9Tr nebolo treba podnikat horolezecky vystup.
Legendarne ... no jo, legendarne boli. Tazko povedat, kvoli comu - ciastocne mozno aj kvoli tomu, co som pisal vyssie. Ono nase B732 su napr. tiez chodiacou legendou ... Teraz nadavame, ale ked nebude v uliciach ani jedna B732, tak budeme oplakavat (Ze, Fobust .. )
no hej, mne otec spominal ze je to jaklovina. Ja sa nebojim do toho sadnut. Problem podla mna je ze vsetky narazy a nerovnosti sa vyrovnaju ohybanim konstrukcie a teda sa to postupne cele roz***ava lebo to nema co drzat pevne pokope.
Ten audit som zamozrejme myslel aj s rieseniami na zlepsenie fungovania podniku, ktore zahrna aj vymenu riadenia, inak to urcite nebude mat zmysel.
Plynofikovane Karosy su super, pretoze nedymia a nesmrdia, no s ich zivotnostou to je otazne. Ved nechajme sa prekvapit a zhodnotme to tak o 3-4 roky, pokial vtedy este budu jadzit. To, ze sa "hegaju" ako nejaky Anderov rebrinak, to chapem, odkedy som videl odstrojenu Karosu - len ram - ako ju zvaracka stvorila. Myslim, ze keby to tak videlo viac cestujucich, asi by mali vazne obavy posadit sa do takeho labilneho ramu, ved to nema ziadnu tuhost. Niekedy mam pocit, ze keby na leto vybrali von vsetky okna, tak ten autobus nadobro strati vsetku tuhost a posklada sa ako domcek z karat.
sanosy boli autobusy upravene na pohon elektrickou trakciu (teda upravene tak ze tam miesto spalovacieho motora a prislusenstva bol osadeny elektricky s prislusnou vyzbrojou a zberacmi) no a problem bol v tom, ze spalovaci motor ma vyrazne odlisne (a nizsie) priebehy krutiacich momentov ako elektromotor, takze na tie vykony co tam davali motory neboli dostatocne nadimenzovane niektore mechanicke casti (diferencial) a tak zacali odchadzat...
PS: pravdepodobne aj kvoli tomuto je u viacerych ludi tuna dost znacna averzia voci trolejbusom postavenym na existujucej autobusovej kasni...
no to este nestaci, potom tam este treba ludi vymenit aby si nemusel znova robit hlbkovy audit ?.
Podla mna nie je zle plynofikovat autobusy, avsak netreba to prehanat (teda urcite nemat celoplynovu flotilu) a tiez treba mysliet na to ze sa za cas rozpadnu. Karosy teda urcite. Mne tie vozy pridu samorozpadavajuce. To sa kazdy autobus sam rozhega????
predomnou tie stroje nikto neospevoval, ale myslim ze sa tu najdu ludia ktori ich budu ospevovat. Ja osobne som ich zazil ako decko, a pre mna to je rovnaky trolejbus ako 15Tr (nie TrM). Neviem preco zakapali, mozno sa rychlejsie rozbili na jamach v cestach ☺
No teda, ale sa do teba pustili, co? Ja som ti chcel povodne len povedat, ze pokial sa rozhodnes pouzivat "sluzby" DPB, tak by si za ne mal platit. Je jedno, ci si s nimi spokojny alebo nie, pokial platit nebudes, tak vlastne KRADNES. Ja spokojny nie som, MHD v Bratislave predsa pouzivam, mam rocnu elektricenku a aj ked mam auto, aj tak v meste vysoko uprednostnujem MHD. A to nielen kvoli cenam benzinu.
Moj osobny nazor je, ze mesto by malo dat v DPB urobit hlbkovy audit a az potom by tento podnik mohol zacat fungovat efektivne. Potom by sme sa tu nemuseli hadat o tom, ci je spravne plynofikovat autobusy, ktore zdaleka nemaju taku zivotnost ako elektricky a podobne.
Neviete prečo každým fandom tolko ospevované Sanosy tak rychlo zakapali v porovnani so starsimi 14Tr ked udajne boli take legendarne a super ??? ? ? ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy
A čo sa týka vyradenia Sanosov, nejaký z posledných Sanosov zlomil nápravu v podjazde pod Kramármi. No a potom posledných tuším 5 ks Sanosov bolo vyradených kvôli tomu, aby mohli byť kúpené 15TrM 6617-6621. Ak by totiž Sanosy šli na generálku do DSZO, 15TrM by sa nekúpili. Jeden zamestnanec DPB by sa totiž zgenerálkovanými Sanosmi nemohol chváliť tak ako novými 15TrM.