Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #31715:

Tu ide aj o prakticke skusenosti. Vid SM11/T11 alebo Karosa rada 800. Unifikovanie autobusu a trolejbusu sa zatial u nas uspesne nepodarilo. Netvrdim ze je to nemozne, ale nemylsim si ze by to bolo nutne. To mas to iste ako Citiybus a 24Tr. Uvidime. Ak do Bratislavy prijde 24Tr, tak mozeme rovno kupovat aj Citybusy. Aspon to tu bude jednotne vyzerat. Avsak pri nasej ne"udrzbe" nedavam veliku nadej ze stav vozidiel bude po par rokoch dobry.
Reply on: pista #31712:

To iste co vravis ty som aj ja hovoril. Ale uz ma to preslo. Sam som nadaval ked mi niekto povedal ze uz nebude platit a zacal cestovat na cierno. Poznam viacej pripadov, mozes mi verit. A vies co? Teraz si uz iba vravim ze mali pravdu. Lebo uroven je stale miziva, ale ceny neustale stupaju. Tak sa im na to vy*****. Nech si to platia sami, ked si stanovili take ceny. A ked ma prichytia tak prosim, zaplatim pokutu. Mozu mi vies co. Uz 6000 za rocnu elektricenku bolo vela, ale este som to zaplatit. 7200 im nedam v ziadnom pripade. Mna nezaujimaju ceny nafty, elektriny, etc. Mna zaujima stav vozidiel, interval, cistota a pod. Dnes som zasa 18 minut cakal na pripoj, to mi stacilo.
Reply on: J #31708:

Suma 7200 nezodpoveda sluzbam ktore mi DPB ponuka. A do DNV chodim pravidelne. A v noci tiez, nase nocniky me lezu na nervy. Som ochotny zaplatit 5000 za rocnu celosietovu, ani o halier viac!
Reply on: m@rtin #31698:

Pri sucasnych sluzbach som ochotny zaplatit maximalne 5000 Sk za celosietovu elektricenku aj s BID. A to som fanda verejnej dopravy, bohuzial nie tej bratislavskej. Ak by rocna stala 5000, tak zaplatim. Ale toto nie!!!
Reply on: pista #31695:

Takemu obchodu sa vyhybam a ani nejdem dnu. Ale v oblasti sluzieb - poskytovania verejnej dopravy akosi niet konkurencie. Mam si hadam z coho vybrat? Nie.
Reply on: J #31734:
Respektíve ešte by mohlo byť, že v Dúbravke, Rači a na ZP by električky boli vyňaté z 2. pásma a boli v pásme prvom.
Reply on: si #31715:
Napríklad 24Tr? Je pravdepodobnosť, že tiež bude mať rovnaké problémy?

Re #31727 Andy: Jo jo. Jedna predajna, dve ženské. Podľa zákoníka práce pol hodina na obed. Ale tam rozvrh práce funguje tak, že obedňajšia prestávka zásadne na raz a nie polhodinu ale hodinu. Asi najprv kŕmi jedna druhú a potom druhá prvú. ?
Keby sa najprv najedla jedna a potom o pol hodinu druhá, tak žiadna prestávka na obed nemusí byť.

Re #31729 #31728 S499.1023: Presne tak. Plný súhlas.

Re #31733 pista: Ale keď to modré nesvieti, nebliká, tak musíš pozrieť či nejaký vlak nejde. Ak bilká modré, tak nemusíš, ale ja aj tak vždy pozriem. Preistotu, ŽSR nejako neverím.
Reply on: si #31710:
No veď ja si zároveň myslím, že Dúbravka, Rača, Dolné hony,... proste všetko čo je "v meste" by malo byť v 1. pásme.
Reply on: S499.1023 #31732:
Na Slovensku: pokial blika modre svetlo, 50m pred a cez priecestie 50km/h, pokial tam modre svetlo nie je, 30m a cez priecestie 30km/h. Je to spravne? ? Len neviem, co stym, ked v Rakusku modre svetlo nemaju, akurat tak na policajnom aute, ktore mam moze zacat nahanat ...
pišta:Len tak orientačne,vieš koľko je povolená rýchlosť cez železničné priecestie??A vieš čo znamená stav,keď na železničnom priecestí nebliká ani červená ani biela?Ja len že aby Ťa tam nesepálil vlak...Račko aj Trnavské mali byť už dávno na VÚIS paneloch alebo na monolitnej betónovej doske a nie takto ich ohavne plátať.
Reply on: S499.1023 #31729:
pri kvalite ciest v BA asi naozaj nie je problem rozhrkat hocico. Nerozumiem napriklad, preco mesto neda konecne do poriadku elektrickove prejazdy na Trnavskom a na Racku. Na niektorych miestach je to uz naozaj o "hubu". Ked si to porovnam so zeleznicnym priecestim medzi Volfstahlom a Hainburgom, cez ktore sa da autom prejst 100km/h, tak horko zaplacem ?
Reply on: Andy #31727:
"Ale nechajme to už tak, zajtra si idem skúsiť znovu kúpiť električenku." - no to som chcel od teba pocut ? Len nechod cez obed, aby zas neboli na prestavke ?
sa Karosy nerozhrkajú?Slabý rám nie je na závadu keď je to polosamonosná konštrukcia.To by potom také Setry boli vraky najväčšie,lebo nemajú rámy vôbec (SeTra=SelbstTragend).To je proste len a len o tom,že v Bratislave sa rozhrká akýkoľvek autobus,aj keby bol z dlabaného ingotu...
Sanos:Ja som ten,ktorý obdivuje Sanosy.Ale ja ich obdivujem z pohľadu vodiča,nie vlka?. Električenky:Ja by som to rozdelil na dve samostatné a spolu nesúvisiace veci-cestovné sa samozrejme platiť má.Ktosi tu argumentoval taxíkom,že ho nepoužíva,lebo je preňho drahý.Tak nech nepoužíva ani MHD.MHD nie je drahá kvôli DPB ale kvôli mestu.Mne sa napríklad nepáči ako štát využíva dane a napriek tomu ich platím.A druhá časť je tá,že ak mi DPB neumožní kúpiť si lístok,tak samozrejme nepôjdem pešo ale načierno.To je tá časť za ktorú plne môže DPB,lebo nie je schopný zaviesť doplnkový predaj CL u vodiča,lebo nie je schopný mať dostatok predajných miest otvorených v rozumnom čase,nie je schopný mať automaty,ktoré by akceptovali aspoň bankovky,keď už nie platobné karty atď. Vrakovitosť Karos:A nie je vám čudné,že v niektorých mestách
Ale nechajme to už tak, zajtra si idem skúsiť znovu kúpiť električenku. Nešlo mi o to hádať sa tu, že či je správne cestovať na čierno, ale len o to, že ma DPB naštvalo, pretože
- tam, kde údajne vydávajú IČK, tam IČK nevydávajú
- tam, kde už určite IČK vydávajú, mali prestávku a neviem akú dlhu, tak som tam hodinu čakať nechcel
Reply on: si #31725:
Reklamy ST mi nejako hrozne na nervy nelezú narozdiel od nevyužitých BUSE transparentov. A ako som povedal, ST mi moje požiadavky na služby spĺňa narozdiel od DPB. Bol by som ochotný DPB platiť aj toľko koľko Telecomu, ak by boli služby na úrovni.
Reply on: Andy #31720:
ale to ze hodis neakych +- cca 10k Sk na reklamy telecomu co kazdemu lezu na nervy, to ti uz asi nevadi, co ? ?

Re #31723 Andy: ako neviem, ale co si pamatam, tak sanosy dojazdili mnoho rokov skor ako sa v BA objavili 15TrM 6617-6621
Reply on: aNTI #31722:
No ale ja som niekedy dosť na nervy aj zo samotného cestovania v MHD, takže ďalšie nervy netreba. Nechcem z toho adrenalínového športu už ako mladý dostať infarkt alebo pokutu. 🙂 Pár dní sa dá ísť na čierno, ale potom mi to lezie na nervy. Ono by sa to v podstate dalo aj každý deň, len keď použijem niekedy aj 10 spojov za deň, tak ma to nebaví.
Reply on: aNTI #31713:
Ja som ako decko Sanos neznášal kvôli vysokohorským schodom. A navyše 15Tr som doteraz nikdy nevidel na ulici pokazenú so zlomenou nápravou narozdiel od Sanosu.
A čo sa týka vyradenia Sanosov, nejaký z posledných Sanosov zlomil nápravu v podjazde pod Kramármi. No a potom posledných tuším 5 ks Sanosov bolo vyradených kvôli tomu, aby mohli byť kúpené 15TrM 6617-6621. Ak by totiž Sanosy šli na generálku do DSZO, 15TrM by sa nekúpili. Jeden zamestnanec DPB by sa totiž zgenerálkovanými Sanosmi nemohol chváliť tak ako novými 15TrM.
Reply on: Andy #31721:
je to proste forma adrenalinoveho sportu to chodenie na cierno. najma ak si vymahatelny (rozumej mas prijem a adresu). ja osobne as pri tom krasne potim ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.