Keby elzákom nekončila smena niekoľko hodín pred zotmením, tak by to obratisko mohlo byť hotové oveľa skôr. Ale asi ide o to, aby si cestujúci nepodarenú výluku užili čo najdlhšie...
Nechcem sa Ti miesat do debaty, ale na Ikaruse 280 vypadli DVERE AJ SO SCHODAMI???? ? ? ? ? ? Kedy? Ako? ...Eee to si nabuduce dam sakra pozor, kam sa v buse postavim... Asi sa zacnem systematicky vyhybat klbom a dveram ? Dobre vediet.
kto mate zaujem o fotky zo dnes (04.07.2004) z vyluky na dolnych honoch a prestavby trolejoveho vedenia na obratisku cilizska, mozte sa pozriet sem: http://www.pieskovisko.sk/fotky/2004/11/ (je tam nieco vyse 120 relevantnych fotiek )
na X20 sa ak sa nemylim nachadzaju 4 vozy, dnes som si z nich zapamatal 2812, 4202, 261[5|6] a este tam bol neaky 48xx. Pokial budu ELZAci napredovat takym tempom ako doteraz, tak obratisko bude hotove najneskor stredu-stvrtok.
Vdaka za reakciu. Mal by som sa spamatat, beriem na vedomie. Rad by som vsak poukazal aj na to, ze podat trestne oznamenie z dovodu vseobecneho verejneho ohrozenia by sa dalo aj na DPB, nakolko stav istych vozov tomu zodpoveda. Roztrhnutie Sanosu, vypadnutie dveri aj so schodami na Ikaruse 280 (nastastie v zastavke), zlomenie napravy pocas jazdy na 283-ke a pod. A pri sucasnom stave, teda pokracujucemu upadku a chatraniu mam pocit, ze sa roztrhnutie klobasy, pripadne prepadnutie schodov coskoro podari zopakovat.
v prvom rade by si sa mal spamätať hlavne Ty.Vieš čo všetko treba na takúto prácu,no asi nevieš.To nieje len tak ísť brúsiť kolajnice.Vozidlo nemá platnú revíznu správu,nemá platné brzdové skúšky,nemá platné skúšky na tlakové nádrže.A okrem toho obsluha musí mať pravidelné školenia z bezpečnosti práce,školenie obsluhy vozidla,obsluha musí byť za svoju prácu zodpovedná a kontrolovaná čiže to tým pádom musia byť poverení zamestnanci DPB.Tí tvoji nadšenci môžu byť radi že sa niečo nestalo.Svojím svojvolným konaním hrubo porušily zásady bezpečnosti práce a možno spáchali trestný čin všeobecného ohrozenia.Čo keby vozidlo začalo horieť čo sa už v minulosti stalo a osádka by uhorela alebo priotrávila,čo keby sa vozidlo vykolajilo a niekto by bol zranený, čo keby došlo k úrazu elektrickým prúdom,čo keby došlo k roztrhnuťiu tlakových nádob a k úrazu.A teraz buť múdri!!!Asi niektorým luďom navrhnem aby podali trestné oznámenia na dotyčné osoby aby sa spametaly.
Nechápem, čo má spoločné dostavba trate do Wolfsthalu s tým, aký lístok tam platí. Však toto čo hovoríš by sa dalo zaviesť aj na trati cez Kittsee, nie? Čím by to bolo iné, keby si šiel cez Wolfstal a nie cez Kittsee?
Trolejbus s pomocnym pohonom je dvojsilove vozidlo, u ktoreho dieselgenerator napaja tie iste elektromotory, ako prud z troleja.
Duobus je dvojsilove vozidlo, ktore bude fungovat aj po vybrani elektrickej casti, pretoze dieselmotor zenie priamo napravu. Je to kompletny trolejbus plus kompletny autobus.
V tom pripade sice 24 Tr jazdi na diesel dost rychlo i obratne, ale stale zostava trolejbusom
Presne tak som to myslel. Trasa Ba - Viedeň by bola zvýhodnená formou lacnejšieho cestovného. Tak isto to je pokiaľ viem aj na trati Blava - Marchegg - Wien, kde spiatočný lístok stojí "len" 7,7 Euro preto, že je čiastočne dotovaný štátom - opravte ma, ak sa mýlim. A neviem, prečo by mali rakušania nadávať a sťažovať sa. Oni si to zo svojich platov môžu dovoliť - kúpiť si aj drahší cest. lístok, navyše keď by ich cesta autom vyšla drahšie. A to vlakové spojenie by predsa potom mohli využívať aj oni - za smiešnu sumu. Takže pokiaľ by sa podarilo presadiť ako jazdný doklad klasický lístok Wiener Linien, trvám na tom, že by to využívané bolo. To si musia zvážiť sami rakúšania, čo sa im viacej oplatí, či drahý lístok a pár cestujúcich, alebo lacný lístok (s ktorým by boli viacmenej stratoví) ale mali by hromadu cestujúcich. Vlaky S7 by jazdili rovnako ako doteraz, iba s tým rozdielom, že by nejazdili takmer prázdne ako je tomu teraz, ale vozili by ľudí.
Presne tak, vždy bude treba aj banánové investície. Sám som sa čudoval koľko dnešných deviatakov nemá ambíciu ani len na školu s maturitov. Ak by som to mohol vyčísliť z mojich dojmov tak by to bolo okolo 25%. A tí, ktorí hcú ísť na SPŠ tak z tých chce možno polovica pokračovať na VŠ. Na vidieku to bude asi ešte horšie. Jednoducho stále sú ľudia čo si myslia, že iba tzv. podstivé remeslo ťa uživí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy