Reply on: galiyosha #31455:
Tá trať by sa napojila na trať Petržalka - Kittsee a vlaky by zachádzali do žst. Petržalka na 1. koľaj.Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.
A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!
fobust
Takto, dobre ze si ma opravil, lebo ja som sa preklepol. Niekto tu pisal, ze 24 Tr ma vzadu v tej velkej kasni vykonny dieselgenerator, vdaka ktoremu moze ist normalne (teda asi ni 20 km/h) aj mimo troleja. Cize nie pomocny pohon, ale dualny pohon (to je to co som preklepol). Ja viem, v Solingene maju trmbelusy motory z chrobakov, aby nudzovo mohli ist a v Kapfenbergu mali duobusy. Takze ak je 24 Tr duobus, tak pozo na to! Totiz do toho priestoru sa naozaj zmesti plnohodnotny agregat. ? ? ?