Reply on: fobust #31447:
Aj ked je 24Tr koncepcne povazovana za trolejbus s pomocnym pohonom, to, co bolo prezentovane v Zline, malo vlastnosti skor ako duobus. Ludia zo Skodovky tvrdili, ze nadrze pouzivaju plnohodnotne z autobusovej verzie Agory a 20 to veru mimo troleja urcite neslo. Skor je to asi o tom, aky agregat si do toho odberatel objedna, kedze konfiguracia prezentovana v Zline bola v tomto smere asi ta najvyssia (a najdrahsia) mozna.
Max
Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.
A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!