Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #31460:
Ospravedlnujem sa za hrubku.
Reply on: Max #31457:
"Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako!" Ako to myslis? Tak, ze by sa zastavka S7 Bratislava-Petrzalka zaradila do piatej zony VOR? V tom by som problem nevidel. Cesta S7 z Bratislavy do Viedne by ta na jednorazove listky vysla puhych 7,5 euro. Jednym smerom. Dotovany spiatocny vlakovy listok Bratislava - Vieden v sucasnosti stoji 7,7 euro. Spiatocny. Este stale si myslis, ze by to bolo az take vyuzivane?

Ci ako si to myslel s tou vynimkou? Ze by sa do Bratislavy dalo odviezt na jednozonovy cestovny listok za 1,5 euro, pripadne k ceste tam a spat pouzit 24-hodinovy listok pre Kernzone za 5 euro? Uz vidim s akym pochopenim by sa to stretlo u vsetkych pouzivatelov VOR, ktory pri ceste z Viedne domov musia poctivo cvakat za vsetky prejdene zony...

Re #31459 J: Pre kristove rany, nestras!
Okrem toho by to bolo určite prínosom pre obe krajiny - pomohlo by to cezhraničnému cestovnému ruchu, obyvatelia dedín po trase S7 by určite radi privítali príliv turistov a hlavne by privítali, ak by sa zredukoval počet gumokolistov prechádzajúcich cez úzke hlavné ulice v ich obciach. Chcelo by to len vôľu a cestu, teda trať. Veď dohromady chýba snáď 4 alebo 5 km. Z toho asi 2 na rakúskej strane a na našej strane stále stojí pôvodný žel. násyp a dlhý kus starej trate. Keby veľmi chceli, tak to zvládnu dostavať, keď už tu máme ten EÚ región... ?
Reply on: galiyosha #31455:
Tá trať by sa napojila na trať Petržalka - Kittsee a vlaky by zachádzali do žst. Petržalka na 1. koľaj.
Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.

A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!
Reply on: fobust #31447:
Aj ked je 24Tr koncepcne povazovana za trolejbus s pomocnym pohonom, to, co bolo prezentovane v Zline, malo vlastnosti skor ako duobus. Ludia zo Skodovky tvrdili, ze nadrze pouzivaju plnohodnotne z autobusovej verzie Agory a 20 to veru mimo troleja urcite neslo. Skor je to asi o tom, aky agregat si do toho odberatel objedna, kedze konfiguracia prezentovana v Zline bola v tomto smere asi ta najvyssia (a najdrahsia) mozna.
Reply on: Max #31454:
Bolo by to sice pekne, ale: poprve neviem, ako by to zrealizovali (potiahli by do Bratislavy na dalsej trati 15 kV alebo by nebodaj jazdili dvojsystemove S-bahny?), podruhe nechapem prakticky vyznam -- snad len spojenie prihranicnych obci s Bratislavou. Ved jazdna doba S7 Wolfsthal - Wien Mitte je uz teraz 75 minut a cestovne cez tych 7 zon (ci kolko to do Wolfsthalu je) stoji viac, nez pre nasinca spiatocny zeleznicny listok Bratislava - Vieden.
Reply on: Andy #31451:
Na dostavbu tej S-bahnovej trate čakám dlhé roky... ?
Reply on: Sarko #31444:
Ale v inom meste ako Košice by si takýto mix nepočul. Viem o čom hovorím 😉
Reply on: TeBeCe #31436:
diky za info ,ten skoro nocny spoj by som vedel urcite parkrat vyuzit z inych zastavok .Kde vsak zobrat istotu ,ze na letisku niekto nastupi ?
Reply on: COLOR #31445:
Asi myslia len dostavbu železnice...
Reply on: tramvaj #31442:

Zrejme nie, lebo "nie su peniaze". Oni naozaj nie su, lebo nie su ani na potrebnejsie veci. Stale sa iba hasia poziare, pod cim chapeme rekonstrukciu takych trati, kde naozaj hrozi vykolajenie. Pokial toto meste nebude investovat aj do preventivnej udrzby, tak potom tu NIKDY nebude elektrickova rychlodraha. S polutovanim konstatujem, ze chatranie sa nezastavilo, mozno sa zmiernilo, ale stale sa zatial iba hasia najvacsie plamene, ale ked to niekde tlie tak sa kasle na to.
Reply on: QUAKEMAN #31432:

Nechcem teraz obhajovat jazdenie bez papierov, ale MUSIM spomenut, ze niektory ludia by sa mali spamatat a tie papiere velmi rychlo najst a byt radi, ze niekto ma zaujem aby trate boli prebrusene. Im nejde o vlasny prospech, oni su proste nadsenci a su ochotny trebars aj zadarmo prebrusit kriticke useky cim znizia hlucnost elektriciek a tym aj prispeju k ich vyssie oblube. Mame predsa brusiaci voz. Dobre, nie je najmodernejsi, ale mame ho. Tak budme radi ze niekto ma zaujem aby fongoval a plnil ulohu, na aku bol urceny. Nemam pravdu? Ak nie, tak ma opravte prosim.
Reply on: tramvaj #31429:

Sirka skrine na T6A5 je 2,5 metra. Ide skor o iny podovozk, v Bratislave je "uzky" metrovy, inde standardny na zeleznicny rozchod, preto moze posobit sirsie. KT8D5 ma sirku 2,5 metra, ale tu by som si nebol celkom isty, nakolko niektore materialy uvadzaju sirku 2480 mm, teda o 2 cm uzsiu.
Reply on: S499.1023 #31414:

Takto, dobre ze si ma opravil, lebo ja som sa preklepol. Niekto tu pisal, ze 24 Tr ma vzadu v tej velkej kasni vykonny dieselgenerator, vdaka ktoremu moze ist normalne (teda asi ni 20 km/h) aj mimo troleja. Cize nie pomocny pohon, ale dualny pohon (to je to co som preklepol). Ja viem, v Solingene maju trmbelusy motory z chrobakov, aby nudzovo mohli ist a v Kapfenbergu mali duobusy. Takze ak je 24 Tr duobus, tak pozo na to! Totiz do toho priestoru sa naozaj zmesti plnohodnotny agregat. ? ? ?
Reply on: Blackhawk #31411:

Uz som sa osobne povypraval a mam novsie informacie, v ktorych svetle sa to trosku meni. Ale stale si myslim ze Dragan je hlupak a tupec, uz iba preto ze voli KSS (co mu sice nezakazujem), ale on je na to este aj hrdy a bude ma presviedcat o svojej prave (ako raz na kofole). K tomu co vzniklo poviem iba tolko, ze chyby nastali aj na druhej strane, ako to cele dopadne sa uvidi.
Modrania boli hosťami na dorffeste v rakúskom Wolfsthale
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1665903
"S predsedom krajinskej vlády diskutoval o výstavbe uvažovanej cezhraničnej električkovej trate, ktorá by nepochybne Wolfsthal neobišla." ?????
Vladimír: No ale tá veta je už zlepenec jazykov, nárečí a slengu, čím sa snaží ohurovať najmä mládež v puberte 😉

Ináč práve prechádzam okolo zoraďovacej stanice a počúvam, ako sa všade naokolo rozlieha serenáda zvukov zabrzďovaných železničných kolies. Niečo také som ešte nikdy nepočul... Samozrejme, v rámci nočnej pešibusovej dopravy... 😕
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: David #31435:
Kde na www.dpb.sk sa uvádza, že spoj ide do zastávky Cesta na Letisko? Asi máš na mysli www.cp.sk (na www.dpb.sk žiadne cestovné poriadky nie sú, je tam len odkaz na www.cp.sk). www.cp.sk treba brať s veľkou rezervou, majú tam chýb ako maku.
Bude s rekonsrukciou kanalizacie na Obchodnej ul. spojena aj rekonstrukcia trate, pripadne povrchu /uz terz je to tam dost rozbite......................................../

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.