Reply on: galiyosha #31455:
Tá trať by sa napojila na trať Petržalka - Kittsee a vlaky by zachádzali do žst. Petržalka na 1. koľaj.Zrejme by to bolo prínosom viac pre obyvateľov Wolfstahlu a Hainburgu, ktorí by mali v prípade potreby Blavu na skok. Občas by to možno využili aj nejakí tí slovenskí turisti idúci na výlet do Rakúska. Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako! Ludia by si kúpili (v predajni, alebo automate na žst. Petržalka) napr. 24 hod. lístok za 5 EUR a môžu sa prepravovať po Viedni koľko by chceli.
A ja osobne chcem mať znovu Pressburger Bahn, aj keď len po Petržalku, ale po pôvodnej trase!
fobust
Zrejme nie, lebo "nie su peniaze". Oni naozaj nie su, lebo nie su ani na potrebnejsie veci. Stale sa iba hasia poziare, pod cim chapeme rekonstrukciu takych trati, kde naozaj hrozi vykolajenie. Pokial toto meste nebude investovat aj do preventivnej udrzby, tak potom tu NIKDY nebude elektrickova rychlodraha. S polutovanim konstatujem, ze chatranie sa nezastavilo, mozno sa zmiernilo, ale stale sa zatial iba hasia najvacsie plamene, ale ked to niekde tlie tak sa kasle na to.