Reply on: si #30696:
Možno Lamač z biedy jedna Karosa nevytrhne, ale jeden Sor by sa na 2. DPA presunúť dal. Alebo problém spočíva v tom, že by musel byť pre Sory z Trnávky zavedený nový číselný rad? Re #30699 Andy: Myslím, že nateraz by aj stačil Sor. Do minibusov by som sa v BA nepúšťal, pretože sa jedného dňa z ničoho nič ocitnú na L30 a Sory z L30 sa presunú na L37
Re #30719 galiyosha: Pri prešovských reko ELZÁci nikdy pevné svorky nepoužívajú. Ale naši vrchári (musím si odvyknúť od tohto pojmu, pretože najnovšie sú už tiež pod kríkladmi "Elzy") tam obyčajne križovatku tiež nejakou tou pevnou svorkou vylepšia.
J
Re #30714 S499.1023: Samozrejme, že tie sovietske teórie neboli celé zle. Veľa z nich sa aplikuje aj teraz, ale presne tak ako sa už Ik280 nevyrábajú a vyrábajú sa NP vozy, tak aj pedagogické teórie sa museli prispôsobiť, znížiť podlahu, dať dopytové otváranie dverí či látkové sedačky a protišmykovú podlahu, tmavé sklá,...
Keď počúvam ako sa prednášajúci správaju na STU či ekonomickej iba ma to utvrdzuje, že človek bez pedagogického vzdelania by učiť nemal. Nepotrebuje veľa, stačí pedagogický základ ako Pedagogickú komunikáciu, Všeobecnú pedagogiku, Vývinovú psychológiu, Všeobenú didaktiku, Poruchy správania, Teoriu výchovy, Psych. propedeutiku, Telesnú a duševnú hygienu žiaka a iné. Celé je to tak na 6 semestrov. Ak to učiteľ nemá a nič o tom nevie, môže viac ublížiť ako pomôcť.
V našich školách stále panuje systém, že medzi katedrov a lavicami je jeden veľký zákop a "nepriatelia" po sebe strieľajú a jeden chce dostať toho druhého. To je chyba. Nútením nikdy nič nedokážeš. Vytváraš vzdor.
To však nič nemení na tom, že si musím uznať fakt, že môj pravopis je defektom, ktorý by nemal byť. Učiteľ musí učiť správne, tak ako to je a nie tak ako sa to raz naučil či respektíve nenaučil.
Sorry ale musel som, na toto som zlý asi ako ty na vrchné vedenie.