Ale viete, čo by som vám (no... vlastne teda DPB) skutočne odporúčal? Brigády vrchárov ako vodičov trolejbusov. Jeden prešovský vodič mi hovoril, že svojho čase takmer vždy potom, čo nejaký vrchár odkrútil šichtu na trolejbuse sa na danej linke zlepšilo trolejové vedenie
J
Re #30714 S499.1023: Samozrejme, že tie sovietske teórie neboli celé zle. Veľa z nich sa aplikuje aj teraz, ale presne tak ako sa už Ik280 nevyrábajú a vyrábajú sa NP vozy, tak aj pedagogické teórie sa museli prispôsobiť, znížiť podlahu, dať dopytové otváranie dverí či látkové sedačky a protišmykovú podlahu, tmavé sklá,...
Keď počúvam ako sa prednášajúci správaju na STU či ekonomickej iba ma to utvrdzuje, že človek bez pedagogického vzdelania by učiť nemal. Nepotrebuje veľa, stačí pedagogický základ ako Pedagogickú komunikáciu, Všeobecnú pedagogiku, Vývinovú psychológiu, Všeobenú didaktiku, Poruchy správania, Teoriu výchovy, Psych. propedeutiku, Telesnú a duševnú hygienu žiaka a iné. Celé je to tak na 6 semestrov. Ak to učiteľ nemá a nič o tom nevie, môže viac ublížiť ako pomôcť.
V našich školách stále panuje systém, že medzi katedrov a lavicami je jeden veľký zákop a "nepriatelia" po sebe strieľajú a jeden chce dostať toho druhého. To je chyba. Nútením nikdy nič nedokážeš. Vytváraš vzdor.
To však nič nemení na tom, že si musím uznať fakt, že môj pravopis je defektom, ktorý by nemal byť. Učiteľ musí učiť správne, tak ako to je a nie tak ako sa to raz naučil či respektíve nenaučil.
Sorry ale musel som, na toto som zlý asi ako ty na vrchné vedenie.