Reply on: tr3mp #29889:
Vdaka za usetrenie cesty do front office. Jednu vec na tom zamere nechapem: pise sa tam o severnej tangente v suvislosti s presmerovanim dopravy smerom na Patronku. Severna tangenta je uz schvalena? Presne sa vie, ako bude vyzerat? Ja som asi zaspal dobu, ale mal som pocit, ze ta stavba je v nejakom spankovom rezime, a ze sa vlastne ani nerozhodlo, ci pojde tunelom, estakadou alebo cim vlastne... Vie mi to niekto potvrdit alebo vyvratit?
Dalej, ak som tie materialy dobre pochopil, to o trolejbusoch na Zabotovej, co pisali v novinach, je blud, a do arealu budu, podobne ako autobusy, vchadzat z Prazskej.
Celkom som sa pobavil na umiestneni elektriciek do tretieho podzemneho podlazia. Rad by som vedel, cez kolko a ako pomalych eskalatorov sa clovek dostane az na to druhe nadzemne, kde bude nova stanicna hala... ?
Re #29895 J: No tak ten clovek, co im robil PDFka, bol evidentne na slovo vzaty profesional. Ako moze niekto pri dokumentoch, kde obrazky predstavuju hlavnu cast informacie, ponechat zapnute resamplovanie obrazkov na tak male rozlisenie, ze nevidiet vobiec ziadne detaily? Ach, ta slovenska profesionalita...
J
7.9.1900 Pretrhlo sa vedenie
dnes predpoludním sa na Barossovej ulici (Štúrova) pred Maderovým železiarstvom pretrhlo vedenie električkovej trate, pričom sa z vozňa začalo iskriť. Hneď sa zhŕkli zvedavci a rozšírili sa výmysli, vraj vedenie spadlo na jednu ženu a zabilo ju. Skutočnosť je taká, že sa nikomu nič nestalo, len cestujúci museli prestúpiť.
3.11.1900 Nepozorný električkár
Predvčerom večer o 20.30 hodine sa stala na konečnej zastávke električky na krížnej nehoda, ktorá mohla mať ešte horšie následky, než v skutočnosti mala. Motorový vozeň č. 102, ktorý viedol Štefan Hutár, v plnej rýchlosti narazil do valu zeminy na konci trate. Vo vozni cestovala Katarína Schwegerová, a po náraze ju zranili na tvári črepiny rozbitého okna. Vozidlo malo zdemolovanú prednú časť. Vodič sa vyhováral na brzdy, ktoré vraj boli v zlom stave, oveľa pravdepodobnejšie však je, že napriek predpisom nevypol prívod prúdu. Ináč by vozeň nešiel tak prudko, že prerazil val a zohol stĺp elektrického vedenia. Prípad vyšetruje polícia.
9.11.1900 Bude lektrička do Viedne?
Z Viedne prichádza správa, že ministerského predsedu von Koerbera navštívila delegácia poslancov, starostov obcí a miest a ďalších osôb, ktoré podporujú vybudovanie elektrickej trate Viedeň - Prešporok. Význam tohto spojenia je dôležitý pro obe mestá, ale aj obce na trati. Preto je potešiteľné, že delegáciu privítali vo Viedni s pochopením.
28.11.1900 Bezohľadný zažíhač
Množia sa sťažnosti, že muž, ktorý zapaľuje v čakárňach mestkej električkovej dopravy elektrické osvetlenie, bezohľadne špiní lavice. Aby na lampu dočiahol, vystúpi na lavicu. Žial má sústavne zablatené topánky, takže čakajúci občania si potom nemôžu sadnúť. Bolo by vhodné, aby tento zamestnannec mal na zažíhanie tyč, akú používajú tí, čo zažíhajú plynové pouličné osvetlenie.