Reply on: Z #29920:
Vieš, keby každý voz pri príchode zo služby zospodu vystriekali s wapkou (a nielen zo spodu), tak žiadne bahno na nich padať nebude. A wapka má spotrebu vody asi 300l za hodinu, čiže približne 16korún. A jej cena je približne 4000 korún. Neviem či ich majú, ale ak má DPB na hlásiče, ktoré nefungujú, musí mať aj na wapku. A dokonca by tie vozy nemuseli chodiť cez kefy, bo každodenné prepláchnutie cez wapku, takéto veci eliminuje. To by však niekto musel rozmýšľať a nie chcieť len ďaľšiu hračku za zopár miliónov a aj ak sa vozy umývať nebudú. Ja som s wapkou robil, umýval som traktor, ktorý sa týždeň pohyboval po vinohrade, bol od postreku, blata, prachu ale aj na niektorých miestach od nafty a keď som po 30min vypol wapku, tak bol ako nový. Všetko zišlo a nejaké drhnutie plechov nebolo treba. Boli čisté ako nanovo nastriekané.Takéto ma nepresvedčí, lebo možno množstvo z "tvojich" dielenských dokážu i pri neľahkých podmienkach často zázraky... ale ja vidím vozidlový park a ten hovorí za všetko. Keď už nechceme spomínať Ik280 a iné stariny, ktoré je ťažko udržať v normálnom stave, aj keď v iných mestách to ide, ale spomeňme bratislavské Ikarusy 400, hlavne tie Petržalské. Veď už zase stojí 4809 a 4827 sa ani nepohla.
Re #29927 BM: Aspoň že niečo. A bude aj nápis DPB a.s.?
Re #29937 Martin Fundárek: Neviem či budú aj vymienať štrkové lôžko, ale čo robili teraz ten kúsok na Štúrovej tak sa nijak neflákali. Veď to treba robiť predcízne, zameriavať,... Lepšie pomaly a kvalitne ako za dva dni a nahovno. Okrem iného podľa nejakých stavebných definícií, mal by si rátať s 20% časom navyše, ako myslíš, že ti to bude trvať. To kvôli nepredvídaným situáciám. Myslím si, že to stihnú oveľa skôr ako je napísané.
Re #29938 Andy: Mám pocit, že rekonštrukcia povrchov Jesenského ulice sa bude riešiť až v roku 2005. Nie sú prachy, ale ak ťa poteším, celá ulica by mala dostať historizujúci nádych, tak ako Mostová.
BM