no vidis, potom DPB nebude ani v buducnosti povazovat za potrebne vyvesit cestovne poriadky, lebo nikomu to nevadi a nikto sa stazovat nebude.............
Teraz ma napadlo, že asi v tom bude chyba, lebo celé dni nič nerobia iba čítajú iMHD ? ? ? Ale veď nech čítajú, avšak keby aspoň diskutovali o problémoch a snažili sa hladať lepšie riešenia. V mnohom by sme vedeli pochopiť tie ich riešenia a v mnohom by sa možno dali presvedčiť na tie naše. No takto to s nimi nemá význam.
Inak ešte sa vrátim k FD. Keby mesto Bratislava bola samostatný región, tak ako to je bežné v iných vyspelých krajinách a tak ako to navrhoval Cicík (Fico) tak vtedy by si Bratislava výrazne finančne pomohla. On navrhoval VÚC systém 3+1 čiže Východ + Stred + Západ + Bratislava.
To by sa však dalo aj 7+1 a Senec, Pezinok a Malacky by sa pripojili k Trnave.
Spectre: V L38 má zrejme prsty Marianum ako tiež mestká firma. Ale keby tam nebola zachádzka, dôchodcovia by sa museli prejsť a boli by zdravší. Alebo by skôr umreli keby sa zadýchali. Oba scenáre by boli plus ? V prvom by sa ušetrilo v zdravotníctve, v druhom by sa ušetrilo na starobných dôchodkoch. ?
Andy: problém je skôr v tom "čo mi má niekto mladší radiť, aj keď má síce pravdu ale just to nezmením" ?
si: Pošli aj mne please. Snáď sa k tomu po stredoveku dostanem. ?
suhlasim s Tebou. Vlastne skoro so vsetkymi rozumnymi prispevkami v tejto diskusii. Keby DPB pocuval ludi, a linky robil podla potrieb cestujuceho ludu, tak by bola MHD ovela lepsia ...
Sag stacilo by keby si raz do tyzdna citali tuto diskusiu
ta 97cka by fakt mala jazdit do petrzalky len niekde z vrakune/medzijarkov (ja osobne by som ju ustrihol za zastavkou Siravska a svihol na cilizsku ako chodi dnes linka 79; vo zvysku trasy totizto vozi (s vynimkou spiciek ked robi "posilovku" linky 78) vzduch, nahrada celotyzdnovou 78ckou v tomto useku by bola pre vacsinu obyvatelov vyraznou vyhodou (priame spojenie s mestom miesto spojenia s petrzalkou) a tento nevytazeny usek ma cca 2km, takze za (pracovny) den sa tu (takmer) zbytocne najazdi (70+72 odchodov) cca 300 km...
Vrátim sa ešte k L78. Predpokladám, že pri pôvodnom návrhu linkového vedenia táto linka mala jazdiť aj cez víkend. Spojenie Pošne s Vrakuňou by totiž L97 už nezabezpečila, pretože tá mala jazdiť do Petržalky len z Dolných Honov z Dudvážskej. Naproti tomu L78 mala jazdiť nie po Ružinovskej ale cez Trnavskú po trase L39, pretože L39 pôvodne mala zaniknúť.
No inac vlastne 85ka k zrusenie speje. Nedavno bol zhorseny interval, a vraj teraz sa ma zase zhorsit.
Zrejme posledne co zruseniu bude predchadzat, bude predlzenie 96 po JD a skratenie 85 po ZST NM. Ale to je len moja teoria.
X3