Nie je možné aby DPB robil úplne všetko podľa osobného želania jednotlivých cestujúcich. Umenie však spočíva v zladení potrieb väčšiny cestujúcich s ohľadom na ekonomické možnosti podniku. Určite ani všetky myšlienky na tomto fóre nie sú spásonosné, i keď si myslím, že mnohé z nich sú použiteľné a pre všeobecné blaho prínosné. Na to sú už však riadiaci pracovníci DPB (resp. v niektorých otázkach zástupcovia mesta), aby posúdili, čo sa realizovať dá, čo nateraz ustúpi iným prioritám a čo je nezmysel. Ale žiaľ, zatiaľ je ešte málo takých pracovníkov, ktorí majú možnosť veci zmeniť a zároveň sú ochotní prijímať podnety od iných.
Nech je im teda príkladom napríklad osoba riaditeľa žilinského DP, ktorý na príslušných diskusiách rozoberá aktuálne problémy tamojšej MHD priamo s jej nadšencami.
Re #28141 Andy: Áno? Tak to potom určite čítajú aj môj návrh na diskusiu o pár riadkov vyššie. Bol by som veľmi rád, keby sa niekto z nich odvážil a skúsil sem napísať, ak k preberanej problematike má čo. A možno by sme sa aj bez zbytočných posmeškov dozvedeli skutočné dôvody zrušenia L185. Myslím, že na logickú argumentáciu je väčšina účastníkov tohto fóra pripravená.
Re #28143 J: Prvý odstavec, posledné dve vety - cynizmus nad cynizmus. Chcem veriť, že si to vážne nemyslel.
Re #28145 J: Druhý odstavec: Pripojič ich k Trnave? Taká Stupava má patriť pod Trnavu???!!!
no vidis, potom DPB nebude ani v buducnosti povazovat za potrebne vyvesit cestovne poriadky, lebo nikomu to nevadi a nikto sa stazovat nebude.............
Teraz ma napadlo, že asi v tom bude chyba, lebo celé dni nič nerobia iba čítajú iMHD ? ? ? Ale veď nech čítajú, avšak keby aspoň diskutovali o problémoch a snažili sa hladať lepšie riešenia. V mnohom by sme vedeli pochopiť tie ich riešenia a v mnohom by sa možno dali presvedčiť na tie naše. No takto to s nimi nemá význam.
Inak ešte sa vrátim k FD. Keby mesto Bratislava bola samostatný región, tak ako to je bežné v iných vyspelých krajinách a tak ako to navrhoval Cicík (Fico) tak vtedy by si Bratislava výrazne finančne pomohla. On navrhoval VÚC systém 3+1 čiže Východ + Stred + Západ + Bratislava.
To by sa však dalo aj 7+1 a Senec, Pezinok a Malacky by sa pripojili k Trnave.
Spectre: V L38 má zrejme prsty Marianum ako tiež mestká firma. Ale keby tam nebola zachádzka, dôchodcovia by sa museli prejsť a boli by zdravší. Alebo by skôr umreli keby sa zadýchali. Oba scenáre by boli plus ? V prvom by sa ušetrilo v zdravotníctve, v druhom by sa ušetrilo na starobných dôchodkoch. ?
Andy: problém je skôr v tom "čo mi má niekto mladší radiť, aj keď má síce pravdu ale just to nezmením" ?
si: Pošli aj mne please. Snáď sa k tomu po stredoveku dostanem. ?
suhlasim s Tebou. Vlastne skoro so vsetkymi rozumnymi prispevkami v tejto diskusii. Keby DPB pocuval ludi, a linky robil podla potrieb cestujuceho ludu, tak by bola MHD ovela lepsia ...
Sag stacilo by keby si raz do tyzdna citali tuto diskusiu
ta 97cka by fakt mala jazdit do petrzalky len niekde z vrakune/medzijarkov (ja osobne by som ju ustrihol za zastavkou Siravska a svihol na cilizsku ako chodi dnes linka 79; vo zvysku trasy totizto vozi (s vynimkou spiciek ked robi "posilovku" linky 78) vzduch, nahrada celotyzdnovou 78ckou v tomto useku by bola pre vacsinu obyvatelov vyraznou vyhodou (priame spojenie s mestom miesto spojenia s petrzalkou) a tento nevytazeny usek ma cca 2km, takze za (pracovny) den sa tu (takmer) zbytocne najazdi (70+72 odchodov) cca 300 km...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
piol