Linka 58 ma na pocet cestujucich ma velmi priaznivy interval 20min./(okrem prac.prestavok vodicov ) Podla mna by stacil interval 30min. spicka a 60min.sedlo. Obsluhovana by mohla byt vozidlami linky 57.
Na linke 51 je od 13.04.2004 zmeneny CP . Interval bol zjednoteny na 30 min.(00,30). Zruseny bol odchod o 4.30 z Nobelovej.Premavka je ukoncena bez zmeny s poslednym odchodom o 19.30.Povodny interval kolisal od 30 min. az 35 min.,ktory si starsie rocniky navstevujuce polikliniku Tehelna ,len tazko mohli zapamatat.
Aj tak som rozmyslal, ci by nebolo vhodnejsie obmedzit prevadzku niektorych liniek v pracovne dni po 19.hod tak ako u elektriciek a z usetrenych vozo-km za 19.00-23.00 spusit vikendovu prevadzku, aj ked v 20-30 min. intervaloch. Lebo myslim, ze vacsine ludi linky ako 78 chybaju hlavne cez vikend, a nie vecer o desiatej v pracovne dni.
Na Bukovinskej nejaký CP X3 dnes bol, ale bol véééľmi opršaný, zablatený a zničený. A navyše sa mi nezdalo, že by 8 min. interval platil počas dnešného dňa.
Inak to je pravda, keby v DPB realizovali aspoň 10% tu uvedených návrhov, bola by MHD trošku inde ako je dnes. Ale čo už, nikdy sa to tak nerobilo, nikto by to nepochopil . . .
Ad riaditel Zilinskeho DP: Velmi fajn sme si s nim pokecali pocas nasej letnej navstevy Ziliny... Najma sme sa dozvedeli aky maju uzasny system komunikacie co sa vysielaciek tyka ? ?. Ale inak vazne fajn... A ak mozem vediet, na akych forach ho stretnem?
Nie je možné aby DPB robil úplne všetko podľa osobného želania jednotlivých cestujúcich. Umenie však spočíva v zladení potrieb väčšiny cestujúcich s ohľadom na ekonomické možnosti podniku. Určite ani všetky myšlienky na tomto fóre nie sú spásonosné, i keď si myslím, že mnohé z nich sú použiteľné a pre všeobecné blaho prínosné. Na to sú už však riadiaci pracovníci DPB (resp. v niektorých otázkach zástupcovia mesta), aby posúdili, čo sa realizovať dá, čo nateraz ustúpi iným prioritám a čo je nezmysel. Ale žiaľ, zatiaľ je ešte málo takých pracovníkov, ktorí majú možnosť veci zmeniť a zároveň sú ochotní prijímať podnety od iných.
Nech je im teda príkladom napríklad osoba riaditeľa žilinského DP, ktorý na príslušných diskusiách rozoberá aktuálne problémy tamojšej MHD priamo s jej nadšencami.
Re #28141 Andy: Áno? Tak to potom určite čítajú aj môj návrh na diskusiu o pár riadkov vyššie. Bol by som veľmi rád, keby sa niekto z nich odvážil a skúsil sem napísať, ak k preberanej problematike má čo. A možno by sme sa aj bez zbytočných posmeškov dozvedeli skutočné dôvody zrušenia L185. Myslím, že na logickú argumentáciu je väčšina účastníkov tohto fóra pripravená.
Re #28143 J: Prvý odstavec, posledné dve vety - cynizmus nad cynizmus. Chcem veriť, že si to vážne nemyslel.
Re #28145 J: Druhý odstavec: Pripojič ich k Trnave? Taká Stupava má patriť pod Trnavu???!!!
no vidis, potom DPB nebude ani v buducnosti povazovat za potrebne vyvesit cestovne poriadky, lebo nikomu to nevadi a nikto sa stazovat nebude.............
Beus