Teraz ma napadlo, že asi v tom bude chyba, lebo celé dni nič nerobia iba čítajú iMHD ? ? ? Ale veď nech čítajú, avšak keby aspoň diskutovali o problémoch a snažili sa hladať lepšie riešenia. V mnohom by sme vedeli pochopiť tie ich riešenia a v mnohom by sa možno dali presvedčiť na tie naše. No takto to s nimi nemá význam.
Inak ešte sa vrátim k FD. Keby mesto Bratislava bola samostatný región, tak ako to je bežné v iných vyspelých krajinách a tak ako to navrhoval Cicík (Fico) tak vtedy by si Bratislava výrazne finančne pomohla. On navrhoval VÚC systém 3+1 čiže Východ + Stred + Západ + Bratislava.
To by sa však dalo aj 7+1 a Senec, Pezinok a Malacky by sa pripojili k Trnave.
Spectre: V L38 má zrejme prsty Marianum ako tiež mestká firma. Ale keby tam nebola zachádzka, dôchodcovia by sa museli prejsť a boli by zdravší. Alebo by skôr umreli keby sa zadýchali. Oba scenáre by boli plus ? V prvom by sa ušetrilo v zdravotníctve, v druhom by sa ušetrilo na starobných dôchodkoch. ?
Andy: problém je skôr v tom "čo mi má niekto mladší radiť, aj keď má síce pravdu ale just to nezmením" ?
si: Pošli aj mne please. Snáď sa k tomu po stredoveku dostanem. ?
suhlasim s Tebou. Vlastne skoro so vsetkymi rozumnymi prispevkami v tejto diskusii. Keby DPB pocuval ludi, a linky robil podla potrieb cestujuceho ludu, tak by bola MHD ovela lepsia ...
Sag stacilo by keby si raz do tyzdna citali tuto diskusiu
ta 97cka by fakt mala jazdit do petrzalky len niekde z vrakune/medzijarkov (ja osobne by som ju ustrihol za zastavkou Siravska a svihol na cilizsku ako chodi dnes linka 79; vo zvysku trasy totizto vozi (s vynimkou spiciek ked robi "posilovku" linky 78) vzduch, nahrada celotyzdnovou 78ckou v tomto useku by bola pre vacsinu obyvatelov vyraznou vyhodou (priame spojenie s mestom miesto spojenia s petrzalkou) a tento nevytazeny usek ma cca 2km, takze za (pracovny) den sa tu (takmer) zbytocne najazdi (70+72 odchodov) cca 300 km...
Vrátim sa ešte k L78. Predpokladám, že pri pôvodnom návrhu linkového vedenia táto linka mala jazdiť aj cez víkend. Spojenie Pošne s Vrakuňou by totiž L97 už nezabezpečila, pretože tá mala jazdiť do Petržalky len z Dolných Honov z Dudvážskej. Naproti tomu L78 mala jazdiť nie po Ružinovskej ale cez Trnavskú po trase L39, pretože L39 pôvodne mala zaniknúť.
No inac vlastne 85ka k zrusenie speje. Nedavno bol zhorseny interval, a vraj teraz sa ma zase zhorsit.
Zrejme posledne co zruseniu bude predchadzat, bude predlzenie 96 po JD a skratenie 85 po ZST NM. Ale to je len moja teoria.
Jasné, ja som mal na mysli územie Slovenskej republiky.
Re #28126 Andy: To hej, DPB vie maskovať perfektne. Už pred peknými pár rokmi dozadu, keď som si u príbuzných z teletextu (vtedy úžasný výdobytok techniky) opisoval zmeny v bratislavskej MHD som si všimol zaujímavé postupy. V zásade sa to dá vyjadriť schematicky takto:
krok 1: Vážení cestujúci, z dôvodu znížených nárokov na prepravu... bla-bla-bla... od 1.7. nebudú premávať linky c, e, k, m, n, p, t.
krok: 2: Od 1.9. obnovujeme premávku platnú pre školský rok - linky c, e, k, n, p, t budú premávať v pôvodnom rozsahu.
Ale čo sa stalo s linkou "m", to som sa už nikde nedočítal. Asi sa to bralo tak, že na oznam z 1.7. si už nikto nepamätá
Re #28132 Martin: Uvidíme... Po ukončení výstavby Mostu Košická L82 zrejme k Prístavu nepôjde, lebo sa tam vráti L70. A obnoviť ju v pôvodnej trase? Veď od Malej scény na nej aj tak veľa ľudí nechodí a na úseku Hlavná stanica - Račianske mýto - Záhradnícka je predsa plnohodnotne nahradená linkou 201. Tak ju skrátime len po Šafárikovo nám. A potom niekoho napadne, že k Divadlu Aréna je vlastne obslužná aj L50 zo zastávky Sad Janka Kráľa a trasu poza Inchebu môžeme zrušiť, veď aj tak sa stále musí kvôli výstavám odkláňať. A na Dvory predsa môže substrát cestovať prestupom, na to máme prestupnú tarifu. Hľa, logickým postupom sme vyjadrili nezmyselnosť existencie L82 ? ☺ ?
To s tou 185 je veľmi dobrý postreh! Aj ja si na to veľmi dobre pamätám, ako bola "dočasne" zrušená. A o 82ke si myslím to isté, vôbec by ma neprekvapilo, keby ju časom zrušili úplne. Btw plánuje sa tento rok aspoň spustiť ten podchod do ŽST Petržalka? Lebo zrušená 180ka ma vie vždy "potešiť", keď idem do Viedne z Petržky, rovnako ako ten stále nefunkčný podchod.
Andy
Zrejme posledne co zruseniu bude predchadzat, bude predlzenie 96 po JD a skratenie 85 po ZST NM. Ale to je len moja teoria.