Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #27477:

Kolko by to vyslo bez KMB a co vlastne stoji? Tusim ju maju za 1000 KC ci kolko.
Reply on: novacik #27475:

dodatok:
Tie svetla pri zastavach som spozoroval konkretne v Dubravke, napr. zastavka Drobneho smer mesto a ine. V Karlovke som take veci zatial nevidel, ale napr. slucka za zastavkou Segnerova smer Jurigovo nam. vyzera poskodena, zda sa mi ze pri podbijani bola znicena, lebo aj tak sa nikdy nepouzivala (mozno sa mi to zda).
A ta vyhovorka, ze by elektricka narusala svetelny cyklus nie je pre mna dostatocna. Aj tak zelenu vlnu nechytis. A kludne mohli byt obe svetelne prejazdy cez elektrickove teleso sucastou jedneho signalu - ved ked tade ide tramvaj 40 km/h, tak prejde obe krizovatky do 10 sekund, co sa prezit da. Pri tych dvoch linkach v 12 minutovom intervale by nebol ziaden probem tu preferenciu spravit - teda okrem problemu ze to tam niekto nechce dopustit, alebo je neschopny to tak spravit aby to fungovalo. Bratislava ma vdaka (ne)schopnosti niektorych ludi dalsiu atrakciu - NEMAME ZIADNU PREFERENCIU ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY. HANBA! ?
Reply on: fobust #27467:
Hej, viem. Ak ste schopní do pol rokja dojazdiť českú KMB, tak by to stálo 325*0,6*3=585 CZK za český úsek a 3*7,- EUR (=*34,- v CZK) za slovenský úsek.
I.
Reply on: novacik #27475:

Papalasske bla bla. Vsak take pozname, nie? Najlpesie bolo, ked mi odpisali ohladom ZP, ze krizovatka je v doscansom pevnom cykle aby sa bla bla bla a ked skusobna doba skonci, tak sa zasa zapne dynamicka preferencia elektriciek. No vidim ako to dopadlo. Asi napisem zasa nieco aby si nemysleli ze im to len tak prejde. Mne je jasne, ze ONI sa elektrickou nevozia, ale aj tak. ? ? ? ?
Reply on: fobust #27468:
Co sa tyka Zlatych pieskov - zastupcovia magistratu len s polutovanim konstatovali, ze preferencia sa tam zrusila. Argumentovali tym, ze je to vlastne komplex dvoch po sebe nadvazujucich krizovatiek a tam je to nevhodne, aby elektricky svojimi prechodmi cez krizovatku narusali svetelny cyklus. Co sa tyka Karloveskej radialy, tam to ma byt riesene nasledovne : elektricka svojim prejazdom na cidlami vysle signal do krokovaca, ktory riadi svetla na krizovatke. Cidla budu umiestnene tak, aby elektricka vobec nemenila rychlost jazdy, ci zbytocne predlzovala cakanie na zastavke. Aspon takto sa zastupcovia magistratu vyjadrili. Co z toho bude pravdou a co sa naozaj bude realizovat, to uz neviem.
Reply on: Maria Raposova #27473:

Prosim obratte sa s Vasou poziadavkou na Dopravny podnik, my to bohuzial nemozeme zmenit.

http://imhd.sk/ba/index.php?w=30241f342b21342e2f2bef2b33ef2f262e29
Veľmi by som prosila vedenie Dopravného podniku Bratislavy, aby niečo urobili s trasou trolejbusu č. 208. Po vypadnutí spoja č. 207 chodí ráno z Prievozu tak "natrieskaná", že to už ani nie je cestovanie. Prosím Vás, buď pridajte ešte jeden spoj smerom od Prievozu po Hodžovo nám., alebo dajte tam zdvojený trolejbus. - Mária
Vopred sa ospravedlnujem, ale vcera podla neoficialnej info z dovodu defektoskopickych zavad, bola vylucena tratova kolaj Ba hl. st. - Ba Nove Mesto. Takze nase slavne IC Kosice - Wien jazdia z Petrzalky - UNS - N. Mesto - Predmestie - Raca(uvrat) - Hl. stanica a opacne. Dnes v nocnej IC 403 v Kosiciach 23.19 +44 minut zmeskany. Nasledne zmeskane vsetky pripoje. Vivat Postropkovic! Prepacte za OT.
Reply on: M.B.73 #27470:

Asi 7703, 8435 (kvoli papierom) a mozno 7607, ak niekde nasli papiere. ?
Tak údajně má Blava objednány 3 nové skříně T3 VarCB z Krnova nevíte za jaké vozy to bude náhrada.Díky... ?
Inac dnes rano 7074 na 7/2 v peknom novom laku. Nastupil som cez druhe dvere a pocuvam pocuvam, aj MG akesi nezvycajne tiche (na kachnu), nova podlahovy krytina, voz cisty. Dvere isli tiez ticho (aj pomaly). LS vobec nemlaskal. No normalne som kukal co sa deje. Zato sa mi voz javil trochu lenivy, mozno to bolo tym, ze pri jazde neboli ziadne zvuky ako rachot, klepot, a pod. Ani by som nepovedal ze stara kachna moze ist tak pekne hladko a ticho. No porovnam to s Prahou o tyzden, zaujimaju ma najma stare T3. ?
Reply on: novacik #27463:

Ja beriem rozne bla bla od mestskych panov velmi skepticky, lebo na jednej strane hovoria o preferencii, na druhej jedinu ktora v Bratislave fungovala, pri Zlatych pieskoch, definitivne zrusili a tramvaj je v pevnom cykle. Tolko k preferencii elektriciek. A je sice pekne ze sa cosi hovori o Karlovej Vsi a Dubravke, ale podla toho co som videl mam pocit ze to bude preferencia typu: elektricka pride do zastavky, tam bude dalsi semafor, bude vetrat dovtedy kym tam nepadnu gule, zatvori a odide s tym, ze na krizovatke chyti svetla. To nieje dynamicka preferencia elektriciek, akurat sa usetri trakcna energia, lebo bude menej rozjazodv, ale cestovny cas to velmi neskrati. A mali by aj zlucit niektore zastavky, kde je medzistanicna vzdialenost naozaj kratka, s takou to nikdy rychlodrazne nebude, staci sa ist pozriet do Brna. Navyse, ta prefernecia v style "voz pocka" ma dalsie negativum: v zime budu vozy vetrat na zastavkach, to bude priserne (poznam nasich vodicov a niektory by to tak naozaj robili). Neviem preco preferencia nie je napr. v Gastanovom hajiku, to je na preferenciu ako vysite.
Reply on: S499.1023 #27442:

Nemam ziadnu kartu a cestou do Prahy sa pojde IGK, iba z Prahy do Bratislavy sa pojde strelou. Pojdu tri osoby. Vies mi povedat co by to stalo? Dik.
A neviem preco, ale slovo peticia mi pripomina HZDS, Greenpeace a podobne zvrhlosti, ktorych privrzenci sa nikdy nemali narodit. 🙂
Reply on: AntonidaS #27464:
No pochybujem, ze to vyriesi peticia... Navyse za CO bude peticia? Za zavedenie preferencie elektriciek? Vsak na to netreba peticiu, ale usilie magistratu spravit to.
Ja som za.ale koľko treba na to podpisov?Odpis na anton_sorek@post.sk
Reply on: duro #27460:
Netreba žiadne petície....táto myšlienka nie je nová. Existujú už križovatky, kde preferencia električky funguje, resp. sú realizované technické a stavebné úpravy, aby preferencia mohla fungovať. Ucelený úsek s preferenciou je plánovaný na Karloveskej radiále a ak si dobre pamätám, tak by sa s realizáciou malo začať v tomto roku.
Reply on: S499.1023 #27457:
Toto som nejako vydedukoval, len mi nie je celkom jasne, z akej tarify sa pri medzinarodnych listkoch (napriklad Bratislava - Praha) pocita zlava pri pouziti toho Junior Pasu, a ci tak v konecnom dosledku je alebo nie je vyhodnejsi nez kilometricka banka. Skusim napisat na CD. Kazdopadne vdaka za ochotu. A ospravedlnujem sa ostatnym za off-topic.
Reply on: duro #27460:
Netreba počítať intervaly semaforov ale zaviesť preferenciu tak že sa elina prihlási do počítača a ten jej dá zelenú.
Vazeni spolucestujuci,

mam pre Vas mozno celkom zaujimavy navrh:

Vypisme peticiu za zavedenie prednosti pre elektricky na svetelnych a aj inych krizovatkach - elektricka vezie kopu ludi a casto caka na krizovatke na cervenej, aj ked nejde ziadne auto. Technicky by nemal byt problem vypocitat intervaly semaforov alebo oznacit krizovatku takymi znackami, aby to tak vychadzalo.
Kto je za, kludne mi napiste
Duro Alexander

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.