Dobre, tak mi mozes aj prezradit kolko by co vyslo, ja mam v tom momentalne gulas. ? ? A dufan ze strela v nedelu esche chodi, nie ze aj to uz zrusili. Vlakom som vela davno necestoval a ak ano, tak to bolo zadarmo ? a nezaujimal som sa o cestovne, navyse to bolo aj tak iba po Slovensku.
Teraz som niekde pocul ,ze ten japonsky rychlovlak Sinkansen ci ako sa tomu nadava mal vlani priemerne meskanie 12 sekund a planuju ho znizit na nulu...ked si spomeniem na nasu hromadnu dopravu ?
Ekvivalentne vychadzaju pri cestovani Bratislava - Praha ako Kilometricka banka CD, tak Junior Pas. Kedze z vas asi ISIC kartu nikto nema, Junior Pas sa kupovat neoplati a teda jednoznacne ta Kilometricka banka. Ak Kilometricku banku nechcete kupovat, lebo sa bojite, ze by ste ju neprejazdili alebo neboli schopni niekomu pozicat/predat, kupte si pri spiatocnej ceste aspon tie krepe Karty Z za 100 CZK -- sice vas listok vyjde o vyse 100 CZK drahsie nez pri pouziti Kilometrickej banky (+ treba pripocitat cenu samotnej Karty Z), ale este stale oproti obycajnemu cestovnemu usetrite.
Pre vysvetlenie:
Nikto nema ziadnu kartu ani zlavy. Tri dospele osoby. Neviem ci by sa KMB vycerpala do pol roka, zalezi na tom ci sa bude este niekam cestovat, ale asi ano. Ja Vas, znalcov ?, iba prosim o to, co by ma vyslo najlacnejsie, lebo vlakom nezvyknem cestovat, nakolko furt kvasim v Bratislave a nedavno boli zasa zmeny, tak uz vobec neviem ako to je. ? ?
na Segnerovej boli tie slucky podbijackou vytrhane, ale neskor ich opravili (aspon ta co je na zastavke), no aj tak nefungovali a stale nefunguju...a ak niekto vravi opak, tak klame, lebo denne vidim ako v smere do dubravky elektricke tesne pred nosom naskoci cervena a rovnako v opacnom smere ked je elektricka na zastavke, tak po nastupeni ludi a zavreti dveri jej naskoci cervena.......
7 EUR nestoji nahodou spiatocny listok Kuty st. hr. - Bratislava hl. st.? Ked pojdu iba jednu cestu, staci im listok jednosmerny -- ten by mal stat 3,51 EUR. Alebo mi nieco opat unika?
Re #27467 fobust: Ja si este dovolim doplnit, ze ak nebudete chciet riesit Kilometricku banku, ktora je skutocne najvyhodnejsia, su dve dalsie moznosti zlavy:
Ak ma niekto z cestujucich ISIC kartu, oplati sa mu za 100 CZK v Cechach kupit Junior Pas ISIC. Ten plati do vyprsania platnosti ISIC karty (maximalne vsak rok) a cesta Praha - Bratislava s nim vyjde na 310 CZK, co je suma skoro uplne rovnaka, ako pri pouziti Kilometrickej banky.
Ak ISIC nikto nema, aj obycajna Karta Z za 100 CZK sa oplati uz na jedinu cestu. Listok Praha - Bratislava by s nou mal stat 13 EUR.
Plne cestovne Praha - Bratislava je podla stranky CD 18 EUR. V opacnom smere k tomu musis pripocitat priplatok Zlocineckej spolocnosti za EC vlak vo vyske 45 SKK.
dodatok:
Tie svetla pri zastavach som spozoroval konkretne v Dubravke, napr. zastavka Drobneho smer mesto a ine. V Karlovke som take veci zatial nevidel, ale napr. slucka za zastavkou Segnerova smer Jurigovo nam. vyzera poskodena, zda sa mi ze pri podbijani bola znicena, lebo aj tak sa nikdy nepouzivala (mozno sa mi to zda).
A ta vyhovorka, ze by elektricka narusala svetelny cyklus nie je pre mna dostatocna. Aj tak zelenu vlnu nechytis. A kludne mohli byt obe svetelne prejazdy cez elektrickove teleso sucastou jedneho signalu - ved ked tade ide tramvaj 40 km/h, tak prejde obe krizovatky do 10 sekund, co sa prezit da. Pri tych dvoch linkach v 12 minutovom intervale by nebol ziaden probem tu preferenciu spravit - teda okrem problemu ze to tam niekto nechce dopustit, alebo je neschopny to tak spravit aby to fungovalo. Bratislava ma vdaka (ne)schopnosti niektorych ludi dalsiu atrakciu - NEMAME ZIADNU PREFERENCIU ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY. HANBA! ?
Hej, viem. Ak ste schopní do pol rokja dojazdiť českú KMB, tak by to stálo 325*0,6*3=585 CZK za český úsek a 3*7,- EUR (=*34,- v CZK) za slovenský úsek.
I.
Papalasske bla bla. Vsak take pozname, nie? Najlpesie bolo, ked mi odpisali ohladom ZP, ze krizovatka je v doscansom pevnom cykle aby sa bla bla bla a ked skusobna doba skonci, tak sa zasa zapne dynamicka preferencia elektriciek. No vidim ako to dopadlo. Asi napisem zasa nieco aby si nemysleli ze im to len tak prejde. Mne je jasne, ze ONI sa elektrickou nevozia, ale aj tak. ? ? ? ?
Co sa tyka Zlatych pieskov - zastupcovia magistratu len s polutovanim konstatovali, ze preferencia sa tam zrusila. Argumentovali tym, ze je to vlastne komplex dvoch po sebe nadvazujucich krizovatiek a tam je to nevhodne, aby elektricky svojimi prechodmi cez krizovatku narusali svetelny cyklus. Co sa tyka Karloveskej radialy, tam to ma byt riesene nasledovne : elektricka svojim prejazdom na cidlami vysle signal do krokovaca, ktory riadi svetla na krizovatke. Cidla budu umiestnene tak, aby elektricka vobec nemenila rychlost jazdy, ci zbytocne predlzovala cakanie na zastavke. Aspon takto sa zastupcovia magistratu vyjadrili. Co z toho bude pravdou a co sa naozaj bude realizovat, to uz neviem.
Veľmi by som prosila vedenie Dopravného podniku Bratislavy, aby niečo urobili s trasou trolejbusu č. 208. Po vypadnutí spoja č. 207 chodí ráno z Prievozu tak "natrieskaná", že to už ani nie je cestovanie. Prosím Vás, buď pridajte ešte jeden spoj smerom od Prievozu po Hodžovo nám., alebo dajte tam zdvojený trolejbus. - Mária
Vopred sa ospravedlnujem, ale vcera podla neoficialnej info z dovodu defektoskopickych zavad, bola vylucena tratova kolaj Ba hl. st. - Ba Nove Mesto. Takze nase slavne IC Kosice - Wien jazdia z Petrzalky - UNS - N. Mesto - Predmestie - Raca(uvrat) - Hl. stanica a opacne. Dnes v nocnej IC 403 v Kosiciach 23.19 +44 minut zmeskany. Nasledne zmeskane vsetky pripoje. Vivat Postropkovic! Prepacte za OT.
Inac dnes rano 7074 na 7/2 v peknom novom laku. Nastupil som cez druhe dvere a pocuvam pocuvam, aj MG akesi nezvycajne tiche (na kachnu), nova podlahovy krytina, voz cisty. Dvere isli tiez ticho (aj pomaly). LS vobec nemlaskal. No normalne som kukal co sa deje. Zato sa mi voz javil trochu lenivy, mozno to bolo tym, ze pri jazde neboli ziadne zvuky ako rachot, klepot, a pod. Ani by som nepovedal ze stara kachna moze ist tak pekne hladko a ticho. No porovnam to s Prahou o tyzden, zaujimaju ma najma stare T3. ?
Ja beriem rozne bla bla od mestskych panov velmi skepticky, lebo na jednej strane hovoria o preferencii, na druhej jedinu ktora v Bratislave fungovala, pri Zlatych pieskoch, definitivne zrusili a tramvaj je v pevnom cykle. Tolko k preferencii elektriciek. A je sice pekne ze sa cosi hovori o Karlovej Vsi a Dubravke, ale podla toho co som videl mam pocit ze to bude preferencia typu: elektricka pride do zastavky, tam bude dalsi semafor, bude vetrat dovtedy kym tam nepadnu gule, zatvori a odide s tym, ze na krizovatke chyti svetla. To nieje dynamicka preferencia elektriciek, akurat sa usetri trakcna energia, lebo bude menej rozjazodv, ale cestovny cas to velmi neskrati. A mali by aj zlucit niektore zastavky, kde je medzistanicna vzdialenost naozaj kratka, s takou to nikdy rychlodrazne nebude, staci sa ist pozriet do Brna. Navyse, ta prefernecia v style "voz pocka" ma dalsie negativum: v zime budu vozy vetrat na zastavkach, to bude priserne (poznam nasich vodicov a niektory by to tak naozaj robili). Neviem preco preferencia nie je napr. v Gastanovom hajiku, to je na preferenciu ako vysite.
fobust
Nikto nema ziadnu kartu ani zlavy. Tri dospele osoby. Neviem ci by sa KMB vycerpala do pol roka, zalezi na tom ci sa bude este niekam cestovat, ale asi ano. Ja Vas, znalcov ?, iba prosim o to, co by ma vyslo najlacnejsie, lebo vlakom nezvyknem cestovat, nakolko furt kvasim v Bratislave a nedavno boli zasa zmeny, tak uz vobec neviem ako to je. ? ?