Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Maria Raposova #27473:

Prosim obratte sa s Vasou poziadavkou na Dopravny podnik, my to bohuzial nemozeme zmenit.

http://imhd.sk/ba/index.php?w=30241f342b21342e2f2bef2b33ef2f262e29
Veľmi by som prosila vedenie Dopravného podniku Bratislavy, aby niečo urobili s trasou trolejbusu č. 208. Po vypadnutí spoja č. 207 chodí ráno z Prievozu tak "natrieskaná", že to už ani nie je cestovanie. Prosím Vás, buď pridajte ešte jeden spoj smerom od Prievozu po Hodžovo nám., alebo dajte tam zdvojený trolejbus. - Mária
Vopred sa ospravedlnujem, ale vcera podla neoficialnej info z dovodu defektoskopickych zavad, bola vylucena tratova kolaj Ba hl. st. - Ba Nove Mesto. Takze nase slavne IC Kosice - Wien jazdia z Petrzalky - UNS - N. Mesto - Predmestie - Raca(uvrat) - Hl. stanica a opacne. Dnes v nocnej IC 403 v Kosiciach 23.19 +44 minut zmeskany. Nasledne zmeskane vsetky pripoje. Vivat Postropkovic! Prepacte za OT.
Reakcia na: M.B.73 #27470:

Asi 7703, 8435 (kvoli papierom) a mozno 7607, ak niekde nasli papiere. ?
Tak údajně má Blava objednány 3 nové skříně T3 VarCB z Krnova nevíte za jaké vozy to bude náhrada.Díky... ?
Inac dnes rano 7074 na 7/2 v peknom novom laku. Nastupil som cez druhe dvere a pocuvam pocuvam, aj MG akesi nezvycajne tiche (na kachnu), nova podlahovy krytina, voz cisty. Dvere isli tiez ticho (aj pomaly). LS vobec nemlaskal. No normalne som kukal co sa deje. Zato sa mi voz javil trochu lenivy, mozno to bolo tym, ze pri jazde neboli ziadne zvuky ako rachot, klepot, a pod. Ani by som nepovedal ze stara kachna moze ist tak pekne hladko a ticho. No porovnam to s Prahou o tyzden, zaujimaju ma najma stare T3. ?
Reakcia na: novacik #27463:

Ja beriem rozne bla bla od mestskych panov velmi skepticky, lebo na jednej strane hovoria o preferencii, na druhej jedinu ktora v Bratislave fungovala, pri Zlatych pieskoch, definitivne zrusili a tramvaj je v pevnom cykle. Tolko k preferencii elektriciek. A je sice pekne ze sa cosi hovori o Karlovej Vsi a Dubravke, ale podla toho co som videl mam pocit ze to bude preferencia typu: elektricka pride do zastavky, tam bude dalsi semafor, bude vetrat dovtedy kym tam nepadnu gule, zatvori a odide s tym, ze na krizovatke chyti svetla. To nieje dynamicka preferencia elektriciek, akurat sa usetri trakcna energia, lebo bude menej rozjazodv, ale cestovny cas to velmi neskrati. A mali by aj zlucit niektore zastavky, kde je medzistanicna vzdialenost naozaj kratka, s takou to nikdy rychlodrazne nebude, staci sa ist pozriet do Brna. Navyse, ta prefernecia v style "voz pocka" ma dalsie negativum: v zime budu vozy vetrat na zastavkach, to bude priserne (poznam nasich vodicov a niektory by to tak naozaj robili). Neviem preco preferencia nie je napr. v Gastanovom hajiku, to je na preferenciu ako vysite.
Reakcia na: S499.1023 #27442:

Nemam ziadnu kartu a cestou do Prahy sa pojde IGK, iba z Prahy do Bratislavy sa pojde strelou. Pojdu tri osoby. Vies mi povedat co by to stalo? Dik.
A neviem preco, ale slovo peticia mi pripomina HZDS, Greenpeace a podobne zvrhlosti, ktorych privrzenci sa nikdy nemali narodit. 🙂
Reakcia na: AntonidaS #27464:
No pochybujem, ze to vyriesi peticia... Navyse za CO bude peticia? Za zavedenie preferencie elektriciek? Vsak na to netreba peticiu, ale usilie magistratu spravit to.
Ja som za.ale koľko treba na to podpisov?Odpis na anton_sorek@post.sk
Reakcia na: duro #27460:
Netreba žiadne petície....táto myšlienka nie je nová. Existujú už križovatky, kde preferencia električky funguje, resp. sú realizované technické a stavebné úpravy, aby preferencia mohla fungovať. Ucelený úsek s preferenciou je plánovaný na Karloveskej radiále a ak si dobre pamätám, tak by sa s realizáciou malo začať v tomto roku.
Reakcia na: S499.1023 #27457:
Toto som nejako vydedukoval, len mi nie je celkom jasne, z akej tarify sa pri medzinarodnych listkoch (napriklad Bratislava - Praha) pocita zlava pri pouziti toho Junior Pasu, a ci tak v konecnom dosledku je alebo nie je vyhodnejsi nez kilometricka banka. Skusim napisat na CD. Kazdopadne vdaka za ochotu. A ospravedlnujem sa ostatnym za off-topic.
Reakcia na: duro #27460:
Netreba počítať intervaly semaforov ale zaviesť preferenciu tak že sa elina prihlási do počítača a ten jej dá zelenú.
Vazeni spolucestujuci,

mam pre Vas mozno celkom zaujimavy navrh:

Vypisme peticiu za zavedenie prednosti pre elektricky na svetelnych a aj inych krizovatkach - elektricka vezie kopu ludi a casto caka na krizovatke na cervenej, aj ked nejde ziadne auto. Technicky by nemal byt problem vypocitat intervaly semaforov alebo oznacit krizovatku takymi znackami, aby to tak vychadzalo.
Kto je za, kludne mi napiste
Duro Alexander
Neviem ako vy ale na SR je vsetko na H---O.Je to uz raz tak a treba sa stym zmierit.PÍŠEM SEM PO PRVÝ RAZ.Ale nechápem čo vás na tomto fóre baví.Off.
galiyosha: skôr si myslím že odchod 22.55 by sa posunul na 23.00.
v súčasnosti . . . . . . . . . . . . . môj ideál
04 55 . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
05 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . .15 35 55
06 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 15 30 45
07 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
08 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 00 15 35 55
09 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
10 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
11 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
12 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
13 15 35 55 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
14 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 15 30 45
15 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
16 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
17 10 25 40 55 . . . . . . . . . . . 00 15 30 45
18 10 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 00 15 35 55
19 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
20 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
21 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 55
22 05 25 45 . . . . . . . . . . . . . . 15 35 (55)
23 05 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (0 - 15)
V tých posledných odchodoch sa neviem rozhodnúť, ale viac by som privítal 23:15. A keby to bol ten 23:15 tak by ostali zachované počty odchodov 62:62. Cez víkend celodenný 20 minútový interval.
Samozrejmosťou by bolo posunutie vyučovania na Gymnáziu Einsteinova na 8:30 a zaradenie na 15m busy. Jej zriaďovateľom je BSK a ten by to dokázal pochopiť.
víkend vyzerá takto:
05 35
06 00 25 45
07 05 25 45
08 03 21 39 57
09 15 33 51
10 09 27 45
11 03 21 39 57
12 15 33 51
13 09 27 45
14 03 21 39 57
15 15 33 51
16 09 27 45
17 05 25 45
18 05 25 45
19 05 25 45
20 05 25 45
21 05 25 45
22 05 25 45
23 05
Keby sa od tých 5.35 začínalo a pokračovalo systémom 15 35 55 bol by to prínos. Možno ráno skôr 5. 15 55 a potom už 15 35 55. Ušetrilo by sa dokonca na vzkm, keďže by bolo 54 odchodov spod mosta oproti 56 terajším. Taktiež by nebolo treba 4 vozy ale len 3.
galiyosha:K medzinárodnému cestovnému lístku sa neplatí príplatok nikdy,samozrejme s výnimkou Slovenska.Zľavu na Junior Pas dostaneš aj na úseku ČD ale len pri medzinárodnom lístku.Junior Pas je výhodnejší než KMB pri bezpríplatkových vlakoch,pri IC a EC sa viac vyplatí KMB.Ja už na JP nárok nemám ? ale aj tak by som používal KMB pretože jej základná výhoda pre mňa nie je cena ale fakt že nemusím chodiť k pokladni...
Reakcia na: J #27450:
Nuž rozdiely v odchodoch medzi prvým a druhým sedlom ma v Bratislave vždy fascinovali. Možno som len nepozorný, ale v iných mestách som si zatiaľ také niečo nevšimol.

Re #27455 Andy: Ale v takom Brne by sa neunúvali do Dúbravky tri linky pustiť. Jazdila by tam jedna, ktorá by mala v špičke nie päť, ale pätnásť spojov za hodinu a to by si sa už veru naspamäť neučil 🙂
Reakcia na: J #27453:
Mas pravdu. Ale aj tak by bolo najlepsie, keby vsetko chodilo tak casto ako napriklad v Brne, kde ani nemusis ziaden cestovny poriadok pozerat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.