L21 usek Kremencova - Kooperativa (sic) zvlada podla trafikonu za 25 minut (je mi jasne, ze realne to najma v spicke musi trvat viac). Vlaku to z DNV na Hlavnu stanicu trva od 13 do 19 minut. Ked si k tomu z pohladu cestujuceho priratate cas nutny k presunu zvazacim autobusom a naslednemu pesiemu presunu do/z vlaku, vychadza to tak isto, ako priamy bus, ktory mu navyse ide takmer k domu, nemusi kvoli nemu prestupovat a ma lepsiu nadvaznost ostatnej MHD. Ako by ste chceli motivovat obyvatelov DNV, aby chodili vlakom? Tym nechcem obhajovat sucasny stav, len ci by o tie vlaky z DNV bol vobec medzi cestujucimi zaujem...
bigmac
VIDLICOVA JAZDA nastane vtedy, ked sa kazdy podvozok dostane do inej vetvy, ci uz zlou technikou jazdy, alebo nezelanym prestavenim vyhybky medzi jednotlivymi podvozkami (kolesami) alebo zavadou prestavovacieho mechanizmu. voz moze, ale nemusi nasledne na to vykolajit. VYKOLAJENIE nastane, ked z akejkolvek priciny co i len jedno koleso opusti kolajnicu, ci uz na vyhybke alebo v obluku, alebo priamej kolaji. vidlicova jazda moze byt pricinou vykolajenia, nie vsak naopak (ako to tvrdi isty nemenovany exinstruktor a nehodovy dispecer dpb)