Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #27277:
Zeleznicny predpis D1 Ceskych Drah, v ktorom je len malo odchyliek oproti slovenskemu, bolo mozne najst na adrese www.volny.cz/mikulda/d1/. Bigmac, naviac rozmiestnenie oddielovych navestidiel autobloku ovplyvnuje este vela inych subjektivnych i objektivnych faktorov. Papyr, myslis, ze volne 560-tky cakaju len na zavolanie?
Reply on: Andy #27279:
ak zistis, kde dnes ta sranda jazdi, daj mi plz vediet. ?
Reply on: J #27277:
Presne tak. Nie je problem v najhorsom pripade zobrat dve trnavske jednotky 560 a rano ich nechat vplietat sa medzi normalne vlaky tak, aby celkovy interval v smere DNV-BA bol 15 minut a lokalnu obsluhu DNV urobit k vlaku. Samozrejme, pri ponechani priamej linky niekam k Dubravke.

Vyhoda tohto riesenia: da sa zaviest od zajtra, ked k tomu bude (v Zlocineckej spolocnosti, a.s. a Otravnom podniku) vola.
Reply on: NNDRO #27278:
Uz si ju dnes videl?
6401 RULEZ ?
bigmac: No už si len pri tých výhodách električky zabudol na tú vec veľmi dlhá trať bez jedinej zastávky - ekonomicky nevýhodné. Samozrejmeraz by to bolo dobré, ale no money no funny.
Už dnes v DNV stojí množstvo vlakov či už z Viedne alebo zo Záhoria, takže by ich až tak veľa nebolo treba pridať. Zase nehovorme to sa nedá. Nepoznám predpisy ŽSR, ale určite existuje spôsob aby ráno medzi 6:00 a 8:30 oddišlo z DNV deväť vlakov.
Reply on: COLOR #27267:
Na BA - hl. st. nie je normálne strážená úschovňa batožín???
re j, tram do dnv: zopar dovodov preco tahat elektricku do dnv: vyhody elektrickej trakcie, vysoka prepravna kapacita, vysoka cestovna rychlost, najnizsie naklady na miestokilometer, produktivita prace vodica je vyssia ako u a(t)busu, odpada nutnost platenia za pouzitie dopravnej cesty zsr...
re j, tram do dnv: kolaje zsr tam sice vedu, ale akosi extravilanom. do vw ziadne dalsie zeleznicne kolaje tahat netreba, tam uz je vlecka, dokonca ciastocne elektrifikovana. stanicu do sidliska? dobre spytam sa, aka bude dochadzkova vzdialenost? desiro? ja viem, ze sa ti paci, aj mne, ale aku ma kapacitu? menej ako k2. naco elektricku do dnv? najhustejsi mozny interval autobloku je asi 6min. pri cestovnej rychlosti 60km/h. pred ECvlakom musi byt aspon 2nasobok. co s tou vozbou co tam je..? jeden tratovy oddiel ma 1km, to vies? a vies aj ze v 1 oddieli moze byt najviac jeden vlak? doporucujem nastudovat predpisy:
-d1zsr, -d2zsr a vela inych, na zsr sa totiz jazdi podla rozhladu len mimoriadne a aj to max30km/h. ak pojdem elektrickou, dovezie ma napr. na safko, kam ma dovezie desiro? a preco mam tankovat naftu, ked mozem jazdit na elektriku? viem preco nejazdit inak ako elektricky: ina trakcia neumoznuje rekuperaciu.
S499.1023: Všetky T3M nemajú zadný ovládací panel? No v KE máme obmedzovač len na T3Mod, a to presne na 60 km/h a ani o stotinu to nepustí ani voľnobehom z kopca. Narážal som však na BA, tam toho máte isto viac.
pridal som vam clanok o vykolajenej eslektricke
Tu je pre istotu este raz
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1305522
Reply on: bigmac #27191:
A na čo stavať tram do DNV keď už tam sú kolaje ŽSR. Ale zase tiež by sa mi lúbilo voziť sa elinou až do DNV, no bolo by to zbytočné. Treba kúpiť zopár vlakov Desiro (len pretože sa mi lúia inak neviem o nich nič), potiahnuť kolaje až ku vchodom VW, postaviť stanicu na sídlisku v DNV a v Lamači a môže sa jazdiť ?

S499.1023: Možno preto, že som pravičiar, ak ešte stále chcete používať takéto rozdelovanie strán. To však nič nemení na tom, že je to môj názor a akonáhle ti dôjdu argumenty začínaš osočovať. A to som si všimol, že robíš aj na iných diskutujúcich. Najprv som si myslel, že ma máš len v zuboch tak som si to nevšímal, no teraz viem, že diskusia s kritikou u teba nie je možná.
A ešte text s dispečera. estetično v MHD je dôležité, ale nesmie byť prioritnejšie ako funkčnosť. Čonatom, že Citaro je krajšie ako Solaris, keď sa do našich podmienok SU viac hodí.
Uff,práve som sa vrátil zo Stuttgartu,zaraz idem spať,tak len krátko:k výkoľaji-kto nič nerobí nič nepokazí,tak by som KRABUSTa nechal na pokoji.Ja som tiež mal vidlicovú bez výkoľaje keď som sa na triangli točil a zabudol som,že som kolo predtým vymenil sólo za súpravu...Pre Sarka:bratislavské T3M nemajú zadný panel.Sarko:vy máte v zrýchľovačových T3 obmedzovače?Alebo v anakondách prúd prípravy?A aké preskoky na kolektoroch?Akých kolektoroch?Na kolektoroch IGBT tranzistorov v tej jednej T3MOD?Pre vysvetlenie-sériový motor má komutátor...
Pred chvilou reprizovali na CT2 Jihomoravsky Vecernik, bol tam Durkovsky a Brnensky primator a tocili o tom, ze Bratislava sa chce poucit z Brnenskeho integrovaneho systemu a Brno sa chce poucit o predaji bytov do OV.
fuj aj s takym telefonom, vsaj mi na palci rastie mozol väcsi ako od krompaca a lopaty. budeme operovat, najlepsie elektrickou, amputovat okolkom, spisovne okolesnikom, nach sa ludevit s. nemobracia v rove na narodnyjom temötò...
Reply on: Sammy #27263:
Some months ago there were some storage boxes, but I really don't know if it is available for now 😞 Only one I know are some boxes in IKEA ? . But what is real? Try to keep your luggage on the train station, but if it is closed, I can't help you for now.
re vykolaj: a este trosku terminologie:
VIDLICOVA JAZDA nastane vtedy, ked sa kazdy podvozok dostane do inej vetvy, ci uz zlou technikou jazdy, alebo nezelanym prestavenim vyhybky medzi jednotlivymi podvozkami (kolesami) alebo zavadou prestavovacieho mechanizmu. voz moze, ale nemusi nasledne na to vykolajit. VYKOLAJENIE nastane, ked z akejkolvek priciny co i len jedno koleso opusti kolajnicu, ci uz na vyhybke alebo v obluku, alebo priamej kolaji. vidlicova jazda moze byt pricinou vykolajenia, nie vsak naopak (ako to tvrdi isty nemenovany exinstruktor a nehodovy dispecer dpb)
re vyhybky: podla typu prestavnika by sa este dali rozdelit (zjazdove) na samovratne, bez zakladnej polohy a volne. volne je to, co spominal sarko, teda vybrate pruziny a rozpojene tiahla. dp praha to pouziva vo vacsine krizovatiek ako zjazdove. ako rozjazdova sa da pouzit len nudzovo a vtedy treba postavit a zabezpecit kazdy jazyk zvlast do ziadanej vetvy. vyhybka bez zakladnej polohy pri prejazde po hrote zostane v tej polohe, v ktorej ju zanechal posledny podvozok, co nou presiel. ma spojene tiahla a pruziny, ktore ju dotlacaju do niektorej z dvoch moznych poloh. pre cuvanie je bezpecna dovtedy, kym sa neroztrhne tiahlo, potom totiz stoja oba jazyky v krajnych polohach a cuvanie do nej je 100% vykolajenie. samovratne vyhybky stoja v zakladnej polohe, do ktoqej sa vzdy vratia po prejdeni z ktorehokolvek smeru. pred cuvanim do nej ju treba najprv prejst vsetkymi kolami voza za hroty a presvedcit sa o jej polohe, prip. ju prestavit pre ziadany smer. (to sa vcera nestalo a nasledky vid foto).
re sarko, cuvanie: urcite je bezpecnejsie zacuvat z kabiny opatrne podla zrkadiel, ako bezhlavo zo zadneho panela. skor si bezny clovek vsimne, ze nanho cuva kachna ked je za nou, ako ked kraca povedla nej a primackne ho to o stlp alebo zabradlie, ked to lezie krizom von z kolaje o com nemusi vediet ani sam vodic, kedze vzadu nemas zrkadla. a nemozes vzajomne porovnavat k2s a kt8. vysvetlim: k2s ma o cca 8m menej a hlavne nemas na konci rovnocenne stanoviste, tak ma nik nepresvedci o tom, ze za danej situacie, s danym typom vozidla a na danom mieste bolo bezpecnejsie cuvanie zozadu ako spredu. ak by tam mal kt8, tak by to mohlo byt ine, ak by tam mal kt8 so zrkadlami v b-bude, tak by to urcite bolo ine.
I will be taking a train from Vienna to Bratislava for the day. I will have my luggage. Is there a place to store your luggage for a few hours in the train station?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.