Reakcia na: J #27277:
Zeleznicny predpis D1 Ceskych Drah, v ktorom je len malo odchyliek oproti slovenskemu, bolo mozne najst na adrese www.volny.cz/mikulda/d1/. Bigmac, naviac rozmiestnenie oddielovych navestidiel autobloku ovplyvnuje este vela inych subjektivnych i objektivnych faktorov. Papyr, myslis, ze volne 560-tky cakaju len na zavolanie?
bigmac
VIDLICOVA JAZDA nastane vtedy, ked sa kazdy podvozok dostane do inej vetvy, ci uz zlou technikou jazdy, alebo nezelanym prestavenim vyhybky medzi jednotlivymi podvozkami (kolesami) alebo zavadou prestavovacieho mechanizmu. voz moze, ale nemusi nasledne na to vykolajit. VYKOLAJENIE nastane, ked z akejkolvek priciny co i len jedno koleso opusti kolajnicu, ci uz na vyhybke alebo v obluku, alebo priamej kolaji. vidlicova jazda moze byt pricinou vykolajenia, nie vsak naopak (ako to tvrdi isty nemenovany exinstruktor a nehodovy dispecer dpb)