Reply on: S499.1023 #251659:
Ak ťa zlikviduje strata študákov tak si mal od začiatku asi zlý biznis model.Reálny dôvod prečo Jančura odišiel bol skrátka že mu ten slovenský biznis nešiel až tak ako český, kde mal oveľa vyšší yield, a keďže nemal ani voľné kapacity na rozhadzovanie, logicky tie vlaky použil tam kde z nich vie vytrieskať viac peňazí. To je celé.
Inak Jančura kratšiu jazdnú dobu neponúkal, mal práveže viac zastávok než IC.
Adam3
Do Žiliny sme prišli asi 3-4 minúty pred pravidelným príjazdom, takže sme tam zbytočne asi 5-6 minút vetrali pripravení na odjazd. Do Trenčína sme si priniesli cca 5 minút meškanie (hlavne že na papieri má tento posledný Tatran o 2 minúty kratšiu JD medzi ZA - TN). Tu som akurát začal rozmýšľať, či dispečing DPB pozdrží rozjazd keď im na stanicu príde vlak 0:29. 5 minút sme mali aj na vjazde do Trnavy. Ale nasledoval úsek o ktorom som tu už písal a teda, že jazdná doba Trnava - BA Vinohrady je celý deň 24 minút, u tohoto posledného ale grafikonista asi veril na zázraky a je tam 20. Samozrejme sme to dali za 25 . Príjazd teda 0:34 na prvú koľaj a napriek tomu, že som bol o cca 20 sekúnd na Sokolskej N21 som nestihol a do Dúbravky išiel 6km peši...
Mali by tú JD posledného Tatrana zjednotiť s ostatnými, nechať príjazd na 0:33 ako je to po celý deň a nedávať cestujúcim zbytočne nádej, že tam je akurát nadväznosť na nočáky. Alebo posunúť odjazd zo Žiliny o 5 minút skôr, príjazd do Bratislavy teda 0:28 a dohodnúť sa s DPB nech minútku pozdrží rozjazd kým všetci dobehnú na autobusy.