Reakcia na: Ike #251661:
ja by som povedal ze kazda sekunda je dobra, aj ked omnoho viac by spravila napriklad preferencia ako bolo vidno pri papalasskom prejazde cez petrzalku, kde elektricka nemusela zastavit na ziadnom prejazde pretoze ked si povieme ze 60 je zbytocne vela a staci 50, tak odobnym postupom budeme vediet postupne zdovodnit ze ved staci 40, 30, ....
Adam3
Do Žiliny sme prišli asi 3-4 minúty pred pravidelným príjazdom, takže sme tam zbytočne asi 5-6 minút vetrali pripravení na odjazd. Do Trenčína sme si priniesli cca 5 minút meškanie (hlavne že na papieri má tento posledný Tatran o 2 minúty kratšiu JD medzi ZA - TN). Tu som akurát začal rozmýšľať, či dispečing DPB pozdrží rozjazd keď im na stanicu príde vlak 0:29. 5 minút sme mali aj na vjazde do Trnavy. Ale nasledoval úsek o ktorom som tu už písal a teda, že jazdná doba Trnava - BA Vinohrady je celý deň 24 minút, u tohoto posledného ale grafikonista asi veril na zázraky a je tam 20. Samozrejme sme to dali za 25 . Príjazd teda 0:34 na prvú koľaj a napriek tomu, že som bol o cca 20 sekúnd na Sokolskej N21 som nestihol a do Dúbravky išiel 6km peši...
Mali by tú JD posledného Tatrana zjednotiť s ostatnými, nechať príjazd na 0:33 ako je to po celý deň a nedávať cestujúcim zbytočne nádej, že tam je akurát nadväznosť na nočáky. Alebo posunúť odjazd zo Žiliny o 5 minút skôr, príjazd do Bratislavy teda 0:28 a dohodnúť sa s DPB nech minútku pozdrží rozjazd kým všetci dobehnú na autobusy.