Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #246680:
Nemožnosť zásahu obsluhy je minimálne v podmienkach DPB určite dobrá vec. Problém je v tom že ten systém čo klímu riadi je zle spravený (buď zle naprogramovaný, alebo je tam nejaký problém vo vstupných dátach/senzoroch). To druhé treba opraviť, to prvé ponechať.
Reply on: Ike #246678:
Nuz, DPB chcel klimatizacie bez moznosti zasahu vodica do nastavenia teploty, tak miesto toho ma klimatizacie zijuce si vlastnym zivotom bez moznosti obsluhy s tym nieco urobit. Ale kedze v Solarisoch ani NSkach (zatial) taketo problemy nie su, hladal by som pricinu v tureckej pridanej hodnote.
Reply on: Ike #246678:
Tuto zimu ked som potreboval ist parkrat 98 na bajkalsku som skoro skapal. Vonku -1 vnutri +30. Ako som za vyhrievanie ale nie taketo.
Reply on: SixSixTrooper #246671:
Tomu ver. Ja som človek, ktorý nepozná na klimatizácii nastavenie teploty. Pre mňa je klíma buď zapnutá alebo vypnutá. Kde sa dá, dávam minimálnu teplotu. Ale v Kentoch som minulé leto vážne mrzol. Normálne mi bola zima. Ja neviem, či am bolo nastavené -20°C.
Zajtra by mala byť tlačová konferencia na ktorej budú prezentované dopravné a prepravné zmeny od 01.07.2023.🙄
Reply on: keks #246674:
Lebo v DPB robí banda nekompetentných spiatočníkov, ktorí netušia ako sa používa taký moderný vynález akým je klimatizácia. Nijak inak sa to už po tých rokoch už bohužiaľ povedať nedá.
Reply on: keks #246674:
§nikdysatotaknerobilo §cestujucibytozneuzili
Mimochodom, otázka do pléna:
Prečo sa klimatizácia vo vozidlách MHD zapína na základe vonkajšej a nie vnútornej teploty?
Reply on: SixSixTrooper #246671:
Rozdiel ktorý som zažil bol cca +5 stupňov 😂
Ale je fakt že potom po vystúpení som sa cítil fantasticky
Reply on: Viliam22 #246670:
Akože aj ja som mal tento posledné dni šťastie na funkčnú klímu, ale chcel som napísať, že vločka na tabuli neznamená, že dané vozidlo bude vychladená
Reply on: keks #246668:
O teplotnom rozdieli KentC - Vonkajsia teplota by sa dalo narobit studii
Reply on: 3pa3ck3 #246669:
Tento týždeň vozidlami ktorými som išiel mali KLM zapnutú (iveco, otokar, capacity, trolosor)
Reply on: keks #246668:
"Vozidlo vozí na streche klimatizáciu a vonkajšia teplota je nad hranicou, pri ktorej by mala byť zapnutá "

Toto by asi bola lepšia formulácia 🙃 Ale z Rakúska sa už blíži studený front, takže sa trochu ochladí aj bez klímy
Reply on: 3pa3ck3 #246663:
Tak niektoré nové Otokary, vyhriate na sto stupňov o tom asi ešte nepočuli 😂
Btw tých 8 pomerne malých okien na celý autobus tomu úplne nepomáha.
Reply on: TomJ #246666:
V EUfondovom projekte je to napisane. Ale nehadam sa, mozno mozu aj inde jazdit ale zrovna na novu L30 12metrak fakt nebude treba.
Reply on: Petto #246661:
A je to niekde explicitne napísané, že MUSIA ísť na linku 50? Lebo v čase šetrenia mi nepríde vhodné navyšovať vzkm a počet vodičov (linke 50 už totiž zhoršili interval a prechod na sóla nebude možný bez posilnenia). Alebo budú proste 4 náhodne poradia jazdiť vodíkové sóla a zvyšok budú kĺby?
Reply on: N/A #246662:
Vločka nemá očká
nevidí kam letí kam padá
a preto že to nevie
pomaly mi na tvár sadá.
Reply on: 3pa3ck3 #246663:
Ďakujem🙂
Reply on: N/A #246662:
Vozidlo je klimatizované a vonkajšia teplota je nad hranicou, pri ktorej by mala byť zapnutá klimatizácia
Čo znamená tá vločka na tabuli? ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.