Dobrý deň, mám otázku, som fanúšikom MHD. Nemá náhodou niekto fotky autobusu linky 98 ako SOR NS 12 Diesel a SOR NS 12 Electric pohľad spredu zľava. V Galérii to neni. Ďakujem.
Nemožnosť zásahu obsluhy je minimálne v podmienkach DPB určite dobrá vec. Problém je v tom že ten systém čo klímu riadi je zle spravený (buď zle naprogramovaný, alebo je tam nejaký problém vo vstupných dátach/senzoroch). To druhé treba opraviť, to prvé ponechať.
Nuz, DPB chcel klimatizacie bez moznosti zasahu vodica do nastavenia teploty, tak miesto toho ma klimatizacie zijuce si vlastnym zivotom bez moznosti obsluhy s tym nieco urobit. Ale kedze v Solarisoch ani NSkach (zatial) taketo problemy nie su, hladal by som pricinu v tureckej pridanej hodnote.
Tomu ver. Ja som človek, ktorý nepozná na klimatizácii nastavenie teploty. Pre mňa je klíma buď zapnutá alebo vypnutá. Kde sa dá, dávam minimálnu teplotu. Ale v Kentoch som minulé leto vážne mrzol. Normálne mi bola zima. Ja neviem, či am bolo nastavené -20°C.
Lebo v DPB robí banda nekompetentných spiatočníkov, ktorí netušia ako sa používa taký moderný vynález akým je klimatizácia. Nijak inak sa to už po tých rokoch už bohužiaľ povedať nedá.
A je to niekde explicitne napísané, že MUSIA ísť na linku 50? Lebo v čase šetrenia mi nepríde vhodné navyšovať vzkm a počet vodičov (linke 50 už totiž zhoršili interval a prechod na sóla nebude možný bez posilnenia). Alebo budú proste 4 náhodne poradia jazdiť vodíkové sóla a zvyšok budú kĺby?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3
Toto by asi bola lepšia formulácia Ale z Rakúska sa už blíži studený front, takže sa trochu ochladí aj bez klímy