Ak ta linka bude naozaj len Tesco Lamac - Lamac - Bory nemocnica - Dubravka tak tam fakt nie treba 12m . Dufam ze pojde predsa len ta L30 na Patronku kde je X liniek viac ako pri Tescu.
Točiť 12-metrové autobusy z 30 cez parkovisko pri Kauflande (na Poliankach) mi nepríde ako najlepší nápad z hľadiska prejazdnosti. Bolo by to asi možné, ale určite nie ideálne a navyše cestujúcim určite viac pomôže, ak pôjde 30 na Patrónku, kde je prestup na množstvo liniek, ako keď pôjde kvôli pár cestujúcim na Húščavovu.
Najlepšie by bolo zriadiť zastávku pri Tescu Lamač na Lamačskej ceste pre 83 a 84, ako sa tu už spomínalo. Pokiaľ sa to však nevyrieši, tak najlepšie bude asi predĺžiť 35 aspoň cez pracovné dni do 20:00 okruhom k Tescu Lamač po trase Lipského - Tesco Lamač - Mokrohájska - Polianky - Lipského so zachádzkou na Záluhy. Rozsah prevádzky by bol na spôsob 151 s tým, že mimo špičiek by premávala v 60-minútovom intervale.
Teoreticky môžu ľudia z Devínskej a Dúbravky pracovať aj v Tescu Pezinok a nie je to dôvod na vedenie priamej linky. Dáta hovorili jasne, 20ka vozila do Tesca Lamač prakticky vzduch.
Nápad 35 nie je zlý, ale to je teda celodenne celotýždenne voz navyše, ktorý bude vo väčšine trasy voziť vzduch.
Ak by ten jeden voz navyše bol, zdalo by sa mi už lepšie, aby nová L30, pokiaľ skutočne bude premávať len po OC Lamač, mala z Lamačskej cesty zachádzku po Harmincovej k dúbravskému Kauflandu (otočka cez parkovisko Kauflandu, prestup na L83 na Húščavovej) a okrem motáku po nákupných centrách by vzniklo nové spojenie juhu Dúbravky k Stn. Lamač a ďalej do Lamača.
Spomínalo sa tu, že 37 bude mať posilnený interval. Ak by mala dajme tomu 7,5/15/10//15, nemohla by jazdiť štýlom, že polovica spojov by šla na starú konečnú v ZB a druhá polovica na Strmé vŕšky?
Ani nie. Zahorska - Strme vrsky a naspat Zahorska je rozhodne kratsia trasa ako cele kolo L36. Nemusi zachadzat kazdy spoj ako som pisal, ale aspon rovnako ako bol interval L36 tj kazdych 30. Ani pri spojoch do Marianky nebol myslim pridany voz.
3pa3ck3