Dobrý deň, mám otázku, som fanúšikom MHD. Nemá náhodou niekto fotky autobusu linky 98 ako SOR NS 12 Diesel a SOR NS 12 Electric pohľad spredu zľava. V Galérii to neni. Ďakujem.
Nemožnosť zásahu obsluhy je minimálne v podmienkach DPB určite dobrá vec. Problém je v tom že ten systém čo klímu riadi je zle spravený (buď zle naprogramovaný, alebo je tam nejaký problém vo vstupných dátach/senzoroch). To druhé treba opraviť, to prvé ponechať.
Nuz, DPB chcel klimatizacie bez moznosti zasahu vodica do nastavenia teploty, tak miesto toho ma klimatizacie zijuce si vlastnym zivotom bez moznosti obsluhy s tym nieco urobit. Ale kedze v Solarisoch ani NSkach (zatial) taketo problemy nie su, hladal by som pricinu v tureckej pridanej hodnote.
Tomu ver. Ja som človek, ktorý nepozná na klimatizácii nastavenie teploty. Pre mňa je klíma buď zapnutá alebo vypnutá. Kde sa dá, dávam minimálnu teplotu. Ale v Kentoch som minulé leto vážne mrzol. Normálne mi bola zima. Ja neviem, či am bolo nastavené -20°C.
Lebo v DPB robí banda nekompetentných spiatočníkov, ktorí netušia ako sa používa taký moderný vynález akým je klimatizácia. Nijak inak sa to už po tých rokoch už bohužiaľ povedať nedá.
A je to niekde explicitne napísané, že MUSIA ísť na linku 50? Lebo v čase šetrenia mi nepríde vhodné navyšovať vzkm a počet vodičov (linke 50 už totiž zhoršili interval a prechod na sóla nebude možný bez posilnenia). Alebo budú proste 4 náhodne poradia jazdiť vodíkové sóla a zvyšok budú kĺby?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Arrivaderci