Oranžová = "spoj v prípade meškania čaká"
Červená = "spoj v prípade meškania čaká aj v prípade ohrozenia včasného odchodu nasledujúceho spoja"
Chápem rozdiel vo význame, ale prečo jednoducho tie oranžové spoje nemajú čakací čas primeraný tomu koľko majú na konečnej obrat? Povedzme že spoj má na konečnej obrat 7 minút a teda ak je oranžový, môže čakať najviac 7 minút (lebo nečaká ak by bol ohrozený ďalší spoj). Akú logiku má do tabuľky uviesť 10 minút a nie 7, ak reálne čaká len 7? Cestujúci dostatočne odvážny používať túto tabuľku (lebo prípoje sa stále nijak inak nekomunikujú) nemá ako vedieť na aký spoj sa daný voz točí a teda koľko reálne čaká.
Môže byť. Nemyslím si ale že to je samotnou výzbrojou. Tam poruchové nemá byť veľmi čo. Na progresoch sú často poruchové hlavne dvere (tento problém tam bol aj na začiatku čo si pamätám). Veľmi im ani neprospieva že viac stoja na stojánke ako jazdia.
Keď som si tak pozeral výpravu za posledný týždeň, tak som tam našiel dosť porúch T6.
Dôvod môže byť iba jeden. Žeby už niekoho konečne napadlo (keďže cena energií pôjde hore) že je výhodnejšie vypravovať vozidlá s modernou TVprogress výzbrojou s rekuperáciou ako T6 s TV3 nemodernou výzbrojou bez rekuperácie. Dobre toto vedeli určite v Prahe, keďže sa zbavili T6 na úkor T3 s TVprogress.
Mimochodom JD ich môže vypraviť iba na 1/9, 4/25, 4/27, 4/29, 9/19, 9/21, 9/23 a ZV/ZlPi (čo je max.8 ks, z toho 7 iba ranná špička).
Ono by mohli kľudne ostať aj na JD, ale potom by bolo dobré keby aspoň cez prac. dni 4 párne poradia linky 4 dali z Krasňan do JD (ako garantované vysokopodlažné poradia-čo všetky párne poradia linky 4 aj 9 SÚ). A vodičov rozdelili podľa potreby (resp.nových dali do tej vozovne do ktorej treba). Ale toto žiaľ pánov z Oil street doteraz nenapadlo.
Ja považujem aj to že sú vôbec schopní vypraviť vlak raz za dve hodiny za malý zázrak. Nechápem ako v akomkoľvek vesmíre môže toto niekto myslieť vážne...
Schéma je vytiahnutá z čias, keď sa robila štúdia o pripojení TTSK do IDS BK a v tej dobe bolo aj v štandardnej schéme takéto linkové vedenie (t.z. čiara medzi Dunajskou Lužnou a Mostom pri Bratislave, ktorá je zas pozostatok linky 102405, ktorá jazdila ešte pred reformou v 2018 a na ktorej bol spoj, ktorý premával medzi Mostom (Studeným) a Lužnou priamo). Vedenie spojov v takomto variante sa určite neplánuje. Uvažovalo sa nad predĺžením linky 729 smerom do Miloslavova ale plány sa odložili/padli na infraštruktúre.
Tak isto tam je navyše oproti súčasnosti zachádzanie do Prieval, je tam 220 medzi Zohorom a Lozornom či 559 z Báhoňa do Budmeríc.
Trnava - Pusté bude zrejme existujúca linka SAD TT, keďže v tej schéme je už zahrnutá pilotná fáza integrácie TTSK (trať do Smoleníc a súvisiace bus linky).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Rozumiete niekto logike rozlišovania "oranžových" a "červených" prípojov?
Oranžová = "spoj v prípade meškania čaká"
Červená = "spoj v prípade meškania čaká aj v prípade ohrozenia včasného odchodu nasledujúceho spoja"
Chápem rozdiel vo význame, ale prečo jednoducho tie oranžové spoje nemajú čakací čas primeraný tomu koľko majú na konečnej obrat? Povedzme že spoj má na konečnej obrat 7 minút a teda ak je oranžový, môže čakať najviac 7 minút (lebo nečaká ak by bol ohrozený ďalší spoj). Akú logiku má do tabuľky uviesť 10 minút a nie 7, ak reálne čaká len 7? Cestujúci dostatočne odvážny používať túto tabuľku (lebo prípoje sa stále nijak inak nekomunikujú) nemá ako vedieť na aký spoj sa daný voz točí a teda koľko reálne čaká.