https://www.idsbk.sk/download/td2a001ub41d.pdf
Rozumiete niekto logike rozlišovania "oranžových" a "červených" prípojov?
Oranžová = "spoj v prípade meškania čaká"
Červená = "spoj v prípade meškania čaká aj v prípade ohrozenia včasného odchodu nasledujúceho spoja"
Chápem rozdiel vo význame, ale prečo jednoducho tie oranžové spoje nemajú čakací čas primeraný tomu koľko majú na konečnej obrat? Povedzme že spoj má na konečnej obrat 7 minút a teda ak je oranžový, môže čakať najviac 7 minút (lebo nečaká ak by bol ohrozený ďalší spoj). Akú logiku má do tabuľky uviesť 10 minút a nie 7, ak reálne čaká len 7? Cestujúci dostatočne odvážny používať túto tabuľku (lebo prípoje sa stále nijak inak nekomunikujú) nemá ako vedieť na aký spoj sa daný voz točí a teda koľko reálne čaká.
Rozumiete niekto logike rozlišovania "oranžových" a "červených" prípojov?
Oranžová = "spoj v prípade meškania čaká"
Červená = "spoj v prípade meškania čaká aj v prípade ohrozenia včasného odchodu nasledujúceho spoja"
Chápem rozdiel vo význame, ale prečo jednoducho tie oranžové spoje nemajú čakací čas primeraný tomu koľko majú na konečnej obrat? Povedzme že spoj má na konečnej obrat 7 minút a teda ak je oranžový, môže čakať najviac 7 minút (lebo nečaká ak by bol ohrozený ďalší spoj). Akú logiku má do tabuľky uviesť 10 minút a nie 7, ak reálne čaká len 7? Cestujúci dostatočne odvážny používať túto tabuľku (lebo prípoje sa stále nijak inak nekomunikujú) nemá ako vedieť na aký spoj sa daný voz točí a teda koľko reálne čaká.
810zssk
Nástupná mzda začínajúceho rušňovodiča: 834 Eur/brutto
Ja považujem aj to že sú vôbec schopní vypraviť vlak raz za dve hodiny za malý zázrak. Nechápem ako v akomkoľvek vesmíre môže toto niekto myslieť vážne...