Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #244361:
Môže byť. Nemyslím si ale že to je samotnou výzbrojou. Tam poruchové nemá byť veľmi čo. Na progresoch sú často poruchové hlavne dvere (tento problém tam bol aj na začiatku čo si pamätám). Veľmi im ani neprospieva že viac stoja na stojánke ako jazdia.

Keď som si tak pozeral výpravu za posledný týždeň, tak som tam našiel dosť porúch T6.
Reply on: N/A #244359:
Rekuperuje - t.j.pri brzdení dodáva vozidlo do siete elektrinu cez zberač.
Reply on: Pe67 #244358:
Problém TV Progress proti T6 je údajne vyššia poruchovosť.
Reply on: N/A #244359:
Všade, kde je odber.
Reply on: Pe67 #244358:
"bez rekuperácie"
A kde sa rekuperuje? 🤔
Reply on: N/A #244357:
Dôvod môže byť iba jeden. Žeby už niekoho konečne napadlo (keďže cena energií pôjde hore) že je výhodnejšie vypravovať vozidlá s modernou TVprogress výzbrojou s rekuperáciou ako T6 s TV3 nemodernou výzbrojou bez rekuperácie. Dobre toto vedeli určite v Prahe, keďže sa zbavili T6 na úkor T3 s TVprogress.

Mimochodom JD ich môže vypraviť iba na 1/9, 4/25, 4/27, 4/29, 9/19, 9/21, 9/23 a ZV/ZlPi (čo je max.8 ks, z toho 7 iba ranná špička).

Ono by mohli kľudne ostať aj na JD, ale potom by bolo dobré keby aspoň cez prac. dni 4 párne poradia linky 4 dali z Krasňan do JD (ako garantované vysokopodlažné poradia-čo všetky párne poradia linky 4 aj 9 SÚ). A vodičov rozdelili podľa potreby (resp.nových dali do tej vozovne do ktorej treba). Ale toto žiaľ pánov z Oil street doteraz nenapadlo.
Neviete niekto, prečo sa preradilo niekoľko súprav T3P na Krasňany?
Reply on: Trammat #244355:
https://www.profesia.sk/praca/zeleznicna-spolocnost-slovensko/O4417477
Nástupná mzda začínajúceho rušňovodiča: 834 Eur/brutto

Ja považujem aj to že sú vôbec schopní vypraviť vlak raz za dve hodiny za malý zázrak. Nechápem ako v akomkoľvek vesmíre môže toto niekto myslieť vážne...
Reply on: Joyki #244342:
Jednalo sa o nedostatok personálu, súpravy ráno prišli do BA vedené novozámockými a koniec. Bratislava neobsadila.
Len neviem či zrovna CNG bude lacnejšie než elektrina 😬
Kedy že sa tak približne plánujú vyradiť všetky Urbiná 15 CNG? Novododané Otokary už postupne od pondelka na linkách.
Reply on: branislav #244349:
Ďakujem 🙂
Reply on: Cancer #244348:
Skôr odstrihnutý
Reply on: 810zssk #244347:
Schéma je vytiahnutá z čias, keď sa robila štúdia o pripojení TTSK do IDS BK a v tej dobe bolo aj v štandardnej schéme takéto linkové vedenie (t.z. čiara medzi Dunajskou Lužnou a Mostom pri Bratislave, ktorá je zas pozostatok linky 102405, ktorá jazdila ešte pred reformou v 2018 a na ktorej bol spoj, ktorý premával medzi Mostom (Studeným) a Lužnou priamo). Vedenie spojov v takomto variante sa určite neplánuje. Uvažovalo sa nad predĺžením linky 729 smerom do Miloslavova ale plány sa odložili/padli na infraštruktúre.

Tak isto tam je navyše oproti súčasnosti zachádzanie do Prieval, je tam 220 medzi Zohorom a Lozornom či 559 z Báhoňa do Budmeríc.
Reply on: Ondrej17 #244344:
Odtrhnutý alebo odstrihnutý/odrezaný? Neviem si celkom dobre predstaviť aká sila by naň musela pôsobiť aby sa odtrhol.
Reply on: Joyki #244346:
Trnava - Pusté bude zrejme existujúca linka SAD TT, keďže v tej schéme je už zahrnutá pilotná fáza integrácie TTSK (trať do Smoleníc a súvisiace bus linky).
Reply on: 810zssk #244345:
Nejazdí tam nič, ale mohlo by niečo.
Tam sú aj ďalšie nové relácie, a aj linky (Trnava - Pusté Úľany).
Reply on: 810zssk #244341:
Ešte pridám tú navrhovanú novú zonáciu (žiaľ väčšie rozlíšenie z toho už nedostanem). Ak by sa toto podarilo tak by to bol veľký posun vpred.

Aj keď stále sú tam niektoré tarifné paradoxy, bolo by to rozhodne výrazne lepšie ako dnes. Jediné zhoršenie vidím pre cestujúcich od Zlatých Klasov - tam je už dnes problém že treba rôzne kombinácie zón podľa toho či človek ide 730 alebo 740 jazdiacimi v preklade (hoci dnes je počet zón rovnaký), takže sa PCL kupuje ťažko. Po novom bude trasa cez Štvrtok na Ostrove robiť zónu navyše, čo ale pri zvýšenej cene zóny bude ešte väčší problém ako dnes.

Zároveň ma zaujala ta spojnica z Mostu pri Bratislave do Lužnej. Tam dnes niečo jazdí, alebo je to plánovaná nová linka? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.