A ja som další taký. V 20 na električke, po nejakom čase C na účet DPB, následne palicový kurz. Je faktom, že s drôtolezom som začal jazdiť až ako 25-ročný, keďže sa mi z električiek nechcelo ale nevidím vo veku samotnom problém. A dnes, keďže si robím aj HR, vidím, že vek je len jedno z kritérií a rozhodne nie to najpodstatnejšie.
Tentokrát to asi naozaj bude pravda. ZSSK sa totiž na COVID oficiálne teraz nevyhovára (uvádza prevádzkové dôvody), ale rušňovodiči sami hovorili, že majú veľa pozitívnych kolegov... Každopádne nech je príčina akákoľvek, mňa zaráža najmä ten prístup, že namiesto snahy o nejaké koncepčné riešenie problému, sa proste dotknuté vlaky zrušia tak, ako to vyšlo... Podobnosť s Arrivou čisto náhodná...
S prepojenim Drobneho a Vrancovicovej aspon pre pesich sa neuvazuje? Pre mnoho ludi je totiz zastavka Vrancovicova blizsie ako Podvornice alebo Drobneho. Velka skoda, ze Dubravka a Lamac su takto navzajom odrezane.
ZSSK sa asi inšpirovala v Arrive, dnešná trať 131 (S70) vyzerá napr. takto:
Smer BA - DS od 8:03 do 12:03 štvorhodinová diera:
- 9:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
- 10:03 z BA smer DS/KN nejde, lebo odrieknutý
- 11:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
Smer DS - BA od 12:53 do 16:53 štvorhodinová diera:
13:53 z DS smer BA nejde, lebo víkendový GVD
14:53 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
15:51 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
A "najlepšia" je päťhodinová diera ráno medzi KN a DS:
od 4:22 do 9:42 nejde nič...
Včera bolo tých výpadkov ešte viac, vrátane posledných spojov, ale aspoň bola snaha niektoré vlaky nahradiť NAD, hoci použiteľnosť takejto náhodnej NAD je diskutabilná.
Dôvod je ževraj veľké množstvo rušňovodičov na PN kvôli COVIDu.
Každopádne operatívne riadenie je katastrofa... To nikoho nenapadlo vyjazdiť s tým personálom, ktorý ešte zostal všetky vlaky na nejakom úseku, a na zostávajúcom všetky vlaky nahradiť NAD? Či to by bolo priveľa roboty s prerábaním obehov?
A čo na to ministerstvo dopravy? Prečo už nepadajú v ZSSK hlavy? Asi by som veľa chcel
Odrieknuté sú aj na S60, lebo tu linku z polovice dostala Bratislava, ktorá mala problém obsadiť rušňovodičmi aj tie svoje vlaky. Nie, že by bolo menej odrieknuty h vlakov od nového GVD, ale je ich tým pádom viac a na každej linke v okolí BA, lebo takto je to podľa zssk efektívne.
Ja som počul, že po zriadení tejto linky ľudia predávajú autá. Ručička modal splitu vybuchla a z nemeckého BMDV už boli nejakí agenti zisťovať, ako sa nám podarilo ich s podporou verejnej dopravy predbehnúť.
Že im nie je hanba. V Rakúsku spustili nový NightJet do Paríža z Viedne s veľkou investíciou a my spúšťame ďalšiu vlnu odriekaní. Hanbím sa za naše železnice.
barack40
Smer BA - DS od 8:03 do 12:03 štvorhodinová diera:
- 9:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
- 10:03 z BA smer DS/KN nejde, lebo odrieknutý
- 11:03 z BA smer DS nejde, lebo víkendový GVD
Smer DS - BA od 12:53 do 16:53 štvorhodinová diera:
13:53 z DS smer BA nejde, lebo víkendový GVD
14:53 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
15:51 z DS smer BA nejde, lebo odrieknutý
A "najlepšia" je päťhodinová diera ráno medzi KN a DS:
od 4:22 do 9:42 nejde nič...
Včera bolo tých výpadkov ešte viac, vrátane posledných spojov, ale aspoň bola snaha niektoré vlaky nahradiť NAD, hoci použiteľnosť takejto náhodnej NAD je diskutabilná.
Dôvod je ževraj veľké množstvo rušňovodičov na PN kvôli COVIDu.
Každopádne operatívne riadenie je katastrofa... To nikoho nenapadlo vyjazdiť s tým personálom, ktorý ešte zostal všetky vlaky na nejakom úseku, a na zostávajúcom všetky vlaky nahradiť NAD? Či to by bolo priveľa roboty s prerábaním obehov?
A čo na to ministerstvo dopravy? Prečo už nepadajú v ZSSK hlavy? Asi by som veľa chcel