29T minimalne zozadu s malym dvojriadkovym cielom DUBRAVKA, PRI KRIZI. Pre mna uplne necitatelne a urcite mala ostat iba DUBRAVKA. Videl som aj 9tku a ta mala nastastie pekne iba RUZINOV. Ak sa neda inak tak nech sa zastavka Pri Krizi premenuje na Dubravku rovnako ako mame Lamac, Zahorsku Bystricu, Dlhe Diely...
Keby DPB po všetkých neoficiálnych kanáloch nedával najavo, že Schadefabrika je jediná voľba, tak by možno záujem mali. Inak Trollino 18 sa robilo aj jednomotorové, keď už musel DPB za každú cenu mať trakčne čo najhoršie vozidlá. Dvojmotoráky boli len tie štyri do La Chaux de Fonds, čo skončili v Soľnohrade (mmch. trolejbusy v La Chaux de Fonds majú 2023 predsa len znova vyraziť do ulíc, tentokrát vo forme celej flotily parciálnej, aby si nemuseli zadrôtovať to svoje vzácne Predstaničné námestie. Ale výsledkom bude aspoň kompletné vyhubenie čistokrvných autobusov).
Nestačili, už teraz býva tá 33 plná. Keď skrátka tie 30Tr bez APU nie je treba, tak by sme ich nemali nasilu niekde nasadzovať, keď by to v konečnom dôsledku zhoršilo kapacitu a/alebo zvýšilo náklady. Po dodaní nových trolejbusov budú 27+31Tr stačiť, veď sa nám uvoľní 14 vozov z 71.
Ja sa len snažím nájsť, kam by sa dali pichnúť krátke trolejbusy bez APU a čo po vyradení 25Tr. Ak by podľa teba pri 4-min. intervale stačilo aj krátke vozy, tým lepšie.
Ono všeobecne má byť kapacita MHD nastavená tak, aby si sa v špičke bezproblémov do vozidla zmestil (žiadna sardinkáreň) a v sedle a cez víkend aby si si sadol. Kapacitnejšie vozidlo cez víkend zase nie je až taký problém, aj tak ich je k dispozícii veľa. Ale aj mňa zaujíma porovnanie spotreby Otokar vs. NB 12
Uprímne sa priznám, že 88 nepoužívam, takže neviem posúdiť. Ale táto 37 je fakt extrémne mrhanie peniazmi. 37 využívam dosť často, asi najčastejšie z a-bus liniek a cez víkend bol aj 10,5 metrový voz veľa, nie to ešte 18 metrový.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.