Reply on: danlo #238029:
https://goo.gl/maps/DuQ2pLJYqt3pksXa7A až prestane byť vodorovné dopravné značenie viditeľné (ojazdí sa, alebo napadne sneh), tak zase bude mať pravdu MR.LENIN

Mimochodom, podľa novej vyhlášky 30/2020 Zb. už neplatí všeobecná nadradenosť zvislého značenia nad vodorovným. Ak nie sú v súlade, jedná sa o protiprávny stav.
Ike
Všetky značky sú určené vo vyhláške, takže by nejaké "vyššie" a "nižšie" existovať nemali. Jednoducho, ak nesúlad nastane, je to fail subjektu, ktorý je za značenie zodpovedný: ak sa tak stane, napr. v projektovej dokumentácii, tak objednávateľ projektu a projektant spravili chybu, ak v teréne, tak správcu komunikácie.
Je len dobré, že sa z právnych predpisov vytratilo. Nemôže projektant pripravovať POD s vedomím, že takáto chyba je v podstate legálna.
Na druhej strane, vodiči nie sú stroje a vždy je potrebné subjektívne vyhodnocovať dopravnú situáciu. Nemalo by to byť však pravidlo na každej križovatke (je to žiaľ, realita aj v Bratislave), pretože potom začne vodič vyhodnocovať subjektívne aj objektívne značky a je zarobené na problém.
Dopravní projektanti a správcovia komunikácii však stále túto tému neberú vážne a preto máš čo križovatku, to iný prístup, najlepšie čo najkomplikovanejšie a o zabudnutých značkách ani nehovorím.
Pred ministerstvom dopravy pred 4 rokmi robili nejakú rozkopávku a zo Štefanovičovej bol zákaz odbočenia na Mýtnu. Ešte asi rok po dokončení rozkopávky tam boli prečiarknuté značky povoľujúce odbočenie, mám pocit, že VDZ tam je prečiarknuté dodnes, pričom všetci vedeli, že rozkopávka už skončila a ignorovali to. Ak môžem takto subjektívne vyhodnotiť tento prípad, čo mi bráni ignorovať zákaz vjazdu do protismeru na diaľnicu ak to vyhodnotím ako subjektívne zle osadenú značku?
Toto je problém a nie delegalizácia nesúladu medzi značkami.
Btw. StreetView je z 2019 a ešte to tam je:
https://goo.gl/maps/c2tCxv9CeNind7Nq8