Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: samkoh #237623:
Nespochybňujem, že občas niekto nastúpi/vystúpi na Hauerlande, len hovorím, že je zbytočný luxus, aby boli dve zastávky od seba vzdialené sotva 100 metrov, a to v úseku, ktorý je takmer na rovine. Súbežná má zmysel (v režime na znamenie), lebo je v primeranom vzdialenostnom aj výškom odstupe od predchádzajúcej aj nasledujúcej zastávky.
Reply on: ivanbuto #237635:
Debatovali sme o tom, padli nazory, s Peretsom sme sa o tom bavili (a co ak moj nazor nebol ten "spravny ekozeleny pro-mhd expertnou komisiou schvaleny"? Obcas treba povedat aj iny nazor) a ty sem prides, buchnes pastou do stola a ironicky povies "ty o tom nerozhodujes"...

Nuz keď toto je pristup DPB a ich zamestnancov k ludom, tak sa nedivim, ze pribuda viac a viac aut.
Reply on: MatejBA #237633:
Neviem, ako súvisí téma buspruhov na Gagarinovej s premenovaním zastávok, ku ktorému som sa vôbec nevyjadroval.
Tiež neviem, prečo by som mal riešiť, ako práve ty cestuješ a či sa vykašleš alebo nevykašleš na šotoušstvo a MHD a neviem čo ešte - pokojne cestuj, ako uznáš za vhodné.
Reply on: Minko #237588:
V príspevku, na ktorý reaguješ, boli uvedené hlavné dôvody, prečo sa buspruh používa tak, ako sa používa. Ak potrebuje linka idúca v priamom smere stihnúť zelenú na Miletičovej (t. j. štandardne cez pracovné dni), tak využije stredný pruh, v pravom BUS pruhu najmä v úseku pri Jarabinkovej nemôže spoľahlivo ísť 50 km/h vzhľadom na polohu vedenia.
A ak to nestíha a v následe je 201, umožní 201 sa zaradiť prvej pred križovatkou.
Reply on: ivanbuto #237632:
Hej, lebo MatejBA sa tak nudi v praci, ze musi vymyslat kraviny typu "premenujme zastavky len tak z nudy" - ci na to treba titul v DPB? 😃

A sorry, ale od teba som cakal korektnejsi pristup s ohladom na to, ze snad vsetci viete, ze expert nie som. Ale fajn, kludne sa mozem na MHD a svoje sotoustvo vykaslat a zacnem chodit 100% casu autom, ak ta to potesi - pretoze ja uz nemam chut sledovat kazdy prd sucasneho vedenia DPB, ktore meni veci podla toho ako sa zobudi 🙂

EDIT: A ked to teda nie je problem, preco mame niektore useky s uzsim pruhom? Preco nemame rovno permanentne 1+Bus?
Reply on: MatejBA #237624:
S tým rozdielom, že akosi po Gagarinovej nechodí električka a je tam vysoká frekvencia trolejbusov, autobusov MHD aj SAD, však?
Našťastie, MatejBA o tom nebude rozhodovať. 🙂
Reply on: MatejBA #237585:
Veď práve R7 umožní odliv nemalej časti vozidiel z Gagarinovej.
Ak si si nevšimol, zúžené pruhy sú len na niektorých miestach, a na iných je už dnes profil 1+1, tak prečo by nemohol zostať potom, ako odtiaľ ubudne časť dopravy?
Reply on: Minko #237569:
Vedia, používajú ho podľa možnosti a potreby.
Reply on: perets #237627:
Ak by sa Slovnaftska nerozsirila na 2+2 tak urcite. Dokonca je tam tusim v planoch 🙂

https://imhd.sk/ba/mapa-schema/2344/Pl%C3%A1novan%C3%BD-rozvoj-elektri%C4%8Dkov%C3%BDch-trat%C3%AD-2020

S tym, ze v planoch nie je navrh J&T po Pristavnej a popod D1/R7 https://imhd.sk/ba/galeria-media/203526/Verejnosť-môže-pripomienkovať-zmeny-a-doplnky-územného-plánu-Bratislavy
Reply on: MatejBA #237624:
Tiež mi to príde ako reálnejšie, zmestila by sa na Slovnaftskú (Malý Dunaj - Závodná) aj električka? Z Karlovej Vsi som registroval reálne len 1 cestu, ak by tam nebolo električka tak by tam asi boli tie buspruhy.
Vraj dnes mala ista 25Tr masaz podvozka/spodku na Molecovej... pardon Riviere 😃

"Zašprajcovany trolejbus na Riviere. Niekde asi urobil niejto chybu"
Reply on: MatejBA #237624:
inac absencii elektricky v danej lokalite sa dost divim, ze to nespravili uz komanci, je to po rovine, bolo by to o hodny kus jednoduchsie ako ked tahali elektricky na koniec dubravky....
dnes to je inac uz znacne komplikovanejsie kvoli zastavanosti uzemia kadial by to bolo mozne tahat... (moje volakedajsie fantazie boli inac okruh z jednej strany od slovnaftu a z druhej od ruzinovskej aby ako kazda z radial v mojich fantaziach mala 2 cesty kadial do mesta 🙂 )
Reply on: perets #237621:
Realnejsie je prerobit Slovnaftsku na 2+2, kedze ma viac priestoru na rozsirenie, resp. na mnohych castiach na premalovanie ciar a nie je tak zastavane okolie cesty (zatial) 🙂 Plus Dolne Hony su momentalne na tom rovnako ako Karlova Ves - 3 cesty pre cele sidlisko v smere do BA pricom 2 z nich pre Dolne Hony su 1+1 a ta hlavna tepna je okliestena uz dost dlho.

To mas ako keby si chcel bus pruh na Karloveskej v oboch smeroch - ako 1 pruh fungoval a nadalej funguje vidime teraz.

A radsej ako vyuzivat oj**by NDSky s D1 na Gagarinke by bolo lepsie postavit elektricku na Dolne Hony.
Reply on: Machnac #237616:
čo si pamätám, tak občas pri Hauerlande niekto nastúpil... skôr mizivá frekvencia bývala na Súbežnej.
Reply on: MatejBA #237609:
Nečakám že z DH by niekto chodil po R7 do centra (možno sa oplatí tak západná časť mesta), ale predpokladám že veľká časť východne od Rovinky využije práve R7. Čo je reálnejšie prerobiť Slovnaftskú na 2+2, alebo Gagarinovu na 3+3? Viem, ani jedno sa neplánuje. Vidím 3 riešenie, dve z nich dávajú šancu MHD, z toho jedno nieje v súlade so súčasnou STN, a tretie je poslať trolejbusy to zápchy ako boli predtým.
Vždy bude lepšie ak budú bus pruhy na 80% Gagarinovej ako na 20%.
Reply on: kecho #237619:
Už som písal, že Sokolská nemôže byť "Pod stanicou" , lebo je na jednej úrovni s koľajiskom. Pripadajú teda do úvahy "Pri stanici" alebo "Vedľa stanice". 😉
Reply on: Viko #237617:
To uz potom aj Karpatska ci Sokolska mozu byt Pod stanicou... 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #237597:
Asi zvyk, lebo tam skoro vždy parkuje dáke auto v tom bus pruhu... 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.