Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 3pa3ck3 #237469:
Kto to chváli?
Reply on: 3pa3ck3 #237463:
V Prahe sa zastavuje v uzloch už desaťročia dvakrát na zastávke rovnakého názvu a ešte žijeme. Síce sa mi to riešenie nepáči a je terčom posmeškov cestujúcich aj prevádzkového personálu (akustické hlásenie vodičom "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka to samé za rohem") ale otázka života a smrti to nie je.
Reply on: Jak44 #237460:
Cintorín je pomenovaný podľa lokality. Tá sa volá Slávičie údolie, nie Slávičie čosi.
Reply on: N/A #237442:
Čo, bude sa volať Blumenthal?
Reply on: matsin #237448:
Mám ju v knižnici vo dvoch vydaniach, len neviem, či by sa to vyplatilo v súčasnej situácii posielať z Prahy na Slovensko, náklady by sa asi takmer vyrovnali cene knihy. Donedávna sa dala kúpiť v Zločineckých Zákazníckych Centrách.
Reply on: MatejBA #237558:
Do otvorenia R7 Nivy( Prievoz) D4xR7 je potrebné ponechať súčasné usporiadanie. Po otvorení úseku R7 by bolo vhodné vrátiť ulicu na pôvodné šírky pruhov, no stále s buspruhmi, keďže časť IAD sa presunie na nové komunikácie.
Reply on: MatejBA #237558:
Prečo by sa to malo rušiť? Aby MHD znova meškala 45 a viac minút?
Reply on: Solider #237574:
Aha, tak sa ospravedlňujem, nejako som prehliadol späťvzatie toho skrátenia po Tranovského. Kedy to vrátili?
P.S. Malo to byť k #237573
Reply on: Minko #237569:
Tých dôvodov je viac, napríklad ľavá stopa je príliš ďaleko od buspruhu a napríklad vozy idúce rovno by v buspruhu zdržovali odbočujúcu 201 doprava, ktorá má signál voľno skôr než priamy smer.
Reply on: samkoh #237572:
L27 sa stále (opäť) otáča na tom kruháči za lidlom.
Reply on: Adam3 #237560:
už sa tam neotáča.
Reply on: N/A #237563:
Kde bola zastávka Pod krížom?
Reply on: Valec #237567:
Tak zase je pravda (na prvýkrát som si to neuvedomil), že skratka ŽST sa vyskytuje v dokumentoch železničných spoločností (aj v tých pre verejnosť). Ale za vynechaním slova "železničná" je možno aj snaha poukázať na integrovanosť (teda stanica je z prepravného hľadiska v prvom rade terminálom integrovanej dopravy).
Reply on: MatejBA #237565:
ja by som zrušil buspruh na Prievozskej v smere na AS mlynské nivy minimálne v úseku od križovania s Bajkalskou po križovanie s Miletišovou 😁 Dôvod- vodiči autobusov MHD a trolejbusov ho aj tak nevedia používať 😠
Reply on: MatejBA #237566:
Myslím si, že primárne kvôli ASMN bol spravený BUS pruh na Košickej a na odbočení z Prievozskej doľava na Košickú a z Prístavnej na Košickú. Ostatné bus pruhy boli kvôli križovatke pod Prístavným mostom. Ale tým, že sa to všetko začalo naraz, tak bolo logické, že sa to komunikovalo spoločne.
Reply on: MatejBA #237551:
ŽST sa používa cca od polovice 90-tych rokov, a aj to len v Bratislave. Predtým to bolo "Žel. st.", ako doteraz na celom Slovensku.
Reply on: N/A #237559:
Ja som bol v tom, ze sa to robilo kvoli moznym zapcham pre uzavretie ASMN a do toho prisla R7. 🤔
Reply on: Viko #237561:
No urcite tam neostanu 3 pruhy, norma to nedovoluje, kedze jeden trvaly pruh musi mat na danej ulici nieco cez 3 metre. A potom je otazka, ci na Gagarinke ostane bus+jazdny pruh, to cez KDI asi neprejde.
Reply on: Minko #237562:
Nahlas uvažujem: Nezmenila sa od roku 2003 metodika, a teda stav mostov je posudzovaný prísnejšie?
Detvianska - Cintorín Rača - Detvianska v priebehu koľko, dvoch rokov?
Vždy sa mi páčila "bratislavská posadnutosť pohrebníctvom". 😃 Cintorín Rača, Cintorín Slávičie údolie, Námestie Biely kríž, Cintorín Vrakuňa, Ondrejský cintorín, Martinský cintorín, Cintorín Petržalka, Dvojkrížna, Červený kríž, Biely kríž, Krížna, Pod krížom, Pri kríži, Pri Bielom kríži, Cintorínska... 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.