Tiež mi to príde ako reálnejšie, zmestila by sa na Slovnaftskú (Malý Dunaj - Závodná) aj električka? Z Karlovej Vsi som registroval reálne len 1 cestu, ak by tam nebolo električka tak by tam asi boli tie buspruhy.
inac absencii elektricky v danej lokalite sa dost divim, ze to nespravili uz komanci, je to po rovine, bolo by to o hodny kus jednoduchsie ako ked tahali elektricky na koniec dubravky....
dnes to je inac uz znacne komplikovanejsie kvoli zastavanosti uzemia kadial by to bolo mozne tahat... (moje volakedajsie fantazie boli inac okruh z jednej strany od slovnaftu a z druhej od ruzinovskej aby ako kazda z radial v mojich fantaziach mala 2 cesty kadial do mesta )
Realnejsie je prerobit Slovnaftsku na 2+2, kedze ma viac priestoru na rozsirenie, resp. na mnohych castiach na premalovanie ciar a nie je tak zastavane okolie cesty (zatial) Plus Dolne Hony su momentalne na tom rovnako ako Karlova Ves - 3 cesty pre cele sidlisko v smere do BA pricom 2 z nich pre Dolne Hony su 1+1 a ta hlavna tepna je okliestena uz dost dlho.
To mas ako keby si chcel bus pruh na Karloveskej v oboch smeroch - ako 1 pruh fungoval a nadalej funguje vidime teraz.
A radsej ako vyuzivat oj**by NDSky s D1 na Gagarinke by bolo lepsie postavit elektricku na Dolne Hony.
Nečakám že z DH by niekto chodil po R7 do centra (možno sa oplatí tak západná časť mesta), ale predpokladám že veľká časť východne od Rovinky využije práve R7. Čo je reálnejšie prerobiť Slovnaftskú na 2+2, alebo Gagarinovu na 3+3? Viem, ani jedno sa neplánuje. Vidím 3 riešenie, dve z nich dávajú šancu MHD, z toho jedno nieje v súlade so súčasnou STN, a tretie je poslať trolejbusy to zápchy ako boli predtým.
Vždy bude lepšie ak budú bus pruhy na 80% Gagarinovej ako na 20%.
Už som písal, že Sokolská nemôže byť "Pod stanicou" , lebo je na jednej úrovni s koľajiskom. Pripadajú teda do úvahy "Pri stanici" alebo "Vedľa stanice".
Len malá poznámka, "SAV-ky úplne mimo stanice" sa bežne využívajú pre pešiu dochádzku na stanicu, nie každý túži byť odkázaný na L93 so všetkými jej negatívami.
Hauerland mohli miesto premenovania radšej rovno zrušiť, keďže je vzdialený 100 metrov od Slov. nár. archívu. Vždy som si myslel, že tú zastávku tam ponechávajú len kvoli príjmu z komerčného názvu.
Grunty sú zastávka typu "aby tam niečo bolo", takže zrejme drvivá väčšina cestujúcich linky 139 túto zmenu nepostrehne (teda zatiaľ, keďže medzi vrcholom cintorína a cestou sa už chystá jeden projekt).
Vie mi niekto vysvetlit, preco sa premenuju Grunty na Tonavu (co som inak zartoval kedysi ze premenuju nieco ) a nechali "komercny" nazov Botanicka Zahrada? Preco ju nepremenovali na Botanicka?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
perets