Cintorín má predsa svoj piktogram s troma krížmi (dva menšie pod bočnými ramenami hlavného v strede). Po skúsenosti so zaľúbencami z NÚSCH by som už ale cestou piktogramov neuberal .
A radšej už o tom ani nediskutujme, lebo Vláčika Vinohrady sme sa zbavili len nedávno...
Nie si jediný, keď som minule pozeral CP na Žatevnej a Alexyho prekvapilo ma, že tam stále visia CP 27 (myslel som si, že to nestihli zvesiť), ale keď mi prišlo na Žatevnú EBN 8, tak som teda pekne čumel, že odkedy jazdí 27 až na Alexyho.
Toto súslovie vo mne vyvoláva asociáciu na niečo úplne iného, než na pána Prechádzku: Ak tu niečo, ako vy hovoríte,
musí byť dobré, tak vám, chlapi,
musí dobre sakramensky jexať!
Lenže Belvý je/bolo niekde úplne inde ako Liszt Ferenc tér, tento názov by možno mohol by vhodný pre Sokolskú, ak by sme ju chceli za každú cenu premenovávať.
No a bývalé Predstaničné námestia sa dnes volá Liszt Ferenc tér, tak nechápem, prečo sa musí zasa meniť názov. Tu sa niekto vyžíva v zanechaní svojej stopy za každú cenu...
dobre, aby som objasnil situáciu, ktorú vídavam (alebo jej variácie) pravidelne. dnes zo zastávky Prievozská odišla 201 ktorá si to krásne po celý čas valila v buspruhu. Za ňou zo zastávky s odstupom odišla 212, ktorá svojim výjazdom si jemne povedané tak trochu vynútila miesto v štandardnom pravom pruhu aby tesne pred križovatkou s Miletičovou sa vrátila naspäť do buspruhu. Manévrom pri výjazde spôsobila že autá jazdiace v pravom pruhu sa začali prehadzovať do ľavého pruhu k vozidlám tam jazdiacim(doplnenie: nie práve celkom bezpečne ale v snahe nebrzdiť zbytočne). Ako chýba mi akákoľvek logika tohto manévru, ktorý som videl už viackrát.
Asi preto, že ulica Slávičie údolie je inde, než Cintorín Slávičie údolie. Proate niet dôvodu na skracovanie. Pri nedávnej posadnutosti tabuľotvorcov rôznymi symbolmi by to mohlo byť † Slávičie údolie. Blbé je, že aj tento symbol je nejednoznačný, mohlo by to znamenať aj Kostěl Slávičie údolie .
a perets #237577: ako som vravel, ulice maju stanovene urcite minimalne sirky jazdnych pruhov a Gagarinka ako vypadovka ma nieco medzi 3,25 a 3,75m na pruh. 2,1m siroky "trvaly" pruh tam preto nemoze ostat na trvalo. A naozaj nevidim realne, aby sa spravila cesta 1+bus pre rovnaky dovod (vypadovka) + je to hlavne spojenie Vrakune/Dolnych Honov s mestom + KDI.
Riesenim by mohlo byt napriklad prepojenie R7/Bajkalskej a Cintorina Vrakuna, cim by sa vedela cast dopravy presmerovat na Bajkalsku/Pristavnu a nasledne bez problemov obmedzit Gagarinka.
V Prahe sa zastavuje v uzloch už desaťročia dvakrát na zastávke rovnakého názvu a ešte žijeme. Síce sa mi to riešenie nepáči a je terčom posmeškov cestujúcich aj prevádzkového personálu (akustické hlásenie vodičom "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka to samé za rohem") ale otázka života a smrti to nie je.
Urbanway 2423