To neviem, ci uvazuje, ale urcite by som bol rad, aby to stale za zvazenie a niekto z DPB to precita a realne sa nad tym zamyslia/zistia opodstatnenost
STU a UK prechadzaju od 5.10.2020 komplet na distancne studium, tiez vyzyvaju na dobrovolny odchod z intrakov...bude sa menit grafikon a posilove spoje?
Ja si myslím, že obsluhu NUPPU najlepšie vybaví t-208. Predsa len - je to spojenie do centra, to ľudia žiadajú väčšinou najviac. Prestup na električku sa dá z t-208 urobiť dobre na Americkom námestí. Miletička a Hlavná stanica - 1 prestup na hrane na t-201. A do Ružinovskej nemocnice je najlepšie spojenie a-98 z Bajkalskej. A kto túto vzdialenosť neprejde pešo, aj tak potrebuje auto/taxi/sanitku. t-208 by sa tak stala z temer nadbytočnej potrebnou linkou. Po obsadení t-205 štandardnými trolejbusmi sa využitie pre "degeše" priam ponúka, je to po rovine, krátky kúsok, "no problem". Lenže toto tu je len taká naša platonická diskusia, alebo má reálne podklady? Teda uvažuje mesto/DP o nej?
Tam je problém v tom, že pokiaľ je Mickiewiczova plná, tak autá to rad za radom obchádzajú tak, že z Amerického odbočia doľava na Špitálskú a následne doprava na ul.29.8., takže do lievika prichádzajú po hlavnej. A potom linky 202,207,212 (teraz aj 31 a 94) idú úsek Amerikánskoje nám.- Kollárovo nám.bežne aj 10-15 min. No proste autá zápchu takto obídu a my tam stojíme a stojíme.
Tak ono podla mna je to 50:50 co by bolo lepsie:
- 66 to spoji s Miletickou, elektrickou, Ruzinovskou nemocnicou
- 208 by to spojila s Nivami (OC+ASMN), Sv. Michalom/Centrom, Hodzkom
V prospech 208 by hovoril pocet TrDG a teoreticky nutne posilnenie MHD v okoli Niv kvoli vystavbe.
Podla mna clekom blbost (ak si odmyslime zachadzku minimalne +3 minuty + mozny problem odbocenia dolava v spicke/zapche pri Datacompe).
Zaroven mas alternativne linky od Stanice, Kramarov, Mlynskej doliny na Patronku a z Karlovky do Dubravky pojdes elektrickou, do DNV cez Dubravku na 20, do Lamaca/ZB skor na Lafranconi.
Ked uz, tak radsej Dubravsku cestu sprejazdnit autobusu oboma smermi, ak ti ide o obsluhu Westendu, a potiahnut L35 k Patronke/ZST Zeleznej Studienke.
Nezabilo by to v čase prepravných špičiek (za stavu plne funkčnej KV radiály) spoľahlivosť tej linky kvôli večne stojacej Záhoráckej? Zo stanice sa na Patrónku cestuje 21/83/84 (ok, beriem, ten peší presun nie je veľmi príjemný kvôli tomu, ako veľmi zanedbané to tam je, ale to je skôr otázka na magistrát, či im to vážne nevadí) a z DD, no, to je také... Asi by bolo priame spojenie s uzlom Patrónka fajn, ale či vzhľadom k charakteru linky 32 nie je lepší variant prestupu na ZOO na 30/37 ako to je teraz. Párkrát som takto prestúpil a keď náhodou išla 30/37/prípadne aj 92 tesne pred nami, tak vo väčšine prípadov vodič na ZOO umožnil prestup, pokiaľ nás zrovna nerozdelili svetlá.
Otázka do pléna: Čo si myslíte o nápade aby 32 zachádzala na Patrónku (cez Záhorácku a nemocnicu)? Teoreticky tam je možný presun zo suchého mlyna, ale nie je veľmi priateľský k chodcom.
Jazdná doba bude cca 22 minút, 15-minútový interval, to mi vychádza na 4 poradia, (jedno kolo by trvalo cca 45 minút + cca 15 minút prestávka, tam kde je sociálka, neviem kde presne je). 210 - 6 poradí, to je 10 DG, to by mohlo vyjsť.
Mhr1