Podla mna clekom blbost (ak si odmyslime zachadzku minimalne +3 minuty + mozny problem odbocenia dolava v spicke/zapche pri Datacompe).
Zaroven mas alternativne linky od Stanice, Kramarov, Mlynskej doliny na Patronku a z Karlovky do Dubravky pojdes elektrickou, do DNV cez Dubravku na 20, do Lamaca/ZB skor na Lafranconi.
Ked uz, tak radsej Dubravsku cestu sprejazdnit autobusu oboma smermi, ak ti ide o obsluhu Westendu, a potiahnut L35 k Patronke/ZST Zeleznej Studienke.
Nezabilo by to v čase prepravných špičiek (za stavu plne funkčnej KV radiály) spoľahlivosť tej linky kvôli večne stojacej Záhoráckej? Zo stanice sa na Patrónku cestuje 21/83/84 (ok, beriem, ten peší presun nie je veľmi príjemný kvôli tomu, ako veľmi zanedbané to tam je, ale to je skôr otázka na magistrát, či im to vážne nevadí) a z DD, no, to je také... Asi by bolo priame spojenie s uzlom Patrónka fajn, ale či vzhľadom k charakteru linky 32 nie je lepší variant prestupu na ZOO na 30/37 ako to je teraz. Párkrát som takto prestúpil a keď náhodou išla 30/37/prípadne aj 92 tesne pred nami, tak vo väčšine prípadov vodič na ZOO umožnil prestup, pokiaľ nás zrovna nerozdelili svetlá.
Otázka do pléna: Čo si myslíte o nápade aby 32 zachádzala na Patrónku (cez Záhorácku a nemocnicu)? Teoreticky tam je možný presun zo suchého mlyna, ale nie je veľmi priateľský k chodcom.
Jazdná doba bude cca 22 minút, 15-minútový interval, to mi vychádza na 4 poradia, (jedno kolo by trvalo cca 45 minút + cca 15 minút prestávka, tam kde je sociálka, neviem kde presne je). 210 - 6 poradí, to je 10 DG, to by mohlo vyjsť.
To je úplne minimálny problém, keďže kvôli uzávierke Mlynských nív prichádza po Ul. 29. augusta minimum áut. Problém je skôr v tom, že to množstvo áut prichádzajúce napríklad od Záhradníckej nemá možnosť odbočiť na Karadžičovu, chýba vyznačenie obchádzky cez Ul. Šoltésovej, keďže Karadžička a Dostojevského rad sú oveľa lepšie prejazdné, ako Mickiewiczova + Kollárovo námestie.
Súhlasím...
Filiálka??? V súčasnosti je tam už zopár obytných domov...staci sa pozrieť.( na území bývalej BEZ ky ci Ferrony...pamatnici vedia čo mienim...)
A keby aj..kam by vyšli prichádzajúci z Filiálky....prwsli 200 -300 m na Raciansku( zastávka Ursinyho ) ci na Trnavské myto???
Iba otázka...chodi ešte v sucasnosti TL 208???
Cez Mickiewicke chodí TL202, 207,212 a AL 31 a 94.
Nuž " soudruzi z NDR ci DPB , někde udelili chybu...." tak zmeny v prednosti...asi by bolo vhodné aj myslieť.
A aká je vyťaženosť 208 oproti 202,212 či 207...
Andy