Iba otázka...chodi ešte v sucasnosti TL 208???
Cez Mickiewicke chodí TL202, 207,212 a AL 31 a 94.
Nuž " soudruzi z NDR ci DPB , někde udelili chybu...." tak zmeny v prednosti...asi by bolo vhodné aj myslieť.
A aká je vyťaženosť 208 oproti 202,212 či 207...
Psychiatri tomu hovoria "perseverácia". T.j. neustále sa vracanie k tomu istému. Raz tu niekto vymyslel Filiálku a odvtedy, hoci to bolo opakovane ukázané, že ísť z centrálneho systému na decentralizovaný je kravina, aj tak sa k tomu stále vraciame. Alebo inak: príznakom senility (a ja dodávam aj debility) je nielen neschopnosť udržať myšlienku, ale aj neschopnosť opustiť myšlienku. A to druhé je prípad Filiálky. Teda dnes už prípad pre psychiatrov...
Povedzme si to tak - sú aj mestá s decentralizovanými stanicami, ktperé nemajú v pláne to meniť (Paríž, Londýn) ale absolútne nepoznám mesto, ktoré by od centralizovanej koncepcie prechádzalo na decentralizovanú.
Okolo Alžbetky som jazdil s trolejbusom aj s električkou aj v čase, keď boli na hlavnej trolejbusy (aj v čase, keď tam boli semaffory) a nebol tam žiaden problém. Naopak, prednosť na 29.8. x Mickiewiczova bola otočená preto, že pri výjazde z 29.8. prote z trolejbusu vodič nevidí nič, nech sa akokoľvek krúti a v podstate sa tam musel pomaly natlačiť.
"Aj pri tejto etape však prišlo k niekoľkotýždňovému omeškaniu. Dôvodom omeškania je podľa magistrátu predovšetkým neskorší začiatok rekonštrukcie spôsobený koronavírusom a tým pádom nemožnosťou zo strany zhotoviteľa stavby nasadiť svojich pracovníkov z Čiech kvôli povinnej karanténe."
"Vďakabohu" za koronu, môžeme na ňu zvaliť úplne všetko, univerzálny vinník!
Nebyť korony, ktorá začala v marci, jednoznačne sa všetko urobí s mesačným predstihom v špičkovej švajčiarskej kvalite.
"Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz). "
toto je realita toho usporiadania co tam je aj teraz, pokial mas priestor posunut sa vpred ze zrovna nejde elektricka ani ziadne auto v koliznom smere ktorym mas dat porednost, tak pocas dna sa tam zarucene najde chodec ktory ti stihne vliezt na prechod v case ked si sa stihol rozhliadnut a zacal sa pohynat vpred.... dana pesia trasa je pocas dna vcelku dost vytazena....
osobne sa autom tejto krizovatke v tomto smere pokial mozem radsej vyhybam (nemam ju velmi rad)
Na križovatke Mickiewiczova x Ul. 29 augusta by sa podľa mňa dala a mala zmeniť hlavná cesta. Pri Alžbetke by to podľa mňa nebolo najšťastnejšie riešenie, lebo neviem či by električka videla stojace autá a príde mi, že by to bolo dosť nebezpečné a neprehľadné. Okrem toho je za el. traťou prechod, kde by museli autá aj tak zastaviť a určite by to nebolo pred križovatkou, ale v nej, čím by blokovali aj električku (to sa tam deje aj teraz).
"Bude to ako v iných európskych metropolách, ktoré majú viacero železničných staníc." - Myslí mestá ako Viedeň, ktoré naliali obrovské peniaze do vzniku jednej centrálnej stanice namiesto 38 terminálov po celom meste?
Zdá sa že tento, ehm, tunel má a bude mať naveky podporu naprieč celým politickým spektrom. Jediné šťastie je že ten projekt je prakticky nefinancovateľný, lebo žiaden subjekt ktorý je ochotný vyhadzovať peniaze na takéto bohapusté sprostosti nezarobí dosť peňazí na financovanie obzvlášť veľkej bohapustej sprostosti.
Ignac
Cez Mickiewicke chodí TL202, 207,212 a AL 31 a 94.
Nuž " soudruzi z NDR ci DPB , někde udelili chybu...." tak zmeny v prednosti...asi by bolo vhodné aj myslieť.
A aká je vyťaženosť 208 oproti 202,212 či 207...