za posledných 15 rokov som sa v autobusoch SOR čo to ako cestujúci navozil, aby som si to mohol porovnať s inými typmi... a ich kvalita zodpovedá ich cene čo si priamo priznal. CapaCity nemôže stáť toľko ako SOR nakoľko sa nejedná o "low-end" výrobok kde je skôr dôraz na cenu ako celkovú kvalitu. nebyť toho že rohodujúcim činiteľom pri verejnom obstarávaní je cena, tá firma by zďaleka nezažívala taký rozmach na Slovensku. Nemôžeš porovnávať Daciu s BMW a takisto nemôžeš porovnávať SOR NB s CapaCity, pretože sú to vozidlá dvoch rozdielnych prístupov k vozidlu.
Mhr1
1. Vyššia cena Mercedesov zodpovadá aj tomu, že zjavne dlhšie vydržia. Ako hovorí majiteľ Rols-Roysu: "Nie som taký bohatý, aby som si mohol kupovať lacné autá".
2. Problém s nedostatkom kĺbových vozov by sme nemali, keby sa nekúpilo 24 Urbanwayov 10,5 a 28 SOR NB 12. Ak by sa nekúpili Krátke Urbanwaye a SOR-ov o 10 menej, ušetrilo by sa 7 833 702 €. To sa rovná 24 kusov SOR NB 18 i s náhradnými dielmi na 3 roky! A prastaré Karosy tu už pár rokov nemuseli strašiť. Toto je nehospodárnosť, nie nákup Mercedesov. Tedomy mohli jazdiť (napr. v Znojme stále jazdia) a rovnako sa nemuseli zbavovať nízkopodlažných SOR-ov 10,5 a 9,5 - na zimnú údržbu by stačili stále SOR-y B 9,5. Odstavovať 8-ročné autobusy pre nepotrebu a prevádzkovať 25-ročné, za ktoré nie je náhrada, to je Kocúrkovo, nie Mercedesy...