Reply on: Minko #235877:
Tak tie Sory z posledných sérií (ktoré, ale práve na X5, kde OMG55 cestuje, nechodia) by som nenazval šrotmi. Z pohľadu cestujúceho mi prídu celkom dobré, aj tá klíma zvyčajne funguje. Mercedesy to síce nie sú, ale podľa mňa sú v celku dobré. Naopak Sory z prvých sérií sú dosť zlé a tá klíma to iba potvrdzuje.Btw, aká značka kĺbových autobusov by bola podľa Vás pre Bratislavu najlepšia (zohľadnujúc aj finančné možnosti a pomer cena kvalita)?
N/A
Áno, v západnej Európe je verejná doprava organizovaná omnoho lepšie než v krajinách ex-CCCP, kde majú zväčša linky odvšadiaľ-všade so superatraktívnym random intervalom v rádoch desiatok minút (viď. napr. https://transphoto.org/photo/13/09/60/1309600.jpg ) a preto tam takmer všetci cestujú maršrutkami.
Čo sa týka Moskvy, aj tam majú jednolinkový variant - či už ide o metro, alebo sieť nosných liniek nazývanú "magistraľ". Električky tam zohrávajú iba doplnkovú funkciu feedera.
(Btw, včera sa v Moskve udial definitívny koniec prevádzky trolejbusov - iba v priebehu pár rokov sa im podarilo zlikvidovať najväčšiu trolejbusovú sieť na svete. Od takto 'progresívneho' mesta si skutočne brať príklad nemusíme.)