Reply on: 810zssk #234645:
Tak mne hlavne islo o to, aby ta S65 nekoncila "v poli" ale mala pripadne koniec niekde, kde by mohla doviezt viac ludi a tym padom bola viac atraktivna. Co stanica v Hegyeshalome s medzinarodnymi vlakmi by aj splnala ![🙂](/data/img/emoji/1f642.png)
Dalsia vec je, zeby sa ta linka (a pripadne predlzenie aj dalej, napriklad do Mosonu ci uz totalne fantazmagoricky do Gyoru) potom mohla vyuzit na propagaciu Slovenska a prilakanie ludi zo severo zapadu Madarska do Bratislavy ci na Slnecne jazera
![🙂](/data/img/emoji/1f642.png)
N/A
Keďže mesto nemôže platiť za linky jazdiace mimo jeho územia, jediným riešením je aby to objednával kraj - po novom legislatíva umožňuje aj dotovanie dopravy vo verejnom záujme presahujúcej hranicu územného celku. Aktuálne obstarávanie na prevádzkovateľa regio liniek to našťastie zohľadňuje - BSK si v rámci opcie vyhradzuje aj možnosť objednať prevádzku liniek 801 a 901. Preto aj pre ľudí z Rajky je najvýhodnejšia možnosť zmena prepravcu a integrácia do IDS.