Alebo si zahral OMSI, po vzore pretekárov F1ky, ktorí si, tuším, včera zahrali na počítači simulátor cez multiplayera, alebo tak nejako som to zachytil
Predstavujem si postapokalyptický svet. Povedzme po jadrovej vojne. Na svete zostane tak 8.000 obyvateľov, všetko je zničné, zarastené, prakticky celý svet vyzerá ako dnes mesto Pripjať. Technologický návrat do roku 17. storočia. Niečo ako 12. okres vo filme Hry o život.
A v tejto scéne sa sa spoza jediného zachovaného segmentu Slovšportu vynorí prekvapený Peon, ktorý na zastávke zmätene hľadá kontakt na dopravcu, na ktorého sa chce sťažovať, pretože v zmysle zákona č. 56/2012 § 15 ods. 5 je dopravca povinný zverejniť CP na zastávke a táto je len celá zarastená.
Páni, fakt si uvedomte aká je situácia a buďte radi, že ten vodič si nezobral "home-office".
A ako izolovaný vodič vynúti dodržanie povinnosti mať rúško alebo niečo podobné? Odmietne pokračovať v jazde? Keby aspoň tie rúška boli v lekárňach znova dostupné...
Škoda, že k mobilnej appke IDS BK nie je alernatíva nákupu cez mobilnú verziu webu. Od ktorej verzie Androidu sa tá appka dá použiť? Nemôžem to nájsť. V domácnosti máme Android 4.0, Android 4.4, iPhone 4 a ani v jednom z nich tá appka nefunguje. Neexistuje ani možnosť cez webstránku z PC / notebooku taký lístok kúpiť.
Navyše kto aj má možnosť si kúpiť lístok cez appku IDS BK, ale nemá (nechce si platiť) iba kvôli tomu mobilný internet, tak tá Wifi z busov SL možno funguje aj vonku pri dverách autobusu, ale ani pri opakovanom pripojení sa tam to smartfón nepripája druhý a ďalší krát automaticky = treba si tú Wifi sieť nájsť, pripojiť sa, pozrieť si reklamu a až potom to reálne pripojí na internet.
Ono s takýmto niečim asi PP IDS BK ani PP Slovak Lines neráta (t.j. vodič nemôže vydať CL nielen z pokladnice, ale ani ručne vypísaný). Ja som pred viacerými mesiacmi zažil, že bol nejaký problém nielen s infosystémom (neviem či iba v jednom voze). Vodič prišiel s vypnutými transparentmi a povedal nastupujúcim cestujúcim "Môžete ísť" a ukázal to aj rukou, aby postúpili ďalej do vozidla bez kúpy CL. Od ďalšej zastávky mu však všetko začalo fungovať, a teda ďalší cestujúci si už normálne CL kupovali.
Btw, v januári ma šokovalo, že som zažil kontrolu vo vlaku v úseku "Kittsee - Petržalka". Samozrejme som lístok mal. Asi to tam na regionálnych vlakoch majú podobne ako u nás v MHD, že kontroly sú náhodné a väčšina spojov je bez sprevádzajúceho personálu.
A vzhľadom na účinnosť šálu či šatky by sa medzi povolené opatrenia mohlo zaradiť ešte zariekavanie, prípadne modlitba v kostole štátom povolenej cirkvi.
Z laického pohľadu to stačí. V práci potrebuješ vyriešiť vedenie kabeláže (data aj elektro), niekde nainštalovať madlo... v 2012 sa instalovali rýchlosťou 6-8 vozov za deň.... a robili to 3 tímy súčasne.
Peon