A ako izolovaný vodič vynúti dodržanie povinnosti mať rúško alebo niečo podobné? Odmietne pokračovať v jazde? Keby aspoň tie rúška boli v lekárňach znova dostupné...
Škoda, že k mobilnej appke IDS BK nie je alernatíva nákupu cez mobilnú verziu webu. Od ktorej verzie Androidu sa tá appka dá použiť? Nemôžem to nájsť. V domácnosti máme Android 4.0, Android 4.4, iPhone 4 a ani v jednom z nich tá appka nefunguje. Neexistuje ani možnosť cez webstránku z PC / notebooku taký lístok kúpiť.
Navyše kto aj má možnosť si kúpiť lístok cez appku IDS BK, ale nemá (nechce si platiť) iba kvôli tomu mobilný internet, tak tá Wifi z busov SL možno funguje aj vonku pri dverách autobusu, ale ani pri opakovanom pripojení sa tam to smartfón nepripája druhý a ďalší krát automaticky = treba si tú Wifi sieť nájsť, pripojiť sa, pozrieť si reklamu a až potom to reálne pripojí na internet.
Ono s takýmto niečim asi PP IDS BK ani PP Slovak Lines neráta (t.j. vodič nemôže vydať CL nielen z pokladnice, ale ani ručne vypísaný). Ja som pred viacerými mesiacmi zažil, že bol nejaký problém nielen s infosystémom (neviem či iba v jednom voze). Vodič prišiel s vypnutými transparentmi a povedal nastupujúcim cestujúcim "Môžete ísť" a ukázal to aj rukou, aby postúpili ďalej do vozidla bez kúpy CL. Od ďalšej zastávky mu však všetko začalo fungovať, a teda ďalší cestujúci si už normálne CL kupovali.
Btw, v januári ma šokovalo, že som zažil kontrolu vo vlaku v úseku "Kittsee - Petržalka". Samozrejme som lístok mal. Asi to tam na regionálnych vlakoch majú podobne ako u nás v MHD, že kontroly sú náhodné a väčšina spojov je bez sprevádzajúceho personálu.
A vzhľadom na účinnosť šálu či šatky by sa medzi povolené opatrenia mohlo zaradiť ešte zariekavanie, prípadne modlitba v kostole štátom povolenej cirkvi.
Z laického pohľadu to stačí. V práci potrebuješ vyriešiť vedenie kabeláže (data aj elektro), niekde nainštalovať madlo... v 2012 sa instalovali rýchlosťou 6-8 vozov za deň.... a robili to 3 tímy súčasne.
Ale keby bola aspon snaha NIECO urobit v prospech cestujuceho, ktory casto nejazdi len tak z pleziru ale nutnosti... Ale to by som asi chcel vela, aby sa nieco urobilo, ked to takto pojde minimalne 14 dni, ze?
Alebo keby SlovakLines trochu premyslal ako v 21 storoci, tak by namontoval aspon docasne k zadnym dveram jeden stroj na oznacovanie listkov, pripadne aj s citackou kariet, nech mozu ludia oznacit papierove listky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Navyše kto aj má možnosť si kúpiť lístok cez appku IDS BK, ale nemá (nechce si platiť) iba kvôli tomu mobilný internet, tak tá Wifi z busov SL možno funguje aj vonku pri dverách autobusu, ale ani pri opakovanom pripojení sa tam to smartfón nepripája druhý a ďalší krát automaticky = treba si tú Wifi sieť nájsť, pripojiť sa, pozrieť si reklamu a až potom to reálne pripojí na internet.
Ono s takýmto niečim asi PP IDS BK ani PP Slovak Lines neráta (t.j. vodič nemôže vydať CL nielen z pokladnice, ale ani ručne vypísaný). Ja som pred viacerými mesiacmi zažil, že bol nejaký problém nielen s infosystémom (neviem či iba v jednom voze). Vodič prišiel s vypnutými transparentmi a povedal nastupujúcim cestujúcim "Môžete ísť" a ukázal to aj rukou, aby postúpili ďalej do vozidla bez kúpy CL. Od ďalšej zastávky mu však všetko začalo fungovať, a teda ďalší cestujúci si už normálne CL kupovali.
Btw, v januári ma šokovalo, že som zažil kontrolu vo vlaku v úseku "Kittsee - Petržalka". Samozrejme som lístok mal. Asi to tam na regionálnych vlakoch majú podobne ako u nás v MHD, že kontroly sú náhodné a väčšina spojov je bez sprevádzajúceho personálu.