A vzhľadom na účinnosť šálu či šatky by sa medzi povolené opatrenia mohlo zaradiť ešte zariekavanie, prípadne modlitba v kostole štátom povolenej cirkvi.
Z laického pohľadu to stačí. V práci potrebuješ vyriešiť vedenie kabeláže (data aj elektro), niekde nainštalovať madlo... v 2012 sa instalovali rýchlosťou 6-8 vozov za deň.... a robili to 3 tímy súčasne.
Ale keby bola aspon snaha NIECO urobit v prospech cestujuceho, ktory casto nejazdi len tak z pleziru ale nutnosti... Ale to by som asi chcel vela, aby sa nieco urobilo, ked to takto pojde minimalne 14 dni, ze?
Alebo keby SlovakLines trochu premyslal ako v 21 storoci, tak by namontoval aspon docasne k zadnym dveram jeden stroj na oznacovanie listkov, pripadne aj s citackou kariet, nech mozu ludia oznacit papierove listky.
Ak sa to takto dá, tak v tom prípade beriem späť, nevedel som, že tá IDS BK appka umožňuje nejakou formou zdieľať lístok inej osobe. V meste, kde som žil posledné dva roky sa z takejto aplikácie nedala spraviť ani fotka obrazovky, vraj z bezpečnostných dôvodov.
nič nebráni aby lístok takýmto ľuďom kúpil niekto, kto to vie/môže. ja alebo sestra kupujeme mamine lístky či už na bus alebo vlak úplne bežne, lebo hoci má smartfón, tak to jednoducho nevie. a nikdy s tým nebol problém.
Myslím, že sa nechápeme. Toto opatrenie je samozrejme na papieri dobré, ale ako vysledujú, či sa tým všetci vodiči riadia? Keby SL rovno vyhlásili, že sa dočasne povoľuje preprava bez platného CL v opodstatnených prípadoch, tak by nikto nemal žiadne námietky. Ale takto (keď sa vo vyhlásení možnosť cestovať bez CL zatiaľ vôbec nespomína a lajnisti komentáre ľudí na fb ignorujú) skutočne človek nemá záruku, že sa niekam naozaj dostane. Takto si známa musela na vlastné náklady zabezpečiť inú formu dopravy (keďže ďalší spoj išiel o dve hodiny) a aj napriek tomu na ňu v nemocnici po príchode o pár minút neskôr moc radostne nepozerali. Ono je pekné, že človek môže napísať sťažnosť, ale čo mu to v tej chvíli pomôže? A len doplním, že väčšina jej kolegýň a kolegov ktorí bývajú mimo územia mesta do práce dochádzajú verejnou dopravou, takže argument spoznávame svet je naozaj mimo.
Dispecer